Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos Thai Pinki.

En dejlig oplevelse, Masser af kys og kram. Hun er ikke bange for at blive rørt, eller røre.

Bestilte 45 min 100euo. Det skal jeg love for, jeg fik. 

Efter at aftalen var på plads, var de en tur på badeværelset.

Og ind til en dejlig varm pige, der lå og var klar.

Masser af kys og kram, og mange stillinger.

Der maglede ikke noget. Og en time blev brugt. Hun giver ikke bare slip på en..

 https://sexnord.net/profile/25522  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hektorprosess skrev, for 8 timer siden:

Var på besøg hos Thai Pinki.

En dejlig oplevelse, Masser af kys og kram. Hun er ikke bange for at blive rørt, eller røre.

Bestilte 45 min 100euo. Det skal jeg love for, jeg fik. 

Efter at aftalen var på plads, var de en tur på badeværelset.

Og ind til en dejlig varm pige, der lå og var klar.

Masser af kys og kram, og mange stillinger.

Der maglede ikke noget. Og en time blev brugt. Hun giver ikke bare slip på en..

 https://sexnord.net/profile/25522  

Ka kun gi dit ret, hun er fræk, sød og liderlig, hun virker til at kunne li hvad hun laver.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et spørgsmål til Cogb: du beskriver straks Hekseprocess´ indlæg som reklame. Hvor ved du det fra? Hvordan kan du straks antage at det må være reklame???

Er enhver positiv omtale straks reklame?? Jeg synes det er utroligt unfair over for Pinki straks at betegne anmeldelsen som reklame, hvis du ikke har nærmere kendskab til hende og hendes ydelser???? 

Dejligt at Jung også tilslutter sig den positive omtale af Pinki. Jeg har før givet hende mine bedste anbefalinger fordi hun leverer dejlige oplevelser - både hvad massage og sex angår. Og jeg synes stadigvæk at hun er en af de bedste thai'er der har været og er i Flensburg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hektorprosess skrev, den 10/11/2018 at 13:18:

Var på besøg hos Thai Pinki.

En dejlig oplevelse, Masser af kys og kram. Hun er ikke bange for at blive rørt, eller røre.

Bestilte 45 min 100euo. Det skal jeg love for, jeg fik. 

Efter at aftalen var på plads, var de en tur på badeværelset.

Og ind til en dejlig varm pige, der lå og var klar.

Masser af kys og kram, og mange stillinger.

Der maglede ikke noget. Og en time blev brugt. Hun giver ikke bare slip på en..

 https://sexnord.net/profile/25522  

Kan også tilslutte mig de rosende ord.

har besøgt hende en håndfuld gange efterhånden.. og det er ikke sidste gang jeg skal på besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hos Thai Pinki imorges kl 8 efter at have aftalt tid i aftes.

Mødte en super frisk og nyvasket Pinki som lagde ud med en lækker kropsmassage som selvfølgelig endte i en intensiv 69er hvor vi begge kom i en lækker orgasme, derefter igen noget massage indtil hun igen pirrede mig sådan at jeg måtte kneppe hende til endnu en dejlig afslutning.

Som altid en fornøjelse med hende da hun altid leverer en super oplevelse.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at tage turen til Flensburg. Om jeg fortrød det. Noap

blev modtaget med et stort smil og kram. Efter det økonomiske var ordnet skulle jeg lige have et skyl.

Da jeg kom igen lå hun nøgen på maven. Og det var jo en opfordring til lidt massage og kys på rygsiden.

Da jeg synes vi skulle videre vendte jeg hendeforsigtigt om, om dykkede ned til underlivet. Uhm en kusse. Den fik den store tur med udløsning til følge. Men nu kom jeg jo ikke for at betjene hende. Lagde os i en 69 og så fik vi begge slik.

Men der skulle mere til  så fik hende op på alle fire. Elsker at tage dem bagfra. Og det forsatte til små lækre støn.

Og det hele kunne overværes i spejlet  

Hun er lækker kyssevenlig og ja fik talt bagefter om verdenssituationen. Ingen travlhed her. Fortalte mig at hun tage mange flere. Men ville passe på sin krop. Forståeligt.

Hun er der 14 dage endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83

Efter at have fulgt med herinde en del år tænker jeg det nu er på tide, at bidrage lidt.

Jeg ville have besøgt Daniela i går, men da hun var optaget 2-3 timer frem og jeg allerede sad i bilen, så faldt valget på Pinki baseret på ovenstående anmeldelser.

Ringede en halv time i forvejen for at sikre mig at hun var ledig. Forsøgte først at kommunikere på tysk, men vi skiftede hurtigt over på engelsk. Vi aftalte 45 min. til 100 EUR og endte nok med at være der lidt over en time med bad før og efter.

Spurgte inden om hun kyssede og det kom an på kemi, så det måtte komme an på en prøve. Tænker jeg bestod, da der var masser af kys hele vejen igennem - både med og uden tunge. Derudover dejligt blow og udmærket sex. Under doggystyle tilbød hun til min store overraskelse analsex, selvom det ikke nævnes i hendes ydelser på sexnord. Lidt glidecreme på stjernen og hun var klar. Sluttede af udover hendes dejlige krop.

Tænker jeg besøger hende endnu engang denne uge inden hun rejser igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne83 skrev, den 19/11/2018 at 22:35:

Tænker jeg besøger hende endnu engang denne uge inden hun rejser igen.

Hun er der to uger endnu.

I øvrigt kan jeg bekræfte hvad alle de andre i tråden har skrevet: hun er er virkelig et besøg (eller flere) værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 14/11/2018 at 09:03:

Kan også tilslutte mig de rosende ord.

har besøgt hende en håndfuld gange efterhånden.. og det er ikke sidste gang jeg skal på besøg

Sutter hun uden, selvom det må man ikke i tyskland mere??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinjo skrev, for 7 timer siden:

Sutter hun uden, selvom det må man ikke i tyskland mere??

 

 

exostar skrev, for 6 timer siden:

Det gør hun når jeg besøger hende

Vil I ikke godt slette disse kommentarer, når det nu engang er ulovligt i Tyskland? Man ved jo aldrig hvem der læser med herinde. Sådan et spørgsmål kan jo også stilles i en privat besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...