Hop til indhold
Curiosity

"Happy hour" hos Lamyai, Randers

Recommended Posts

Det er længe siden, at jeg sidst har været på "krigsstien", har holdt mig til "vedligeholdelses-massage" på mine grønne stamsteder. Men idag, på en regnvåd, grå novemberdag, hvor jeg uventet havde et par eftermiddagstimer til overs, fik jeg lyst til lidt selvforkælelse fra de varme lande og opsøgte Lamyai, hvor jeg tidligere har haft mange gode oplevelser med både god massage og diverse frække sidegevinster.

Da det var helt improviseret, mødte jeg uanmeldt op og blev mødt af ikke mindre end 4 (s)kønne, smilende ansigter. June (ejer), Emmee (som jeg tidligere har skrevet om herinde) og så Mintra (33 år) og Alisa (24 år - 25 på mandag:razz:), 2 nye piger på stedet. Jeg har tidligere prøvet 4 håndsmassage, men finder det oftest forvirrende med så meget berøring på én gang. Imidlertid blev jeg fristet af en gang dobbelt B2B med disse to søde, sprøde og kønne piger - og det har jeg bestemt ikke fortrudt.

De klædte sig af med det samme og åbenbarede to velskabte, naturlige kroppe - lige til at spise. Og så gik de ellers i gang med at vække mit hudsultne legeme til live. Bløde, rolige bevægelser med hænder, underarme og bryster, velgørende og i et tempo hvor jeg kunne følge med og nyde. Mens jeg lå på maven, placerede de sig skiftevis så min hånd ligesom naturligt havde noget fugtigt og blødt at "pille ved" imens :wub:.

Da det var "turn around-time", fik jeg frit udsyn til de to nymfer, som bearbejde min krop, og det gjorde ikke begejstringen mindre. Mens Alisa koncentrerede sig om mine nedre regioner i mindre og mindre radius, kravlede Mintra op på min brystkasse, så jeg kunne nyde hendes olieglatte fortrin og efter kort tid, sad hun overskrævs på mit ansigt. Det kunne vi rigtig godt li´- begge to! Da hun var kommet, satte Alisa dutten på og så byttede de plads, så Mintra red mig mens jeg fik lov at smage på Alisas skønne safter. Det var mere end jeg kunne klare at kontrollere i ret mange minutter, så jeg eksploderede med pikken dybt begravet i én blomst og tungen i en anden! WOW :wub:. Alt det frække foregik med mig på ryggen, så vi kom ikke så langt omkring i stillingskataloget, hvilket var helt OK i situationen og havde den fordel at jeg hverken var svedig eller forpustet bagefter ;). Ren nydelse!

Da vi havde sundet os lidt, hentede Alisa en Cola til mig og så fortsatte de begge med blød thaimassage af min forside og afvaskning af hele kroppen med varme klude. Stadig med ro, kyndige hænder og ingen hastværk. Forkælelse fra øverste hylde! De taler ikke mange ord engelsk og mit Thai er ikke-eksisterende, så det var på flydende body-language og med masser af små grin, store smil og velværelyde, at kommunikationen foregik - og foregik godt.

Jeg ved at jeg har skrevet flere tråde om Lamyai, men denne oplevelse kalder på en tråd for sig. Den lægger sig lunt i top3 over hvad jeg har prøvet i dette miljø. Og med Emmee på holdet også, er der VIRKELIG guld at komme efter i Vestergade, denne kolde november. Jeg har stadig sol, bølgebrus og palmesus i hele kroppen, hér et par timer efter:wub:.

Link er der ikke noget af, da de så vidt vides ikke annoncerer, men adressen er Vestergade 42 og tlfnr. 52 69 79 89.

Hold varmen derude :razz:

Curiousity

P.S. Jeg konstaterede at de også har fået en proff massagebriks med hovedhul, hvis man kun er til den terapeutiske behandling....eller hvad man nu kan finde på at bruge den til ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm. Jeg var der for et par år siden. Det endte med en kedelig håndtur. Og kun mama og massøsen på stedet. Har de virkelig skiftet "gear" til det mere frække?? Og så var der dengang kun et gardin som adskillelse til indgangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
privateteach skrev, den 11/7/2018 at 11:25 AM:

The number is gone - somebody can help with that?

 

Curiosity skrev, for 2 timer siden:

It's been a long time since I last been on the "war trail", has kept me "maintenance massage" at my green tribunals. But today, on a rainy day, gray November, when I unexpectedly had a couple of afternoon hours left, I wanted a little self-pity from the hot countries and visited Lamyai, where I had previously had many good experiences with both good massage and various cheeky side winnings .

When it was completely improvised, I met unannounced and was met by no less than 4 (s) pretty, smiling faces. June (owner), Emmee (as I have previously written about here) and saw Mintra (33 years) and Alisa (24 years - 25 on Monday : Razz:), 2 new girls on the spot. I have previously tried 4 hand massage, but find it mostly confusing with so much touch at once. However, I was tempted by a single double B2B with these two sweet, crisp and pretty girls - and I certainly did not regret it.

They dressed immediately and revealed two well-made natural bodies - just to eat. And then they went on to wake my skin-filled body to life. Soft, calm movements with hands, forearms and breasts, charity and at a pace where I could accompany and enjoy. As I lay on my stomach, they alternately placed my hand, as it was naturally moist and soft to "pillow" at the time  : Wub:.

As it was a turn-around time, I had a clear view of the two nymphs who worked my body, and that did not make the excitement less. While Alisa concentrated on my lower regions in a smaller and smaller radius, Mintra crawled up on my chest so I could enjoy her oil-smoothness and after a short time she was overshadowed on my face. We really liked it, both of us! When she arrived, Alisa put the nap on and then they exchanged seats so Mintra rode me while I was allowed to taste Alisa's beautiful juices. It was more than I could manage for quite a few minutes, so I exploded with the dick deeply buried in one flower and tongue in another! WOW : Wub:. All that bad was happening with me on my back so we did not get to the positioning catalog so far, which was quite OK in the situation and had the advantage that I was neither sweaty nor breathless afterwards  ;). Pure pleasure!

When we had whipped a little, Alisa picked up a cola for me and then they continued with soft thaimassage of my front side and washing my entire body with warm rags. Still calm, handsome hands and no rush. Pampering from the top shelf! They do not speak many words English and my Thai is non existent, so it was in fluent body language and with lots of little laughs, big smile and well-being that communication was going on - and did well.

I know I've written several threads about Lamyai, but this experience calls a thread for itself. It lays in top3 over what I have tried in this environment. And with Emmee on the team too, there's REALLY gold to come to Vestergade this cold november. I still have sun, bush and palmesus throughout the body, here a few hours later : Wub:.

Link is not a part because, as far as it is known, they do not advertise, but the address is Vestergade 42 and tlfnr. 52 69 79 89.

Keep the heat out there : Razz:

curiousity

PS I found that they have also got a professional massage briquette with main body if only for the therapeutic treatment .... or what it's possible to use it for ;)

 

Great information Sir.  Not sure I could take the 4 handed option as I had more than enough excitement during my liaison with Emmee.    Maybe one day I take one for the team and perhaps a blue pill or 2 :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 43 minutter siden:

Hm. Jeg var der for et par år siden. Det endte med en kedelig håndtur. Og kun mama og massøsen på stedet. Har de virkelig skiftet "gear" til det mere frække?? Og så var der dengang kun et gardin som adskillelse til indgangen.

Tja, et par år er jo en evighed i den verden. Jeg er kommet der on/off i et par år og sjældent gået skuffet derfra. Men udbudet varierer jo og ydelse/kvalitet med de skiftende piger. 

Men jeg må sige at det er deres "finest hour" lige nu, hvad udbud/kvalitet angår. 

Der er stadig kun (2x) gardiner mellem indgang og det forreste massagerum, men der er kommet dørklokke, så der er ingen som bare braser ind i løjerne. Desuden er der et rum mere bagved :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
British Gentleman skrev, for 29 minutter siden:

 

Great information Sir.  Not sure I could take the 4 handed option as I had more than enough excitement during my liaison with Emmee.    Maybe one day I take one for the team and perhaps a blue pill or 2 :-D

Thanks Sir, 

Quite amusing to read my review in "googletranslate-english". A few funny stumbles, but the general essence passes somewhat recognizable through ;)

I agree on your opinion regarding Emmee - had the pleasure a year ago. Yet it's another Emmee (And another June :-o), you've visited (at Yomi's), than the ones at Lamyai. Very confusing! However, the Emmee at Lamyai, is definately worth a visit too:wub:

 

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 6 timer siden:

Det er længe siden, at jeg sidst har været på "krigsstien", har holdt mig til "vedligeholdelses-massage" på mine grønne stamsteder. Men idag, på en regnvåd, grå novemberdag, hvor jeg uventet havde et par eftermiddagstimer til overs, fik jeg lyst til lidt selvforkælelse fra de varme lande og opsøgte Lamyai, hvor jeg tidligere har haft mange gode oplevelser med både god massage og diverse frække sidegevinster.

Da det var helt improviseret, mødte jeg uanmeldt op og blev mødt af ikke mindre end 4 (s)kønne, smilende ansigter. June (ejer), Emmee (som jeg tidligere har skrevet om herinde) og så Mintra (33 år) og Alisa (24 år - 25 på mandag:razz:), 2 nye piger på stedet. Jeg har tidligere prøvet 4 håndsmassage, men finder det oftest forvirrende med så meget berøring på én gang. Imidlertid blev jeg fristet af en gang dobbelt B2B med disse to søde, sprøde og kønne piger - og det har jeg bestemt ikke fortrudt.

De klædte sig af med det samme og åbenbarede to velskabte, naturlige kroppe - lige til at spise. Og så gik de ellers i gang med at vække mit hudsultne legeme til live. Bløde, rolige bevægelser med hænder, underarme og bryster, velgørende og i et tempo hvor jeg kunne følge med og nyde. Mens jeg lå på maven, placerede de sig skiftevis så min hånd ligesom naturligt havde noget fugtigt og blødt at "pille ved" imens :wub:.

Da det var "turn around-time", fik jeg frit udsyn til de to nymfer, som bearbejde min krop, og det gjorde ikke begejstringen mindre. Mens Alisa koncentrerede sig om mine nedre regioner i mindre og mindre radius, kravlede Mintra op på min brystkasse, så jeg kunne nyde hendes olieglatte fortrin og efter kort tid, sad hun overskrævs på mit ansigt. Det kunne vi rigtig godt li´- begge to! Da hun var kommet, satte Alisa dutten på og så byttede de plads, så Mintra red mig mens jeg fik lov at smage på Alisas skønne safter. Det var mere end jeg kunne klare at kontrollere i ret mange minutter, så jeg eksploderede med pikken dybt begravet i én blomst og tungen i en anden! WOW :wub:. Alt det frække foregik med mig på ryggen, så vi kom ikke så langt omkring i stillingskataloget, hvilket var helt OK i situationen og havde den fordel at jeg hverken var svedig eller forpustet bagefter ;). Ren nydelse!

Da vi havde sundet os lidt, hentede Alisa en Cola til mig og så fortsatte de begge med blød thaimassage af min forside og afvaskning af hele kroppen med varme klude. Stadig med ro, kyndige hænder og ingen hastværk. Forkælelse fra øverste hylde! De taler ikke mange ord engelsk og mit Thai er ikke-eksisterende, så det var på flydende body-language og med masser af små grin, store smil og velværelyde, at kommunikationen foregik - og foregik godt.

Jeg ved at jeg har skrevet flere tråde om Lamyai, men denne oplevelse kalder på en tråd for sig. Den lægger sig lunt i top3 over hvad jeg har prøvet i dette miljø. Og med Emmee på holdet også, er der VIRKELIG guld at komme efter i Vestergade, denne kolde november. Jeg har stadig sol, bølgebrus og palmesus i hele kroppen, hér et par timer efter:wub:.

Link er der ikke noget af, da de så vidt vides ikke annoncerer, men adressen er Vestergade 42 og tlfnr. 52 69 79 89.

Hold varmen derude :razz:

Curiousity

P.S. Jeg konstaterede at de også har fået en proff massagebriks med hovedhul, hvis man kun er til den terapeutiske behandling....eller hvad man nu kan finde på at bruge den til ;)

 

De to June og emmee er de de samme tøser som er i den gamle sunshine biks på vesterkirke stræde i Randers?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 8 timer siden:

De to June og emmee er de de samme tøser som er i den gamle sunshine biks på vesterkirke stræde i Randers?? 

Nej, det er ganske andre udgaver af June og Emmee - lidt spøjst og meget forvirrende.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 5 minutter siden:

Nej, det er ganske andre udgaver af June og Emmee - lidt spøjst og meget forvirrende.... 

Hehe okay. Meget pudsigt med de samme navne og stavemåde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 15 timer siden:

Tja, et par år er jo en evighed i den verden. Jeg er kommet der on/off i et par år og sjældent gået skuffet derfra. Men udbudet varierer jo og ydelse/kvalitet med de skiftende piger. 

Men jeg må sige at det er deres "finest hour" lige nu, hvad udbud/kvalitet angår. 

Der er stadig kun (2x) gardiner mellem indgang og det forreste massagerum, men der er kommet dørklokke, så der er ingen som bare braser ind i løjerne. Desuden er der et rum mere bagved :ph34r:

Okay, tak. Måske jeg skulle forsøge igen?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Buttman76 skrev, for 12 timer siden:

Hehe okay. Meget pudsigt med de samme navne og stavemåde :)

Ja jeg har tidligere kommenteret, forvirring omk. Navne?

Men hos omtalte Ts, hedder Mutter, June, og har en pige som hedder, Emmee :rolleyes:

Et sted i nærhed, tidligere kaldt Sunshine, i dag noget andet, Vester Kirkestræde

Ja der findes så også en Emmee og måske stadig en June, ja meget, forvirrende :-o

Men stadig 2 vidt forskellige steder, dog indenfor en radios af 300 m :rolleyes:

Go aften

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi butikken før jul. Mutter selv startede massagen, hvorefter en ung pige tog over. Sagde hun var 28 år, det skal nok passe. Rigtig sød og flot pige, godt humør, taler kun lidt dansk, så det meste foregik på engelsk. Startede ud med massage, som for det meste bestod af lette strøg, ikke meget bevendt. Blev færdig med massage delen, hvorefter hun gjorde tegn til afslutning HJ, blev dog enige om sex med forskellige stillinger. Det kunne hun til gengæld. Men pludselig handlede det bare om at blive færdig og få en ud af vagten.

Mit første besøg hos Lamyai, så ved ikke om de andre piger på stedet er samme standard. Sætter stor pris på en ordentlig massage, så ved ikke om jeg kommer igen. Har prøvet flere steder der er bedre, både mht til massage og afslutning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamr skrev, den 25/12/2018 at 16:45:

Var forbi butikken før jul. Mutter selv startede massagen, hvorefter en ung pige tog over. Sagde hun var 28 år, det skal nok passe. Rigtig sød og flot pige, godt humør, taler kun lidt dansk, så det meste foregik på engelsk. Startede ud med massage, som for det meste bestod af lette strøg, ikke meget bevendt. Blev færdig med massage delen, hvorefter hun gjorde tegn til afslutning HJ, blev dog enige om sex med forskellige stillinger. Det kunne hun til gengæld. Men pludselig handlede det bare om at blive færdig og få en ud af vagten.

Mit første besøg hos Lamyai, så ved ikke om de andre piger på stedet er samme standard. Sætter stor pris på en ordentlig massage, så ved ikke om jeg kommer igen. Har prøvet flere steder der er bedre, både mht til massage og afslutning.

 

Har også været der 3 gange - første, sidste og eneste gang!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Alone2013 skrev, 1 time siden:

Har også været der 3 gange - første, sidste og eneste gang!!!

Sorry, men blir sku så ked af en sådan ubegrundet holdning :-o 

Ja, ka ej se hva vi ska bruge den til, nok om det, men enig blir vi nok aldrig 

Dette er dog ej heller meningen med dette Site, dog syntes jeg helt klart, 

Hvis man har en kritik, bør man begrunde den, ja hvis man ikk har noget 

Pænt at sige, ja så fortsat go Jul :rolleyes:

Og undskyld afsporring mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hanhund

Hvilken af pigerne valgte du? Hvordan så hun ud? :D Alone2013

Redigeret af hanhund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...