Hop til indhold

Recommended Posts

Nå, nu er der da kommet en datoopdateret vagtplan for januar '19 med pigernes navne på..

Men når man trykker på en profil skrives der "Du har ikke adgang til at tilgå siden" så måske brygges der lidt dér..?

http://www.cluberotica.dk/pigerne/

Glemmer ikke lige JULIE, den langhårede, høje feminine, studine, dansk/grønlandske, ikke sangerinde, men brunette, som var SÅ SØD OG LÆKKER dér for år tilbage!

Desværre kun med vagt 2 gange og. Så var hun væk..

Håber da C.E. komme tilbage med unge, smukke, danske studerendepiger som skal holde sabbatår eller supplere til SUen.

xdenmark-copenhagen-cluberotica-11.jpg.p

Danske Alia (som så meget spansk/græsk ud)som havde tungekys og græsk og dominans  på menuen var også dejlig!

xdenmark-copenhagen-cluberotica-15.jpg.p

Club Erotica skal være så velkommen, hvis de kan få den op at stå.

Klientellet burde være i orden, da det ligger tæt på en station og befærdet indvandreområde.

Ved ikke om de danske unge piger kan tiltrækkes til at tjene lidt ekstra..?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Magico skrev, for 28 minutter siden:

For min del stoppede besøgene dengang de begyndte at forlange entré.

Var det ikke pga de lokale "unge" ...  Hvoraf mange kun kiggede og intet købte. Surt at de fandt det nødvendigt i det kvarter. 

Som seriøs køber vil jeg heller ikke betale entre, når man tænker på hvor meget der fuskes i annoncer osv. Men forstår dem til dels lige der. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 3 timer siden:

Var det ikke pga de lokale "unge" ...  Hvoraf mange kun kiggede og intet købte. Surt at de fandt det nødvendigt i det kvarter. 

Som seriøs køber vil jeg heller ikke betale entre, når man tænker på hvor meget der fuskes i annoncer osv. Men forstår dem til dels lige der. 

Det har du sikkert ret i. Jeg bebrejder dem heller ikke, men konstaterer bare, at det var derfor, jeg droppede dem. Jeg vil godt lige mødes med pigen først og mærke, om der er en snert af kemi. Somme tider "forsvinder" kemien umærkeligt, når man har afleveret pengene, men oftest synes jeg da, man får nogenlunde den oplevelse, man venter efter det indledende møde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...