Hop til indhold

Recommended Posts

Så er der nye piger i Rødovre 

Mimi som jeg endnu ikke har set, og efter at have prøvet Beer nedenfor, når jeg det vist ikke ;)
Beer  som jeg netop har besøgt.
Rigtig sød, taler fint engelsk, er superlækker og slank, præcis som på billederne. Bryster rigtig flotte, men også temmelig hårde.
B2B som sædvanlig, rigtig fin, afsluttet med perfekt HJ, god indlevelse hele vejen igennem.
Hun bliver en måndes tid.

De sædvanlige spørgsmål :
Hun har en anelse "stubbe" på missen.
Adressen er overfor Circle K ved krydset Rødovrevej/Jyllingevej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må absolut tilslutte mig ovenstående anmeldelse af den smukke, fantastiske og super lækre unge dame, ja undskyld, er lige  kommet 

hjem efter et besøg hos Beer i Rødovre. 30 min. til 800,- . Incl. SF og kys. Flotte sillybabser og super bagdel....

Har besøgt mange, rigtig mange thai piger men Beer stryger til tops på min hukommelsesskala..

kort og kort, hun levere simpelthen varen. Sød, flirtende, øjenkontakt. Alles  og så ser hun fantastisk ud. Hendes SF er outstanding..

Må hellere stoppe i min lovprisning da det er mit første indlæg på eroguiden og kan misforstås. :unsure:

Nb. 

Havde faktisk ringet og lavet aftale med Nadia eller hendes booker ,10 min inden ankomst, men det ser man altså stort på i det 

gule hus på rødovrevej og  ikke Jyllingevej,  kæmpe forskel, kan ikke understreges nok. 

Mvh.  Moller5 

Tak Beer fra ham der taler Thai. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Og vi er vel enige om at denne Beer ikke er den Beer, der var i Bagsværd for nogle måneder siden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende endnu en gang, og igen en gang super oplevelse.
Hun siger det er hendes første besøg i Danmark, og det er jeg overbevist om er sandt, så hun har næppe været i Bagsværd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...