Hop til indhold
Pherros

Isabella hos Aalborgbabes

Recommended Posts

Er lige vendt tilbage fra et times besøg og kan kun på det kraftigste anbefale et besøg.

Isabella er en sød og venlig pige med et skævt smil og et lille glimt i øjet. Hun taler ikke særlig meget engelsk men med lidt fakter og simple sætninger kan man komme langt.

Stedet har gode bade muligheder og er rent og pænt. Selve akten vil jeg ikke komme for meget ind på andet end at sige hun er både indlevende, ved hvordan man gør og forstår at få dig med på legen.

Vil klart besøge hende igen hvis tegnebog og tid tillader det

Sted 9/10

pigen 9/10

akten 8/10

link :https://annoncelight.dk/showad/248044

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pherros skrev, for 19 timer siden:

Er lige vendt tilbage fra et times besøg og kan kun på det kraftigste anbefale et besøg.

Isabella er en sød og venlig pige med et skævt smil og et lille glimt i øjet. Hun taler ikke særlig meget engelsk men med lidt fakter og simple sætninger kan man komme langt.

Stedet har gode bade muligheder og er rent og pænt. Selve akten vil jeg ikke komme for meget ind på andet end at sige hun er både indlevende, ved hvordan man gør og forstår at få dig med på legen.

Vil klart besøge hende igen hvis tegnebog og tid tillader det

Sted 9/10

pigen 9/10

akten 8/10

link :https://annoncelight.dk/showad/248044

Helt ok at du ikke vil dybere ind på selve akten - men savner lidt hvad du bestilte? Hvad du betalte? og om det ligner pigen på billederne ? (de ser nemlig lidt fabrikerede ud)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er helt klart glamour billeder, men det er pigen på billedet, og billederne er stadig retvisende. Priser og ydelser fremgår af annoncen. Jeg bestilte 1 time som nævnt tidligere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pherros skrev, for 16 timer siden:

Billederne er helt klart glamour billeder, men det er pigen på billedet, og billederne er stadig retvisende. Priser og ydelser fremgår af annoncen. Jeg bestilte 1 time som nævnt tidligere ;)

Tak for svar - og ja jeg har set annoncen med priser - Det jeg mente da jeg spurgte var konkret om du bestilte ren sex eller en combi med sex og massage (som de også annoncerer med)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aalaalaalaal skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne godt tænke mig at høre om stedet?

Er det diskret eller op ad befærdet vej? 

Hvilken del af Aalborg er det? 

Mvh

Hvis de stadig er på Kastevej i vestbyen, så er det faktisk et dejligt sted. Ikke super diskret dog. Et hus i midtbyen. Så vidt jeg ved har de plads til to glædespiger af gangen. Der er en sød telefondame der. Sidste gang jeg var der, kom en fyr ind og undskyldte fordi pigen var forsinket. Han bød på kaffe. Der er rent og pænt ikke mindst mht. duften. Hvis jeg kommer ind et sted hvor der lugter, så er jeg den der er skredet med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er ikke særlig diskret med en stor vej tæt på med en del gående trafik. Hvis diskretion er vigtigt vil jeg foreslå først at besøge dem efter solnedgang da huset er langt nok væk fra vejen til man så ikke er udstillet. 

@marcellino hivs man bestiller tid med sex, kan man altid bede om massage i noget af tiden. Jeg fik dog ingen massage denne gang da tiden ikke var til det, og for at være helt ærlig så har massagen aldrig været særlig god de gange jeg har fået den på stedet. Jeg ved ikke om isabella kunne være god til massage..

Redigeret af Pherros
Manglende præcision

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

hundredetusinde skrev, for 16 timer siden:

Hvis de stadig er på Kastevej i vestbyen, så er det faktisk et dejligt sted. Ikke super diskret dog. Et hus i midtbyen. Så vidt jeg ved har de plads til to glædespiger af gangen. Der er en sød telefondame der. Sidste gang jeg var der, kom en fyr ind og undskyldte fordi pigen var forsinket. Han bød på kaffe. Der er rent og pænt ikke mindst mht. duften. Hvis jeg kommer ind et sted hvor der lugter, så er jeg den der er skredet med det samme.

Aalborgbabes håller fortfarande till på Kastevejen. Jag har under mina år hunnit besöka många glädjeflickor, kliniker och bordeller och jag håller med hundredetusinde det var ovanligt rent och fint (pænt). 

Pherros skrev, for 2 timer siden:

Stedet er ikke særlig diskret med en stor vej tæt på med en del gående trafik. Hvis diskretion er vigtigt vil jeg foreslå først at besøge dem efter solnedgang da huset er langt nok væk fra vejen til man så ikke er udstillet. 

@marcellino hivs man bestiller tid med sex, kan man altid bede om massage i noget af tiden. Jeg fik dog ingen massage denne gang da tiden ikke var til det, og for at være helt ærlig så har massagen aldrig været særlig god de gange jeg har fået den på stedet. Jeg ved ikke om isabella kunne være god til massage..

Har precis kommit tillbaka efter ett besök hos Aalborgbabes. Håller med om att det inte ligger särskilt diskret, men jag har köpt sex i snart 30-år nu så jag bryr mig inte längre om någon ser mig. Det var bara vid de första 3–4 besöken på kliniker som jag var rädd (bange) för att bli sedd och smög mig fram samt tittade åt alla håll för att försäkra mig om ingen kunde se mig. 

Det är inte längre Isabella som är på kliniken, utan en Alina https://annoncelight.dk/showad/248044 Bilderna är nog av henne eller i alla fall väldigt välliknande. Njöt henne under en timmes tid med först massage och sedan sex. Dock ingen superfransk som utlovades i annonsen, utan hon sög mig med kondomen på. Eftersom hon ändå sög skönt så insisterade jag inte så jag vet inte om hon kan tänka sig att suga utan ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bror Myra skrev, den 15/11/2018 at 18:37:

Det är inte längre Isabella som är på kliniken, utan en Alina https://annoncelight.dk/showad/248044 Bilderna är nog av henne eller i alla fall väldigt välliknande. Njöt henne under en timmes tid med först massage och sedan sex. Dock ingen superfransk som utlovades i annonsen, utan hon sög mig med kondomen på. Eftersom hon ändå sög skönt så insisterade jag inte så jag vet inte om hon kan tänka sig att suga utan ...

Der står "kys" i annoncen. Fik du nogle dejlige kys Bror Myra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hundredetusinde skrev, for 22 timer siden:

Der står "kys" i annoncen. Fik du nogle dejlige kys Bror Myra?

Under min session med Alina så utfördes inte superfransk (som utlovat i annons) och hon tog inte initiativ till något kyssande heller, men jag gjorde inte heller något försök därtill.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...