Hop til indhold
peterpikkemand

Kæreste som GP

Recommended Posts

Guest Trinetease
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

En slags, ja, men ikke al chokolade smager godt :)

Nej kinderæg smager faktisk skrækkeligt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Nej kinderæg smager faktisk skrækkeligt:D

Er vi dér, hvor vi kan enes om, hvad der smager godt? Jeg har jo selv mine egne forestillinger :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Er vi dér, hvor vi kan enes om, hvad der smager godt? Jeg har jo selv mine egne forestillinger :wink:

Jeg tror at vi er helt enige :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor meget jeg end hader dansk griseindustri, lavede jeg dansk flæskesteg med apelsinsovs i weekenden til mig og mine hunde. Fuck det var godt. 10.000 gange bedre end Kinderæg.

Håber dette ikke er en afsporing i denne ellers udmærkede og interessante tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 34 minutter siden:

Hvor meget jeg end hader dansk griseindustri, lavede jeg dansk flæskesteg med apelsinsovs i weekenden til mig og mine hunde. Fuck det var godt. 10.000 gange bedre end Kinderæg.

Håber dette ikke er en afsporing i denne ellers udmærkede og interessante tråd.

Det er i mine øjne ingen afsporing, men, som det nok er fremgået ovenfor, er der en steg, jeg rigtigt gerne sætter tænderne i :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Emnet har, som andre skriver, været oppe flere gange før. Jeg har været kærester med en gp engang og beskrev forholdet i en af de andre tråde. Ved ikke hvordan jeg linker til den men den kan sikkert søges frem. Advarer dog på forhånd om at forholdet var utrolig normalt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Hvor meget jeg end hader dansk griseindustri, lavede jeg dansk flæskesteg med apelsinsovs i weekenden til mig og mine hunde. Fuck det var godt. 10.000 gange bedre end Kinderæg.

Håber dette ikke er en afsporing i denne ellers udmærkede og interessante tråd.

Jeg skal hilse fra bankdirektricen og sige at hun glæder sig til at at smage din flæskesteg med appelsinsovs, når nu i skal være kærester og i sommerhus og holde i hånden. Hun spørger om hundene kunne lide menuen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...