Hop til indhold
Guest Kræsenmakker

Melissa - stadionvej

Recommended Posts

Guest Kræsenmakker

https://annoncelight.dk/showad/248160

Jeg er så træt af fake billeder... 

forventer denne kvinde på billedet, og noget der ligner 1/3 åbner døren.. 

jeg skulle være gået igen men forsøgte mig..

stedet er uhumsk, beskidt og et 2 værelses bordel, hvor der er hængt lagen op for dørene, grundet manglende dør.. så man kunne ligge og høre de to andre piger blive kneppet af en anden, på 60 kvadratmeter lejlighed maks. 

Godt jeg fik prisen presset helt ned da.. fik 15 min for 300.. var uden igen efter 10 maks. Føj.

 

sted 1/10

kvinde 3/10

vil nok holde mig fra de 3 piger på den adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Så er du da heller ikke så kræsen ;-). Jeg har også luret på de annoncer, men tænker at det er rumænere (?) og styret af nogle knapt så flinke bagmænd.

Når man er villig til at kneppe for 300 kr, så er der lavvande i kassen hos de piger og det synes jeg ikke engang lyder som et rart tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, for 7 timer siden:

Godt jeg fik prisen presset helt ned da.. fik 15 min for 300.. var uden igen efter 10 maks. Føj.

Ja, du skulle have holdt pung og pik i bukserne og fundet et andet/bedre sted. Men du måtte så betale 30 kr pr minut. Det er sgu lidt dyrt. Er lige kommet hjem fra Maya. Det kostede 700 for 30 min. Det bliver så lige godt 23 kr pr minut. Reelt var jeg der en del længere end de 30 min, så minutprisen var en del lavere.
Mange af de steder hvor de f. eks. har 15 min/400 kr og 30 min/600 kr koster superfransk 200 kr ekstra. Så det ender reelt op med at være samme pris som langt de fleste i Odense/Svendborg tager. Når man så tager den dårlige behandling/service i betragtning er der jo ikke sparet en skid.... Men må give dig ret i at billederne på hendes annonce virkelig er tiltrækkende og ligner nogle billeder der meget vel kunne være ægte.

For fremtiden må du leve op til dit navn som tzatiki også skriver. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...