Mthom 145 Skrevet 12. November, 2018 Nogen der har prøvet hende her https://annoncelight.dk/showad/264239 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerningHerre 52 Skrevet 12. November, 2018 Ville også gerne vide om nogen har nogle erfaringer med hende eller generelt stedet for nylig Tager også gerne i mod bidrag så skal jeg nok tage en for holdet og skrive en grundig anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 12. November, 2018 Jeg var forbi der for ca 2 uger siden, hende på billedet så jeg ikke, der var 3 piger på stedet, jeg bad kun om massage, det gør jeg altid når jeg kommer et nyt sted, og venter og ser hvordan det går, om der bliver optræk til mere, men så kom en thai på ca 40 år der skulle masserer mig, hvor hun spurgte om jeg kun skulle have massage, hvor jeg sagde ja, så fandt jeg ud af at hun kun masseret, så jeg fik en god massage og ikke mere, men de to andre kan det hele sagen de, ikke vildt pæne men ok, og Jeg fik en time som jeg havde bestilt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg