Hop til indhold
Nadialille

TRÆT AF HAM!

Recommended Posts

Jeg er ved at vær godt træt af ham BJARNE A ! Han skriver fra 7 forskellige mails! Hvordan blokker man de mail? Hvor henne?

Redigeret af Administrator
Fjernet efternavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Du skal gøre det inde i dit mail program. Bruger du Gmail? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VictorBBC skrev, for 23 minutter siden:

Ellers skal du helt droppe email og prøve noget mere moderne som telegram eller keybase

Optisk telegraf er mere sikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nadia

hvis du bruger Gmail er det nemt.

Åben den mail du ønsker at blokere, så kigger du til højre på skærmen og finder de 3 små prikker over hinanden. Du klikker på de 3 prikker og der dropper en menu ned, her finder du bloker.

Så det er meget nemt

mvh jacob3018

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Du kommer ikke af med ham før han sætter træskoene.... ligeså snart en ny annonce sættes op på annonceligth er han der, sjovt jeg har lagt mærke Til at de udenlandske piger får ikke blokeret deres annoncer.. selvom der nogen gange er 3 aktive på samme person.. det lugter lidt.. eller MEGET!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Det har han gjort i lang tid, hold nu op hvor er det sørgeligt.. han bliver ved med og påstå han kun har været her 14 dage og bla bla.. alle hans mail bliver printet ud og smidt i post kassen hos politiet, en dag bliver de vel trætte af den er fyldt og gør noget ved det.. og ja.. der er døds trusler i blandt..,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Piger, i utallige i dlæg har i beklaget jer over den samme mand har digitalt stalket jer, generet jer o.s.v. I har fået råd om hvorledes I sammen, kunne få ham sanktioneret, intet har I foretaget jer....jeres valg.

kh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

Piger, i utallige i dlæg har i beklaget jer over den samme mand har digitalt stalket jer, generet jer o.s.v. I har fået råd om hvorledes I sammen, kunne få ham sanktioneret, intet har I foretaget jer....jeres valg.

kh

Alko

Som du ved er jeg helt ny. Jeg har ikke læst nogle tråde om ham og vil med glæde undgå igen at blive sendt ud til ikke eksisterende kunder, hvor idioten kører forbi og griner af mig og efterfølgende sviner mig til på mail selvom jeg ikke har været uhøflig mod ham! Så kom endelig med råd og advarsler mod ham igen og igen! Der kaldte han sig i øvrigt Jan. Og ja, han er blokeret, for det menneske gider jeg ikke bruge tid på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Som du ved er jeg helt ny. Jeg har ikke læst nogle tråde om ham og vil med glæde undgå igen at blive sendt ud til ikke eksisterende kunder, hvor idioten kører forbi og griner af mig og efterfølgende sviner mig til på mail selvom jeg ikke har været uhøflig mod ham! Så kom endelig med råd og advarsler mod ham igen og igen! Der kaldte han sig i øvrigt Jan. Og ja, han er blokeret, for det menneske gider jeg ikke bruge tid på. 

Hvorfra skulle vide at du er helt ny? Men velkommen til :) du kan med fordel blive coachet af de søde og dygtige kolleger om forholdsregler ifht den usympatiske person..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfra skulle vide at du er helt ny? Men velkommen til :) du kan med fordel blive coachet af de søde og dygtige kolleger om forholdsregler ifht den usympatiske person..

Det er ikke engang 1 måned siden du skrev en pb herinde og spurgte om mine ydelser og jeg fortalte dig at jeg ikke var sprunget ud i det endnu. Så du burde vide det. 

Jeg er blevet advaret om at jeg ikke skal deltage i tråde om ham. Men jeg lever i et frit land og vil ikke finde mig i at blive begrænse pga et menneske der har det så dårligt med sig selv at han lader det gå ud over andre! Jeg har ondt af ham, men vil ikke tie! Han må få noget hjælp og finde sig en anden hobby! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Det er ikke engang 1 måned siden du skrev en pb herinde og spurgte om mine ydelser og jeg fortalte dig at jeg ikke var sprunget ud i det endnu. Så du burde vide det. 

Jeg er blevet advaret om at jeg ikke skal deltage i tråde om ham. Men jeg lever i et frit land og vil ikke finde mig i at blive begrænse pga et menneske der har det så dårligt med sig selv at han lader det gå ud over andre! Jeg har ondt af ham, men vil ikke tie! Han må få noget hjælp og finde sig en anden hobby! 

Yup jeg tolkede dit svar som du måske bar på vej og har siden ikke hæftet mig bed din profil :) Derfor min hvorfra skulle jeg... men igen velkommen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Alkoholikeren skrev, for 11 minutter siden:

Yup jeg tolkede dit svar som du måske bar på vej og har siden ikke hæftet mig bed din profil :) Derfor min hvorfra skulle jeg... men igen velkommen :)

Mange tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Lord Voldemort fik fjernet alle indlæg efter klage over personfølsomme data - oh, the irony - og derfor kan man jo ikke længere læse tråde fra way back...

Men vi oplyser til GPere om muligt alias, som forstyrrer i vores indboks. Og man er velkommen til at skrive til hinanden, når et nyt nick dukker op.... Sharing is Caring...:mrgreen:

 

Og alle mænd på sitet skal holde op med at pege fingre af, at der ikke sker noget GPerne imellem - det dur ganske enkelt ikke, at I skriver den slags ….

Branchen er fyldt med piger, som går ind og ud af branchen og det er ikke kotume at gå videre... med få undtagelser altså.. Så bak pigerne op i stedet for at tale dem ned og kan man ikke undlade det - så er det bedre at holde sin mund.. og altså fjerne fingrene fra tastaturet.. :rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

Lord Voldemort fik fjernet alle indlæg efter klage over personfølsomme data - oh, the irony - og derfor kan man jo ikke længere læse tråde fra way back...

Men vi oplyser til GPere om muligt alias, som forstyrrer i vores indboks. Og man er velkommen til at skrive til hinanden, når et nyt nick dukker op.... Sharing is Caring...:mrgreen:

 

Og alle mænd på sitet skal holde op med at pege fingre af, at der ikke sker noget GPerne imellem - det dur ganske enkelt ikke, at I skriver den slags ….

Branchen er fyldt med piger, som går ind og ud af branchen og det er ikke kotume at gå videre... med få undtagelser altså.. Så bak pigerne op i stedet for at tale dem ned og kan man ikke undlade det - så er det bedre at holde sin mund.. og altså fjerne fingrene fra tastaturet.. :rolleyes::rolleyes:

Hvis det er meget vigtigt at finde de slettede indlæg er der jo Way Back Machine. Jeg synes den er bøvlet, men nu er jeg heller ikke noget IT jern :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

Hvis det er meget vigtigt at finde de slettede indlæg er der jo Way Back Machine. Jeg synes den er bøvlet, men nu er jeg heller ikke noget IT jern :) 

 

Jeg tænker det må kunne findes på Google. Gemmer den ikke gamle offentligt tilgængelige ting selvom de efterfølgende er slettet? 

 

Vi tillader ikke opfordringer til vold - heller ikke mod ****** * 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det var ikke en opfordring til vold. Det var bare min humor. Manden må jo trænge til et eller andet siden han spilder vores tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

@Christina ssbbw når du nu selv skriver at du er helt ny herinde, skal du vide at “den unævnelige” i meget lang tid har gjort alt hvad han kan for at gøre livet så surt som muligt for så mange piger som muligt. Han har endda tvunget @Administrator til at slette adskillige tråde omkring hans virke, i følge loven om personfølsomme data, forstå hvem der kan:D, mit råd, tag kontakt til @FrokostUartig, hun har meget længe været foregangskvinde i kampen mod den “unævnelige”. Et andet råd, lad være med at tro at alle er hvem de foregiver at være, han er flere gange blevet afsløret med falske profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jolly Roger: jeg har kontakt til en gp herinde ang ham. Det er dog ikke FrokostUartig. Men jeg har fået en masse tips og andet om ham fra den anden kvinde. :mrgreen:

Jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at vi skal være stille i trådene om ham fordi vi ellers bliver bombarderet med mails fra ham. Han må finde sig en hobby. Strikke, male, ornanere, bare et eller andet ham kan bruge tid på i stedet. Han skal vide at kommer der trusler til mig, så vil de blive sendt videre til politiet og så vil han blive blokeret. Jeg finder mig ikke i hans pis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

X
Lars Overgård
Mulle Mulle

er den samme.. han nærmest spammer med grove beskeder på mail, han er blokeret.. så han må sende alle de mails han vil :D haha !! 
 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...