Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er sååå lækker! Hun er den klart lækreste pige, jeg har betalt for at kneppe mig.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Jeg besøger hende aldrig igen. Bestilte en halv time og efter jeg havde taget tøj på og var gået ud af bordellet, så så jeg på mit ur og der var kun gået 20 minutter. Iøvrigt ser hun altså ikke godt ud som beskrivelsen angiver. Hun har nogle dug (hår) i overlæben som skræmte mig og der var ingen indlevelse fra hendes side af. Sexen var iøvrigt ikke noget at råbe hurra for - det var alt for mekanisk og kedeligt. Allerværst havde hun desværre ingen hygiene. Da jeg skulle slikke hende var det som at stikke tungen i noget der har stået og rådnet i flere år. 

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vi skal tage liderlig drengs udsagn for i bedste fald at være falsk.  Han er en notorisk racist,  der især afskyr kvinder med kulør.  At han så ovenikøbet er ualmindelig ondskabsfuld burde kvalificere ham til tidsubegrænset eksklusion. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, 1 time siden:

Jeg besøger hende aldrig igen. Bestilte en halv time og efter jeg havde taget tøj på og var gået ud af bordellet, så så jeg på mit ur og der var kun gået 20 minutter. Iøvrigt ser hun altså ikke godt ud som beskrivelsen angiver. Hun har nogle dug (hår) i overlæben som skræmte mig og der var ingen indlevelse fra hendes side af. Sexen var iøvrigt ikke noget at råbe hurra for - det var alt for mekanisk og kedeligt. Allerværst havde hun desværre ingen hygiene. Da jeg skulle slikke hende var det som at stikke tungen i noget der har stået og rådnet i flere år. 

Føj hvor skulle du dog lære at vaske din mund :blink:

Og så måske besøge Sara rigtigt, før du fyrer sådan noget p.. af her.

Sara vasker sig efter hver en gæst på sin vagt, hun går seriøst op i sin hygiejne og er utrolig renlig.

At du står på gaden efter 20 min, kan vel ikke kun være hendes skyld, der er 2 til tango og vi ved at Sara er til hård sex, at hun giver den fuld gas fra start til slut og hun tilbyder altid snak, hygge og massage, efter udløsning.

At du ikke syntes hun ser godt ud, heldigvis kommer der jævnlig tilbud hos Louis Nielsen B)

 

  • Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svensken80 skrev, for 2 timer siden:

Hej

Vet att det finns lite recensioner på Sara Safira. 

Vill veta lite mer om Sara. Är hon het i sängen? Mycket Dirty-talk? Är hon lika fit som på bilderna? 

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/sara/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har anmeldt ham endnu engang.  Men det plejer at være forgæves.

Altså han skriver jo selv i anmeldelser at han ikke er til mørke piger, udenlandske piger, da de er for behåret og samtidig er han ikke selv Dansk, derfor ved vi også han ikke har besøgt Sara, for hun tager kun imod Danske gæster, netop grundet hendes egen nationalitet, men nogen skal jo ud med deres frustrationer, hvorfor så ikke gøre det her :lol:

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 1 minut siden:

Altså han skriver jo selv i anmeldelser at han ikke er til mørke piger, udenlandske piger, da de er for behåret og samtidig er han ikke selv Dansk, derfor ved vi også han ikke har besøgt Sara, for hun tager kun imod Danske gæster, netop grundet hendes egen nationalitet, men nogen skal jo ud med deres frustrationer, hvorfor så ikke gøre det her :lol:

Jeg kender ikke hans nationalitet,  men dansk kan han da ikke skrive. :D

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Seductiongirls skrev, for 31 minutter siden:

Føj hvor skulle du dog lære at vaske din mund :blink:

Og så måske besøge Sara rigtigt, før du fyrer sådan noget p.. af her.

 Sara vasker sig efter hver en gæst på sin vagt, hun går seriøst op i sin hygiejne og er utrolig renlig.

 At du står på gaden efter 20 min, kan vel ikke kun være hendes skyld, der er 2 til tango og vi ved at Sara er til hård sex, at hun giver den fuld gas fra start til slut og hun tilbyder altid snak, hygge og massage, efter udløsning.

At du ikke syntes hun ser godt ud, heldigvis kommer der jævnlig tilbud hos Louis Nielsen B)

 

 

Seductiongirls skrev, for 10 minutter siden:

Altså han skriver jo selv i anmeldelser at han ikke er til mørke piger, udenlandske piger, da de er for behåret og samtidig er han ikke selv Dansk, derfor ved vi også han ikke har besøgt Sara, for hun tager kun imod Danske gæster, netop grundet hendes egen nationalitet, men nogen skal jo ud med deres frustrationer, hvorfor så ikke gøre det her :lol:


Slap nu af Seductionsgirls's telefondame eller bordelmutter :) 

Nu er min mor altså fra Slovakiet og min far er fra Island og jeg snakker dansk som en etnisk dansker. Så derfor er det noget af en udfordring for jer, at finde ud af om jeg er etnisk dansker, når jeg ligner en bleg skandinaver
 - med mindre hvis I tager en DNA test af hver gæst :lol: Der står iøvrigt at hun tager imod skandinaviske gentlemen og ikke kun danske gentlemen. Skandinavisk er jeg i hvert fald :) 

Sara var i hvert fald ikke vasket dernede da jeg besøgte hende. Går du måske rundt og lugter til alle piger dernede hver eneste gang inden de går ind til gæsten? Nej vel. Derfor kan du heller ikke konkludere at jeg tager fejl. Men om jeg bare var uheldig, at jeg oplevede Sara med dårlig 
hygiejne fordi at hun lige den dag glemte at vaske sig dernede, kan kan jeg ikke sige noget om. 

Og det der med at jeg stod på gaden efter 20 minutter, har jeg altså prøvet flere gange før da jeg besøgte Seductionsgirls og ikke kun med Sara. Og af den grund besøger jeg aldrig Seductionsgirls mere. Der er flere gange blevet banket på døren efter 15-20 minutter, hvilket jeg aldrig har oplevet før hos de andre bordeller. 

I burde tage jeres gæsters kritik til jer og forbedre jer istedet for at påstå at gæsten lyver ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Gerrard skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har anmeldt ham endnu engang.  Men det plejer at være forgæves.

Altså nu lever vi i et land med ytringsfrihed og det virker som om, at det er noget du har svært ved at forstå. TS spørger om folks erfaringer vedrørende en GP og jeg havde så en dårlig oplevelse med hende og sagde min ærlig mening. Hvis du ikke kan klare at høre andres negative anmeldelser, så burde du slet ikke være her på EG - da siden flyder med negative anmeldelser. Trist at der ikke er en blokeringsikon her i EG, så kunne jeg slippe af med dig. :P  

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 8 minutter siden:

Altså nu lever vi i et land med ytringsfrihed og det virker som om, at det er noget du har svært ved at forstå. TS spørger om folks erfaringer vedrørende en GP og jeg havde så en dårlig oplevelse med hende og sagde min ærlig mening. Hvis du ikke kan klare at høre andres negative anmeldelser, så burde du slet ikke være her på EG - da siden flyder med negative anmeldelser. Trist at der ikke er en blokeringsikon her i EG, så kunne jeg slippe af med dig. :P  

For det første er det her et privat foretagende. Og der definerer ejeren selv graden af ytringsfrihed. Du ville fx ryge ud på røv og albuer hvis du meldte dig ind i et jazzforum. Og du skriver selv i tide og utide om, at du kun er til danske kvinder,  samtidig med at du spreder om dig med racistiske udtryk.  Hvor troværdigt er det så at du har valgt en kvinde,  der åbenlyst ikke er kartoffel?  

Men ja du slipper vel nok for videre tiltale.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Liderlig dreng : 

Synd du ikke kender forskellen på at komme med negativ - og konstruktiv kritik - og så svine folk til . Din beskrivelse af sara er direkte hadefuld. 

Enten er du meget ung og umoden eller også har dine forældre opdraget dig ualmindelig dårligt. Synes du det er sjovt at såre kvinder i al almindelighed eller er det kun gp du ser sådan ned på `?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Gerrard skrev, for 21 minutter siden:

For det første er det her et privat foretagende. Og der definerer ejeren selv graden af ytringsfrihed. Du ville fx ryge ud på røv og albuer hvis du meldte dig ind i et jazzforum. Og du skriver selv i tide og utide om, at du kun er til danske kvinder,  samtidig med at du spreder om dig med racistiske udtryk.  Hvor troværdigt er det så at du har valgt en kvinde,  der åbenlyst ikke er kartoffel?  

Men ja du slipper vel nok for videre tiltale.... 

Jeg kan ikke lige huske, at jeg har sagt, at jeg kun er til nordiske piger. Jeg kan huske, at jeg har sagt, at jeg tænder allermest på nordiske piger og besøger dem med kulør, hvis de kan tilbyde noget ekstraordinært. Dog valgte jeg ikke Sara, fordi at jeg mente at hun kunne tilbyde noget ekstraordinært. Jeg dukkede bare tilfældigt og liderligt op hos Seductionsgirls og hun var så tilstede. 

Og nej. Man er ikke racist, hvis man ikke tænder på nogle piger for et bestemt landområde. Det er ærlig snak. Og nu gider jeg ikke at bruge mere tid på dig, når du kun afspore TS spørgsmål omkring emnet. Farvel og godnat. :) 

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 25 minutter siden:

Jeg kan ikke lige huske, at jeg har sagt, at jeg kun er til nordiske piger. Jeg kan huske, at jeg har sagt, at jeg tænder allermest på nordiske piger og besøger dem med kulør, hvis de kan tilbyde noget ekstraordinært. Dog valgte jeg ikke Sara, fordi at jeg mente at hun kunne tilbyde noget ekstraordinært. Jeg dukkede bare tilfældigt og liderligt op hos Seductionsgirls og hun var så tilstede. 

Og nej. Man er ikke racist, hvis man ikke tænder på nogle piger for et bestemt landområde. Det er ærlig snak. Og nu gider jeg ikke at bruge mere tid på dig, når du kun afspore TS spørgsmål omkring emnet. Farvel og godnat. :) 

Bare rolig,  jeg holder dig under observation herinde.  Så må vi se hvem admin først bliver træt af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden:

 


Slap nu af Seductionsgirls's telefondame eller bordelmutter :) 

Nu er min mor altså fra Slovakiet og min far er fra Island og jeg snakker dansk som en etnisk dansker. Så derfor er det noget af en udfordring for jer, at finde ud af om jeg er etnisk dansker, når jeg ligner en bleg skandinaver
 - med mindre hvis I tager en DNA test af hver gæst :lol: Der står iøvrigt at hun tager imod skandinaviske gentlemen og ikke kun danske gentlemen. Skandinavisk er jeg i hvert fald :) 

Sara var i hvert fald ikke vasket dernede da jeg besøgte hende. Går du måske rundt og lugter til alle piger dernede hver eneste gang inden de går ind til gæsten? Nej vel. Derfor kan du heller ikke konkludere at jeg tager fejl. Men om jeg bare var uheldig, at jeg oplevede Sara med dårlig 
hygiejne fordi at hun lige den dag glemte at vaske sig dernede, kan kan jeg ikke sige noget om. 

Og det der med at jeg stod på gaden efter 20 minutter, har jeg altså prøvet flere gange før da jeg besøgte Seductionsgirls og ikke kun med Sara. Og af den grund besøger jeg aldrig Seductionsgirls mere. Der er flere gange blevet banket på døren efter 15-20 minutter, hvilket jeg aldrig har oplevet før hos de andre bordeller. 

I burde tage jeres gæsters kritik til jer og forbedre jer istedet for at påstå at gæsten lyver ;)

Det er bordelmutter, kært barn har mange navne..

Argh Skandinavien er altså Sverige, Norge og Danmark, hvilket jeg ikke ser du nævner, men man lærer noget nyt hver dag :D

Jeg er der faktisk hver dag og ja jeg snuser til pigerne, jeg vasker dem på ryggen og plejer dem, så jeg ved alt :wacko: eller det behøver jeg så ikke, da jeg ved at lige præcis Sara du her sviner til, er en pige der går ekstremt op i sin hygiejne og ærligt hvis du har lagt den attitude op overfor hende, som den måde du beskriver hende, så burde du være blevet afvist, så om du har boycottet os eller ej, så tror jeg i dette tilfælde at det er en win - win.. ( du omtaler afrikanere med brændt hår, asiater med skæve øjne, mellemøstpiger med overskæg og latinaer som tranvistitter ) sing halleluja, så har du da slået det fast :shock:

At flere piger har brugt 15-20 min på dig og så var du ude igen, hmm måske er det dig der ikke var hygiejnisk ;)

Vi tager altid konstruktiv kritik til os, vi lytter også og læser mellem linierne herinde og tager det med et gran salt, men her er der tale om at svine til :rolleyes: Hvor der så er 3-4 gode anmeldelser på Sara, som siger noget helt andet. 

OBS : Vi havde aldrig stukket næsen frem her, hvis du havde valgt at formulerer dig på anden vis end det her og fred være med ris og ros, når man stadig husker på at der sidder et andet menneske bagi..

Redigeret af Seductiongirls
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 3 timer siden:

Trist at der ikke er en blokeringsikon her i EG, så kunne jeg slippe af med dig.

Klik på din profil. Klik på "ignorerede brugere". Skriv navn på alle dem du ønsker at ignorere.

... og må da istemme koret her. Det lyder mærkeligt, at du vil give et bidrag om dit besøg hos en mørk kvinde, når du i torsdags tydeligt fortalte at du kun er til etnisk danske kvinder.  At du så ovenikøbet i dene tråd benægter, hvad der er dokumenteret i forum, er en anelse Trump.

liderlig-dreng skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan ikke lige huske, at jeg har sagt, at jeg kun er til nordiske piger.

liderlig-dreng skrev, den 8/11/2018 at 20:45:

1. At hun er etnisk dansk - fordi at sådan nogle langbenet blonde nordiske piger er de lækreste i hele verden. Det er dem jeg allermest tænder på selvom at jeg selv ikke er dansk. No offence - men afrikanske piger med deres brændte hår og store læber tiltrækker mig slet ikke. Mellemøstlige piger er desværre alt for behåret - altså piger med overskæg er et no go for mig. Asiatiske piger er alt for korte og skæve øjne er ikke sexet og nogle latinske piger kan mene mig om transvertiter. Plus så kommunikere jeg bedre med nordiske piger og kemien passer bedre. 

2. Hun skal have positive anmeldelser herinde. Har hun ikke det, så er det et no go. 

3. Alderen er også vigtigt. Da jeg selv er ung, så er det også vigtigt at pigen også er ung. Hun må ikke være over 30.

Hvis jeg skulle vælge en 4. ting så skal det nok være indikationer på at pigen er i branchen helt friviligt og hun ikke er psykisk syg eller noget.  

Så enten er dit bidrag i torsdags forkert eller også er det i denne tråd en løgn.  Uanset hvad, så har du lidt et troværdighedsknæk.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svensken80 skrev, for 10 timer siden:

Hej

Vet att det finns lite recensioner på Sara Safira. 

Vill veta lite mer om Sara. Är hon het i sängen? Mycket Dirty-talk? Är hon lika fit som på bilderna? 

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/sara/

Den här tråden kom att handla om helt andra saker känns det som. 

Jag är fortfarande mest intresserad i de frågor jag ställde ;) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 11 timer siden:

Jeg besøger hende aldrig igen. Bestilte en halv time og efter jeg havde taget tøj på og var gået ud af bordellet, så så jeg på mit ur og der var kun gået 20 minutter. Iøvrigt ser hun altså ikke godt ud som beskrivelsen angiver. Hun har nogle dug (hår) i overlæben som skræmte mig og der var ingen indlevelse fra hendes side af. Sexen var iøvrigt ikke noget at råbe hurra for - det var alt for mekanisk og kedeligt. Allerværst havde hun desværre ingen hygiene. Da jeg skulle slikke hende var det som at stikke tungen i noget der har stået og rådnet i flere år. 

Det er jo fint nok, at du fortæller om din oplevelse - både de positive og negative aspekter. Men ta' dig dog for helvede sammen og tal ordentligt om andre mennesker. "..stikke tungen i noget der har stået og rådnet i flere år." er jo ikke en måde at snakke om andre på - det kan da ikke være så svært at forstå!???

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Harran skrev, for 9 timer siden:

Klik på din profil. Klik på "ignorerede brugere". Skriv navn på alle dem du ønsker at ignorere.

... og må da istemme koret her. Det lyder mærkeligt, at du vil give et bidrag om dit besøg hos en mørk kvinde, når du i torsdags tydeligt fortalte at du kun er til etnisk danske kvinder.  At du så ovenikøbet i dene tråd benægter, hvad der er dokumenteret i forum, er en anelse Trump.

Så enten er dit bidrag i torsdags forkert eller også er det i denne tråd en løgn.  Uanset hvad, så har du lidt et troværdighedsknæk.

Kom nu ind i kampen. Mit udsagn som du referere til handler om, at en trådstarter spurgte om hvad vi ligger til grund for valg af en GP. Her svarede jeg at hun skal være etnisk dansk, da det er det jeg tænder på og dermed det jeg fortrækker. På intet tidspunkt siger jeg, at jeg explicit aldrig vil besøge en pige med kulør. Det gør jeg i nogle tilfælde, hvis tilfældet er at hun ser godt ud (de findes også i en lille omfang) eller har noget ekstraordinært at tilbyde eller at jeg bare er alt for liderlig og tager det jeg kan få (som tilfældet med Sara). En af min ynglings GP'er er faktisk fra Spanien. 

Og nu gider jeg ikke at diskutere videre med Sara's advokater. 

Farvel :P

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan ikke lige huske, at jeg har sagt, at jeg kun er til nordiske piger. Jeg kan huske, at jeg har sagt, at jeg tænder allermest på nordiske piger og besøger dem med kulør, hvis de kan tilbyde noget ekstraordinært. Dog valgte jeg ikke Sara, fordi at jeg mente at hun kunne tilbyde noget ekstraordinært. Jeg dukkede bare tilfældigt og liderligt op hos Seductionsgirls og hun var så tilstede. 

Og nej. Man er ikke racist, hvis man ikke tænder på nogle piger for et bestemt landområde. Det er ærlig snak. Og nu gider jeg ikke at bruge mere tid på dig, når du kun afspore TS spørgsmål omkring emnet. Farvel og godnat. :) 

Ok,  hvis vi godtager din præmis,  så har du i et øjebliks anfald af liderlighed indgået en aftale med Sara,  selvom du skriver,  at du ikke brød dig om hendes udseende...  Og at du i øvrigt synes at kvinder med mellemøstlige rødder absolut ikke tiltaler dig!  Din troværdighed er på størrelse med Trumps. Du har i anden sammenhæng krænket Amy og nogle afrikanske piger på det groveste.  Det er nemt at se et mønster i dine skriverier... Nemlig en klapjagt på kvinder af afrikansk og mellemøstlig baggrund. Men du har åbenbart de grønnes velsignelse til at bruge din ytringsfrihed til hvad som helst. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi stopper her. 

Når vi i ledelsen ikke har nogen viden eller bevis for om et medlem lyver, så fjerner vi ikke kommentarer. Vi gider heller ikke lege racisme politi, fordi nogen får ondt i røven over at en pige beskrives som havende nogle dun på overlæben, eller hvad det nu var der blev skrevet. Vi har ingen mulighed for at vide hvem af jer der har besøgt Sara, og hvem der ikke har. 

Pigerne har netop adgang til Eroguide, så de kan tage til genmæle overfor indlæg som ikke passer. Denne tråd er et godt eksempel på hvorfor at pigerne godt må være herinde, selv om der er nogle mænd der er imod det. 

Hvis man går og leger lidt for meget moderator overfor andre medlemmer, så kandidere man til at få en ferie. Så måske nogen skulle overveje om det er en adfærd de vil fortsætte med. 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...