Hop til indhold
Thormod66

Pim 24 år hot thai,pige, Vejle (Yen)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/22769

havde lørdag lidt tid i overskud og en tusse der brændte i lommen.

valget faldt på Koldingvej hos Yen og pigen hed Pim.

det var en køn og sød pige og hun viste sig at kunne massere ganske godt.

undervejs blev det til lidt drilleri og skønne strejf de rigtige steder. Hun var dog ganske omhyggelig med massagen på bagsiden. Da det blev tid til at vende rundt fik vi aftalt FP.

Jeg tror ikke hun var helt komfortabel med situationen og var ikke så interesseret i at modtage fransk. En ganske sød plæne i forhaven ellers. Dejligt fælles bad efter seancen, med dejlig hjælp til afvaskning af olie og sved.

Stedet er pænt og rimelig diskret og pigen var sådan set rigtig sød. Ikke en vildkat på nogen måde, men til gengæld ganske fornuftig massage. Overskriften er Hot - men det er nok lidt en overdrivelse. Det kan selvfølgelig have noget at gøre med kemi og en anden kan have haft en anden oplevelse.

dejlig time med god massage og overtrykket blev lettet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger hende.Hun giver god massage, men en dårlig service.Jeg betaler 1 time fuld pakke, men har kun 40 min.Hun er ikke sød.Jeg tror ikke, jeg vil komme igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...