Nyeveje 16 Skrevet 10. November, 2018 Hej. Nogen der ved om Erotica på Nordre Fasanvej er helt lukket. Det er længe siden jeg har set nyheder på den front. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 10. November, 2018 Ja. Stedet er helt lukket... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 13. Januar, 2019 (edited) Nå, nu er der da kommet en datoopdateret vagtplan for januar '19 med pigernes navne på.. Men når man trykker på en profil skrives der "Du har ikke adgang til at tilgå siden" så måske brygges der lidt dér..? http://www.cluberotica.dk/pigerne/ Glemmer ikke lige JULIE, den langhårede, høje feminine, studine, dansk/grønlandske, ikke sangerinde, men brunette, som var SÅ SØD OG LÆKKER dér for år tilbage! Desværre kun med vagt 2 gange og. Så var hun væk.. Håber da C.E. komme tilbage med unge, smukke, danske studerendepiger som skal holde sabbatår eller supplere til SUen. Danske Alia (som så meget spansk/græsk ud)som havde tungekys og græsk og dominans på menuen var også dejlig! Club Erotica skal være så velkommen, hvis de kan få den op at stå. Klientellet burde være i orden, da det ligger tæt på en station og befærdet indvandreområde. Ved ikke om de danske unge piger kan tiltrækkes til at tjene lidt ekstra..? Redigeret 13. Januar, 2019 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1201 Skrevet 13. Januar, 2019 Kan også komme i tanke om op til flere piger på Erotica, jeg godt gad at gå en runde med igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 439 Skrevet 13. Januar, 2019 For min del stoppede besøgene dengang de begyndte at forlange entré. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 638 Skrevet 13. Januar, 2019 (edited) Magico skrev, for 28 minutter siden: For min del stoppede besøgene dengang de begyndte at forlange entré. Var det ikke pga de lokale "unge" ... Hvoraf mange kun kiggede og intet købte. Surt at de fandt det nødvendigt i det kvarter. Som seriøs køber vil jeg heller ikke betale entre, når man tænker på hvor meget der fuskes i annoncer osv. Men forstår dem til dels lige der. Redigeret 13. Januar, 2019 af Dane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 439 Skrevet 13. Januar, 2019 Dane skrev, for 3 timer siden: Var det ikke pga de lokale "unge" ... Hvoraf mange kun kiggede og intet købte. Surt at de fandt det nødvendigt i det kvarter. Som seriøs køber vil jeg heller ikke betale entre, når man tænker på hvor meget der fuskes i annoncer osv. Men forstår dem til dels lige der. Det har du sikkert ret i. Jeg bebrejder dem heller ikke, men konstaterer bare, at det var derfor, jeg droppede dem. Jeg vil godt lige mødes med pigen først og mærke, om der er en snert af kemi. Somme tider "forsvinder" kemien umærkeligt, når man har afleveret pengene, men oftest synes jeg da, man får nogenlunde den oplevelse, man venter efter det indledende møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg