Hop til indhold
Gæst

Afbud fra Nikita.... hvad gør man så?

Recommended Posts

Gæst

Efter at have set frem til hjemmebesøg af selveste skønne Nikita Darling i en uges tid, var det med stor gru jeg i formiddags modtog velbegrundet afbud fra denne underskønne husmoderafløser.

Men hvad så? Jeg er jo stadig forventningsfuld liderlig, men hvem kan med kort varsel erstatte skønne Nikita i køreafstand fra Østjylland? Gode forslag vil blive modtaget med glæde og ladt våben!

... og Nikita. Så professionelt og kundeorienteret du iøvrigt passer din forretning burde du vel egentlig have en afløser klar i nødstilfælde ;)

Jægeren!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, Jæger, den er fæl :cry: .

Tænkte faktisk selv det samme før mit første besøg hos Nikita sidste fredag. Med hendes begrænsede modtagelsestid i Søborg holdt op mod min egen kalender var det noget, vi måtte aftale tre uger i forvejen (men Gud fri mig vel for en rastløs, nervøs ventetid ;) ).

Heldigvis var banen fri for mit vedkommende, men selv glædespiger kan næppe undgå at ramle ind i sygdom før eller senere – eller have minusdage. Glædespiger er også kun mennesker, og gudskelov da for det :) .

Du er dog heldig, Jæger :!: Nikita opererer også fra Randers, og det er vist ikke så langt fra "Østjylland", så det burde ikke være helt umuligt at møde den skiønne. Rent geografisk, altså.

Du nævner en afløser. Det kan jeg sådan set også godt forstå, når man nu helt fra Jylland står med en ordentlig Børge i bukserne. Men det var jo specielt Nikita, du ville træffe, var det ikke?

Derfor dur en afløser heller ikke.

For mit eget vedkommende havde jeg udvekslet mails, synspunkter og forventninger med Nikita i de tre uger inden besøget, og jeg havde således tunet mig lidt ind på hende. Og lyset var helt igennem grønt!

En "afløser" ville, lige meget hvor lækker hun end var, kun have været en fattig erstatning, når hun (uventet?) dumpede ind. Hvis man kun gik efter det fysiologiske, så var det vel ok?

Meeeen, det var Nikita og i lige så høj grad hendes væsen, der interesserede mig, og denne interesse var vakt via hendes fornuftige, velræsonnerede skiverier samt humor. Hende måtte jeg simpelthen møde.

En "afløser" ville kun have vakt skuffelse og frustration.

Mit bedste råd er: Tag dig en dygtig spiller og lav en ny aftale med Nikita. Hun er i den grad værd at vente på ;);) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sikke en kattepine! Har selv været sammen med Nikita flere gange og hun er guld værd. Men hvis du er i køreafstand til Horsens er der Pamella, som jeg tidligere har omtalt, samt Lille Julia, som jeg også kun kan tale positivt om. Hun er hos Horsens Dream. Desuden er der flere der omtaler sexpigerne i Bording som værende en positiv oplevelse. Dette specielt med de danske piger der er der.

Håber det lykkedes! Uanset hvad, lad ikke Nikita smutte forbi dig ;)

Mvh. Fallos.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Op på hesten igen og få aftalt et nyt møde med nikita

Der er ikke nogle som kan afløse nikita alligevel hun er nr.1 i dene verden

Vh bager

Ps i næste uge er det min tur til at få besøge af dene søde nikita :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for jeres vurderinger og konkrete forslag. Jeg nåede imidlertid til samme konklusion som flere af jer: Ingen kan erstatte oplevelsen med Nikita, som jeg kender fra et par besøg i Passionclub :!:

Med denne erkendelse valgte jeg at polere våbnet med håndkraft og trykke et par vådeskud af uden mål 8-)

Det tog toppen af jagtgejsten, men den er imidlertid vendt tilbage i uformindsket styrke i dag :shock:

Lille Julia står højt på ønskelisten... gad vide om hun kan findes i aktion noget sted i DK i dag :?::P

Jægeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...