Hop til indhold
blazeplay

Liderlig efter ung dansk pige? :*

Recommended Posts

Det der med at sende et billede af sig selv, det synes jeg er en rigtig dårlig ide. Det virker for risikabelt, eller er det bare mig der er pivet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
krillss skrev, for 25 minutter siden:

Det der med at sende et billede af sig selv, det synes jeg er en rigtig dårlig ide. Det virker for risikabelt, eller er det bare mig der er pivet?

Jeg er fuldstændig enig, det kunne jeg personligt aldrig finde på at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

indlægget handler om "om der er nogen der har haft kontakt eller været sammen med personen?" og ikke om subjektive meninger/holdninger til hvad der er rigtigt/forkert og hvad man burde og ikke burde gøre. Det er det i har facebook og twitter for ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så send du et billede til hende og besøg hende, så vil vi gerne hører mere. 

Det var egentlig mere for at hører om det var noget man gjorde, for en der måske ikk har været i gamet særlig længe. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sendt et med mail men ikke fået noget svar og det kan der være flere grunde til. Hvis du gerne vil "hører om det var noget man gjorde" så opret dit eget indlæg med dit spørgsmål. jeg siger ikke det her for at være uvenlig overfor andre, men jeg har utallige gange læst flere indlæg hvor folk kommer med deres "egne" meninger/holdninger/bemærkninger osv. som ikke vedrører indlægget. Så til de folk der godt kan lide at komme med meninger/holdninger/bemærkninger osv. til et indlæg der ikke vedrører det, har jeg kun at sige: det er det i har facebook og twitter for ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...