Hop til indhold
Esko

Skjule aktiviteter for konen?

Recommended Posts

Guest Agetha
Esko skrev, den 10/11/2018 at 20:28:

Jeg er i et fast forhold. Vi har fællesøkonomi, hus osv.

Har i tips til hvordan jeg får trukket nogle penge ud af kontoen til et besøg hos en gp, uden at hun fatter mistanke? Jeg kan ikke bare lige hæve 6-800kr uden at skulle forklare hvad de er til. 

Jeg har et godt råd.

Lad vær med at trække penge ud, hun er den mest værdifulde blomst i livet...Du opdager det måske forsent, jeg håber det ikke. Hvad skal du trække penge ud for, intet af det vil gøre dig lykkeligere. Du bliver lykkelig når du indser, at jeres fælles økonomi, hus og have skabte jeres grundsten til lykken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt, jeg er en hadet mand herinde, men jeg giver alligevel mit besyv med her.

Af egen erfaring kan jeg kun sige lad vær med at skjule det. Jeg har mistet min dejlige kone gennem otte år fordi jeg var så snotdum at skjule mine GP-ture igennem flere år for hende - og så blive opdaget pga en skide SMS.

Var jeg en snotskolv og et dumt svin? Ja, det var jeg, det indrømmer jeg. Alle mine GP-besøg kostede mig mit ægteskab. Enhver handling har en konsekvens - så bare tænk dig om og stop evt. mens du stadig har en person, der elsker dig betingelsesløst.

(Haters incoming in 3 ... 2 ... 1 ...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj K skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ved godt, jeg er en hadet mand herinde, men jeg giver alligevel mit besyv med her.

Af egen erfaring kan jeg kun sige lad vær med at skjule det. Jeg har mistet min dejlige kone gennem otte år fordi jeg var så snotdum at skjule mine GP-ture igennem flere år for hende - og så blive opdaget pga en skide SMS.

Var jeg en snotskolv og et dumt svin? Ja, det var jeg, det indrømmer jeg. Alle mine GP-besøg kostede mig mit ægteskab. Enhver handling har en konsekvens - så bare tænk dig om og stop evt. mens du stadig har en person, der elsker dig betingelsesløst.

(Haters incoming in 3 ... 2 ... 1 ...)

Jeg giver Nikolaj K min fuldstændige støtte. Jeg mistede min kone gennem 25 år, en kone som elskede mig, pga. af GP besøg. 

Det er ikke det værd, stop mens du kan.  Tag nu den snak med din kone omkring hvad det er du mangler. Hvis det er lysten til fremmed F.... og hun ikke synes om det, ja så må du tage konsekvensen og lade dig skille.

Gamle Ole

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror folk egentligt altid, at gifte mænd der køber sex, mangler noget i ægteskabet, underforstået at hvis konen bare gjorde dit og dat, så købte de ikke sex ?  Kunne det tænkes at de fleste egentligt er ganske tilfreds i deres ægteskab, samt at deres købelyst tager afsæt i noget helt andet end deres ægteskab.  

Jeg er så ikke gift, men min købelyst tager så modsat ikke afsæt i et manglende feminint selskab, eller manglende kone.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Master Bator skrev, den 10/11/2018 at 21:27:

Har du selv prøvet at regne lidt på det her??

Drik nogle flere øl og sælg panten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...