kapan 91 Skrevet 11. November, 2018 Som overskriften siger, er jeg på jagt efter en cockcold oplevelse i Aalborg. Så er du en pige der er frisk på legen, eller evt et par så høre jeg fra jer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 14. November, 2018 Hvad er det cockcold oplevelse?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5179 Skrevet 14. November, 2018 En mand der ser en anden kneppe sin kone. A man make (another man) a cuckold by having a sexual relationship with his wife. "in the novel Humberto cuckolds his employer" Så han er bare ude efter noget gratis sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 91 Skrevet 14. November, 2018 AalborgLook skrev, for 3 timer siden: En mand der ser en anden kneppe sin kone. A man make (another man) a cuckold by having a sexual relationship with his wife. "in the novel Humberto cuckolds his employer" Så han er bare ude efter noget gratis sex. Hvad mener du med at jeg er ude efter gratis sex? Det er virkelig en mærkelig kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5179 Skrevet 14. November, 2018 kapan skrev, for 45 minutter siden: Hvad mener du med at jeg er ude efter gratis sex? Det er virkelig en mærkelig kommentar Penge er ikke en del af et cuckold forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 91 Skrevet 15. November, 2018 AalborgLook skrev, for 21 timer siden: Penge er ikke en del af et cuckold forhold. What ever makes you Happy. Tror du ikke jeg havde søgt på scor hvis jeg var ude efter gratis sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5179 Skrevet 15. November, 2018 kapan skrev, for 17 minutter siden: What ever makes you Happy. Tror du ikke jeg havde søgt på scor hvis jeg var ude efter gratis sex. Så du søger et cuckold forhold hvor du betaler for at være sammen med pigen mens manden ser på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg