Hop til indhold
Esko

Skjule aktiviteter for konen?

Recommended Posts

Master Bator skrev, for 6 minutter siden:

Har du selv prøvet at regne lidt på det her??

Tjo, men på den har måde får han måske 100% mere sex, end ellers :mrgreen: - set på årsbasis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Uden at kende til dine specifikke forhold, er det min umiddelbare tanke, at de 6-800 kr. du har i tankerne ret hurtigt kan blive til et langt større beløb, hvis det afsløres, hvor du har været...

Når du end ikke har friheden til at disponere over 6-800 kr., ja så lyder det jo til, at jeres indbyrdes relation befinder sig i den højere ende på "kontroltårnsskalaen" ...

Der findes masser af råd om fremskaffelse af kapital til GP besøg i tidl. tråde - men også masser, der diskuterer det at gå til GP, hvis man er i en fastere relation til en partner.

Så mit råd til dig er at bruge pengene på din partner og jeres fælles relation, og hvis vi er der, hvor det ikke er en mulighed, ja så vær ærlig og bliv en " fri" mand først...

 

 

Redigeret af Anilingus
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæv 1000 kr. 

Når du kommer hjem siger du til konen i skal lege. Du stikker hende de 1000 kr. De er til dig skat, brug dem til hvad du vil, men den næste time bruger jeg dig til hvad jeg vil. 

Det gør du så ofte, og hun glemmer helt at sammenligne antal ture i himlen, med det hævede beløb på fælleskontoen. Det er ren fiss-fiss situation :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvor gammel du er, og hvordan jeres forhold og økonomi i øvrigt er. For mig hedder løsningen sorte penge, og jeg tror begrebet er mere udbredt i din del af Danmark. Fruen ved selvfølgelig godt, at jeg i ny og næ laver lidt sorte penge som vi bruger til restaurant besøg og lignende. Dog er det ikke alle hun kender til, dem kalder jeg sort sorte penge, og de kan bruges til pigesjov.:rolleyes:. Samtidig hæver jeg tit kr. 100 over beløbet, når jeg handler og gemmer samme sted.

BR,.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme situation og jeg hæver med jævne mellemrum et par hundrede kr samt tager den på nogle hundreder over beløbet i supermarkederne. Det kan nemt blive til 1500 på 2 uger. Fordi beløbene ikke umiddelbart vækker opsigt så opdages de ikke så nemt. Hvis økonomien er for stram til det så er den nok også for stram til at du burde bruge penge på piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ikke så svært....

En tur i Netto, 100kr over beløbet. En tur i Brugsen, 100kr over beløbet. osv. Kræver at man tænker lidt langsigtet, men det kendetegner jo også kløgtige personer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du køber af og til lidt gør det selv værktøj, men returnerer det så igen næste ugen og får kontanter tilbage.

Bilen skal vel også af og til have nye dæk, men du har lige fundet et sæt brugte på nettet, som du skal ud at hente og har således også en anledning til at komme lidt hjemmefra - at dækkene så ikke kostede helt så meget, som du fortæller - det interesserer sikkert ikke konen ;-)

Bilen skal evt. til service - og du foreslår at køre den til Flensburg for at få lavet servicen lidt billigere + købt lidt øl og vand til husholdningen -"her viser det sig så at der skal skiftes en drivaksel", men den kan de først få hjem næste dag og du må overnatte i Flensburg og bruger lejligheden til at besøge P-club eller nogle private glædespiger.

Betalingen for drivakslen og overnatningen hæver du kontant - og du kan være sikker på konen aldrig kigger under bilen eller finder ud at du kun fik "pudset" drivakslen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan evt begynde at samle flasker på dine gåture ...

Mon ikke du kan samle 800 kr sammen på en måneds tid...

Alternativt , så lad være og spørg konen om hun ikke giver et hyrde time ;) ,

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt se problemet. Hvad med at nogen af os duskede konen, og du så fik lidt lommepenge i ny og næ ?  Nej, det var altså bare for sjov , sådan nogle slemme fyre er vi jo ikke ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med al det bøvl forstår jeg måske bedre

  • At mange synes at GP´er tager en høj pris
  • At der ikke skal gå meget galt før man synes at besøget har været en fiasko

Nu er det jo svært at ændre sin forhold med tilbagevirkende kraft, men skal man starte på et nyt, er det nok klogt at have særligt økonomi og derudover sikre sig nogle "frirum", således at man ikke både skal i krydsforhør omkring brug af penge men også omkring tiden hvor man ikke er på arbejde. 

Jeg har så ikke de bekymringer, men synes bestemt at et af de bedste forslag var at tjene lidt sorte penge. Og nej man behøver såmænd ikke være håndværker for at kunne tjene en skilling ved siden af.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Helt enig, sort arbejde, hvis ellers man har den mulighed, er en god kilde til finansiering af GP besøg. Ikke nok med at pengene er skjult for skattevæsenet, den nysgerrige bank "rådgiver", konen giver måske ligefrem et knald oveni når nu man bruger så meget tid på at skaffe ekstra gryn til fællesøkonomien - ja altså den del hun ser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

… det lyder alligevel stramt at have fælles økonomi uden personligt råderum... :huh::huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 12 timer siden:

Hvad med at snige 100,- ud af budgetet en gang om måneden indtil du har hvad du skal bruge

Inden han får sparet tilstrækkeligt sammen, kan han jo være blevet nabo til mig her på St. Kødlyst. Jeg har haft mange år med gode oplevelser uden for plejehjemmet grundet separat økonomi.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Hvad med at hæve 50 kr. over hver gang, der købes ind og så smide kvitteringerne ud... ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Ps - hejs det hvide flag, hvis du er taget til fange mod din vilje - så sender vi en flok voksne til at befri dig.... <3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare start på at lave nyt køkken eller bad

Hvis du laver det selv, skal du bruge så mange penge på materialer af forskellig art, at du sagtens kan finde 15-20.000 kr

En anden fordel, er at konen bliver SÅ glad for at du endelig har taget dig sammen til at lave noget ved huset 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opret en fælles budgetkonto til regninger, forbrug mm., men lad jeres private konti være separate. Så skal du hverken ud og samle flasker, opsætte køkkener, arbejde sort, købe mystiske grammofonplader eller tage til Tyskland...

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 18 minutter siden:

Opret en fælles budgetkonto til regninger, forbrug mm., men lad jeres private konti være separate. Så skal du hverken ud og samle flasker, opsætte køkkener, arbejde sort, købe mystiske grammofonplader eller tage til Tyskland...

Fint nok, når man starter på et forhold, men hvis man allerede har levet sammen med en kæreste i flere år med fælles økonomi, så kan det godt blive lidt udfordrende ligepludselig at bede om seperat konto osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 4 timer siden:

Fint nok, når man starter på et forhold, men hvis man allerede har levet sammen med en kæreste i flere år med fælles økonomi, så kan det godt blive lidt udfordrende ligepludselig at bede om seperat konto osv

Det har du helt ret i. Hans far er faktisk skyld i hele, da han ikke har advaret sin søn, ligesom han blev advaret af sin far.

Morale! Husk at undervise jeres sønner i dette, når de er gamle nok til at forstå det, og inden de lader sig styre af kvinde chauvinisme. Fuldstændig ligesom kvinderne advarer deres døtre om mænd, hvor de så kender alle disse fortrædelighedder fra.:lol:.

BR.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 4 timer siden:

Fint nok, når man starter på et forhold, men hvis man allerede har levet sammen med en kæreste i flere år med fælles økonomi, så kan det godt blive lidt udfordrende ligepludselig at bede om seperat konto osv.

Vi må antage at begge får en eller anden form for indkomst. Ergo har de allerede separate konti. Istedet for at samle begges løn på én og samme konto umiddelbart efter lønningsdag er det vel ok at spørge pænt om at afprøve en budgetkontomodel. Specielt hvis de ikke tjener lige præcis det samme. Der sker vel ikke noget ved at spørge fruen med mindre hun er friturestegt i mistænksomhed allerede nu! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

Vi må antage at begge får en eller anden form for indkomst. Ergo har de allerede separate konti. Istedet for at samle begges løn på én og samme konto umiddelbart efter lønningsdag er det vel ok at spørge pænt om at afprøve en budgetkontomodel. Specielt hvis de ikke tjener lige præcis det samme. Der sker vel ikke noget ved at spørge fruen med mindre hun er friturestegt i mistænksomhed allerede nu! 

Dér har jeg været....først en masse modstand.... så en finurlig udregning hvor mit bidrag til en husholdningskonto selvfølgelig skulle være højere end hendes baseret på den individuelle indkomst. 

Vi bor ikke sammen mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Master Bator skrev, for 14 minutter siden:

Dér har jeg været....først en masse modstand.... så en finurlig udregning hvor mit bidrag til en husholdningskonto selvfølgelig skulle være højere end hendes baseret på den individuelle indkomst. 

Vi bor ikke sammen mere!

Classic. Det skriger til himlen. Det er sjovt som kvinder bliver eksperter i international mikro og makroøkonomi når det drejer sig om hendes mands lønsedler. Men de kaster sig opgivende baglæns når ungerne skal hjælpes i matematik. Det er nok derfor de lever længere end os :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

Du køber af og til lidt gør det selv værktøj, men returnerer det så igen næste ugen og får kontanter tilbage.

Bilen skal vel også af og til have nye dæk, men du har lige fundet et sæt brugte på nettet, som du skal ud at hente og har således også en anledning til at komme lidt hjemmefra - at dækkene så ikke kostede helt så meget, som du fortæller - det interesserer sikkert ikke konen ;-)

Bilen skal evt. til service - og du foreslår at køre den til Flensburg for at få lavet servicen lidt billigere + købt lidt øl og vand til husholdningen -"her viser det sig så at der skal skiftes en drivaksel", men den kan de først få hjem næste dag og du må overnatte i Flensburg og bruger lejligheden til at besøge P-club eller nogle private glædespiger.

Betalingen for drivakslen og overnatningen hæver du kontant - og du kan være sikker på konen aldrig kigger under bilen eller finder ud at du kun fik "pudset" drivakslen ;-)

Din fantasi fejler bestemt ikke noget. Total godt gennemtænkt, det er nok ikke uden grund, du kalder dit nick navn for jernsvinet - godt tænkt. Jern = dilleren, svinet = man er på svinestien/glædespige-besøg. Jeg har selv haft den der med i tankerne, som flere andre herinde også bruger, at man da bare af og til hæver 100kr over...beløbet..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, 1 time siden:

Jeg har selv haft den der med i tankerne, som flere andre herinde også bruger, at man da bare af og til hæver 100kr over...beløbet..

Af og til ser jeg Luxusfælden - og så har jeg mig ofte undret mig over så mange "kontanthævninger" nogen af mændene har - men det behøver jeg vist ikke længere  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...