Hop til indhold
peterpikkemand

Kæreste som GP

Recommended Posts

Efter den her tråd er sommerhus og holde hånd helt ødelagt for mig. Så snart nogen snakker om sommerhus eller holde hånd, så vil jeg kun se GP'er for mit indre billede.:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Good Fun skrev, for 8 minutter siden:

@Juryen

Du ser åbenbart ikke rigtigt ironien her. Jeg skal aldeles ikke spørge Tanja om nogetsomhelst i den retning.

Du forveksler mig med trådstarteren @peterpikkemand, som helt mærkværdigt tror, at man kan bestille en kæreste, der er GP, hvis man bare tænder nok på det!

 

Åhhh det tror jeg nu nok jeg gør. Men spørgsmålet er om TS gør. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Good Fun skrev, for 12 minutter siden:

@Juryen

Du ser åbenbart ikke rigtigt ironien her. Jeg skal aldeles ikke spørge Tanja om nogetsomhelst i den retning.

Du forveksler mig med trådstarteren @peterpikkemand, som helt mærkværdigt tror, at man kan bestille en kæreste, der er GP, hvis man bare tænder nok på det!

 

Ironi og sarkasme på skrift er en svær ting -_- tro mig, jeg HAR prøvet og bliver altid misforstået

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilføje mine egne erfaringer....

Jeg var kæreste med en GP, og i starten var jeg afklaret med at hun bollede med andre, så længe hun var min seng om natten. Og at jeg ikke skulle mangle sex pga. hendes job.

Men som tiden gik, blev tanken om at hun fik bedre, frækkere sex med de mænd hun mødte så stor, at jeg måtte stoppe det.

Så tro ikke du kan have et åbent forehold til en GP i længere tid...

Måske er der nogle der har gode erfaringer, men tror de fleste ender dårligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 11 minutter siden:

Ironi og sarkasme på skrift er en svær ting -_- tro mig, jeg HAR prøvet og bliver altid misforstået

Ja. 

@Juryen overså ihvertfald min ironiske tilgang, og forvekslede lidt dovent mig med trådstarteren, da han svarede på et af mine indlæg ovenfor og bad mig (og ikke trådstarteren) vende tilbage med en rapport vedrørende Tanjas reaktion på et kærestefrieri. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Underlig tråd. Naturligvis spørger man ind til hvad ens date har af beskæftigelse, bare af alm. høflighed. Men at bruge den som selektionskriterie? Er pigen den rigtige er det lige meget hvad hun laver.

Skal vi sige det sådan… kom sammen med en frisør i mange år. Det var de år af mit liv hvor mit hår blev klippet mindst.
Har været sammen med en sygeplejerske I rigtig rigtig mange år. Det haar været og er de år hvor omsorg har været I største grad mit eget ansvar.
Forvent hvis du er sammen med en kok at du skal stå for meget madlavning selv. Hvis du er sammen med en cykelmekaniker at du er sidst I kø for en lapning, eller hvis du er sammen med en fotograf at du skal købe en selfie-stick.

Hvis jeg nogen sinde skulle vælge en livspartner igen, tror jeg jeg ville gå efter en grafiker fordi jeg kan godt lide at tegne selv.

 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Tror det bliver nemmere at finde en GP, med mindre din definition er bare "en kvinde som ejer en cykel". TS har nok en mere realistisk tilgang til sagerne alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok hvis cyklister er så svære at finde, så må jeg jo nøjes med en bankdirectrice. Bare det ikke er ensbetydende med at jeg måtte åbne en egen bank? :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

At tro at et forhold med en GP er særligt frækt og liderligt er naivt. 

 

Men sandt at sige postulerer mange GP´er at de er frække og liderlige - navnlig og især, hvis man kommer penge i dem...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Anilingus skrev, for 17 minutter siden:

Men sandt at sige postulerer mange GP´er at de er frække og liderlige - navnlig og især, hvis man kommer penge i dem...;)

Naaah Man kan altså ikke være liderlig 24/7....med eller uden penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Naaah Man kan altså ikke være liderlig 24/7....med eller uden penge.

Nej, det er utvivlsomt rigtigt for kvindernes vedkommende...

Men næppe for ret mange af hanhundene...

Dette, er en af de markante forskelle på kønnene, som stadigvæk består - til trods for diverse kampe og kampagner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der har været kampagner for at øge kvinders liderlighed og mindske mænds liderlighed,  er de gået hen over hovedet på mig. :(

Anilingus skrev, for 3 timer siden:

Nej, det er utvivlsomt rigtigt for kvindernes vedkommende...

Men næppe for ret mange af hanhundene...

Dette, er en af de markante forskelle på kønnene, som stadigvæk består - til trods for diverse kampe og kampagner :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Ok hvis cyklister er så svære at finde, så må jeg jo nøjes med en bankdirectrice. Bare det ikke er ensbetydende med at jeg måtte åbne en egen bank? :-o 

Du kan måske i stedet hjælpe til i "vaskeriet".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok de færreste der bevist søger kærligheden i miljøer/steder der giver kærligheden dårlige vækst kår.  Har man haft et kæresteforhold hvor man synes at sexen, måske ikke var helt i top, kan man måske i sin naivitet tænke "Min næste kæreste skal være GP´, er for de er jo nymfomaner, og de ved alt om sex - Kæft det bliver godt"

Sandsynligheden for at sexlivet bliver exceptionelt sammenlignet med at et  forhold hvor pigen er kontorassistent er nok nogenlunde på samme niveau for et liv i evig latter hvis ens kæreste er komiker. Eller sagt på anden vis.

Som andre allerede har været inde på, så er tanken og ens fantasier oftest mere interessante end virkeligheden.  Det kræver en særlig støbning at være GP, oooooog det kræver en ligeså særlig støbning, at kunne være kæreste med en GP.  Og lige til sidst "Man forelsker sig i mennesker og ikke jobfunktioner"  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
Gerrard skrev, for 9 timer siden:

Hvis der har været kampagner for at øge kvinders liderlighed og mindske mænds liderlighed,  er de gået hen over hovedet på mig. :(

 

Du har ret og det er netop derfor vi må have sådan en kampagne sat i søen asap! Hvem vil være med ? Send gerne PB. Det kan kun gå for langsomt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
Bananas skrev, for 13 timer siden:

Ok hvis cyklister er så svære at finde, så må jeg jo nøjes med en bankdirectrice. Bare det ikke er ensbetydende med at jeg måtte åbne en egen bank? :-o 

Jeg kender en sød bankdirektrice. Jeg kunne godt forestille mig at hun måske har en cykel stående længst inde i sin garage bagved sin flotte BMW. Skal jeg spørge hende om hun vil være kæreste med dig, Bananas ? Hun er egentlig gift, men jeg håber ikke du synes at det gør noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gengangeren skrev, for 3 timer siden:

Jeg kender en sød bankdirektrice. Jeg kunne godt forestille mig at hun måske har en cykel stående længst inde i sin garage bagved sin flotte BMW. Skal jeg spørge hende om hun vil være kæreste med dig, Bananas ? Hun er egentlig gift, men jeg håber ikke du synes at det gør noget?

Det gør ikke noget, bare de er helt afklarede med det. Håber bare hun ikke blliver jaloux hvis jeg bruger lidt af hans penge også. Jalousi kan være en grim ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, den 10/11/2018 at 14:51:

Kan han så blive din kæreste bagefter? Det vil han meget gerne være. Det kunne være vildt frækt! Han vil behandle dig som en prinsesse og holde dig i hånden og passe på dig, Tanja.

Det tænker jeg ikke min mand vil synes om :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Det tænker jeg ikke min mand vil synes om :P

Hæhe, mand, kæeste og filejs har aldrig været nogen god kombination

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

Hæhe, mand, kæeste og filejs har aldrig været nogen god kombination

Altså et Kinderæg :rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Altså et Kinderæg :rolleyes::rolleyes:

En slags, ja, men ikke al chokolade smager godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...