Hop til indhold
anon

To dejlige frække kvinder Aalborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/263955

Jeg bookede 45 med disse to virkelig dejlige kvinder her til morgen. 

Det var en dejlig oplevelse. Chenette og Linea er begge to både smukke, lækre, dejlige, sexede og sjove. 

Jeg lå som i en drøm med to skønne kvinder omkring mig. Det var GFE x 2. Dejligt blow, dejlig sex og masser af tungekys. 

Der var god tid og ingen hast. 

Kommunikation via mail og sms. Lynhurtigt svar af deres telefonpasser. 

Anon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her tekst tæller ned syntes jeg, kunne ellers være sjovt at prøve sådan et par stykker igen. 

men vores telefon og mailmand, og ja, det er en mand ( bliv ikke forskrækket over det. Han er skidesød indtil I pisser ham af ) vil svare pænt og ordentligt på dine spørgsmål sålænge de er relevante. Det er suverænt ham, der bestemmer, hvem der kommer indenfor dørene, eller vi tager ud for at besøge. Han er en god ven af os, der passer godt på os.

bryder mig ikke om teksten, indtil i pisser ham af. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give anon ret i at det er en så dejlig oplevelse med disse to danske piger. Sjove, smilende og venlige og virker til at kunne lide sex endda rigtig meget .  jeg er ikke noget særligt og render ikke rundt med noget særligt, men blev behandlet som en prins. :biggrin:

Jeg var der ved 16 tiden i eftermiddag og oplevede også lynhurtig og god respons fra ham “ telefonmanden”  har ikke selv oplevet en mand som telefonpasser før, men oplevede det faktisk som en god ting. Jeg ringede op og havde lidt spørgsmål og fik dem humor og saglighed, og følte mig på ingen måde behandlet dårligt. 

Kan godt være som klinikfuckers skriver at man kunne undlade det afsnit i annoncen, men når jeg læser den meget LANGE annonce i sin helhed så synes den er velformuleret og humørfyldt. Derfor tænker jeg også at det med at pisse af mest af alt er for at vise seriøsiteten generelt, uden jeg behøves at have ret i det overhovedet. 

Ved bare at Chenette sagde, at mange var interesserede, men også at de var forbavset over den useriøsitet og manglende pli mange mænd havde på mail og mobil, men at der var lige så mange, der var meget søde og ordentlige, og dem der var mødt op var alletiders. Håber jeg er blandt demB)

Nå, men jeg vil ikke fremhæve den ene pige fremfor den anden. De har begge gode kvaliteter i både udseende og krop og måden de samspillede omkring det at være to om en mand. Jeg har aldrig prøvet to kvinder før, men da de begge suttede min pik op og ned af skaftet og legede med med min kugler, ja så tror jeg det må være tæt på himmeriget. Havde også en omgang facesitting Chenette imens Linea red mig. Så gik den heller ikke længere. 

En rigtig god oplevelse. Vil gerne møde den igen, hvis de overveje at gentage deres leg. De vil evaluere efter weekenden sagde de. 

Pigerne fælles et 8 

sex 10 

samlet stemning 10 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde egentligt besluttet mig for at det var for mange penge på en gang. Men jeres positive anmeldelser fik mig til at ombestemme mig. Og det er jeg glad for. Det blev et af årets bedste oplevelser for mig. Det er to frække og søde piger, der virkelig får en til at føle sig velkommen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
King Lear skrev, den 22.12.2018 at 14:19:

Hader kondom så overvejer et besøg når de igen er på banen. - Et stort plus er at de er danske :-) 

 

Er de stoppet helt ? :) 

Redigeret af Nytilsex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Nytilsex skrev, for 20 minutter siden:

Er de stoppet helt ? :) 

@Nytilsex Har du prøvet at ringe til det nummer der står i annoncen?. Måske det svarer på dit spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Svpe1970 skrev, for 3 timer siden:

@Nytilsex Har du prøvet at ringe til det nummer der står i annoncen?. Måske det svarer på dit spørgsmål.

Ja der er ikke nogle der tager den :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Antoninus skrev, for 3 timer siden:

Er Nikita ikke en af dem? De har et billede tilfælles.

Det tror jeg ikke , der står at de er 30 til 35 år og hun er kun 27 :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Nytilsex skrev, for 2 timer siden:

Ja der er ikke nogle der tager den :)

@Nytilsex Hvis nummeret stadigvæk eksisterer ville jeg skrive til dem. Og/eller ringe på forskellige tidspunkter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Svpe1970 skrev, for 19 timer siden:

@Nytilsex Hvis nummeret stadigvæk eksisterer ville jeg skrive til dem. Og/eller ringe på forskellige tidspunkter.

Nummeret er lukket ned :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita er den ene af kvinderne. Har besøgt hende ved Vejle. Hun annoncerer en gang i mellem i det område. Den anden Linea ved jeg ikke noget om. Besøgte dem begge da de var i Ålborg. Det var en rigtig god oplevelse. 
 

bh.

oldtimer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 8 timer siden:

Men sex uden kondom med en GP?

Det er jo en sag imellem de pågældende gp’er og de mænd, der ønsker sex uden. Det er vel voksne mennesker vi snakker om. Hvorfor altid den fordømmelse om alt muligt. Du kan jo bare vælge at have sex med kondom så er den potte jo ikke længere, eller du kan vækge helt at holde dig væk, hvis du føler du bliver krænket, som jo er den store dille i øjeblikket. Nikita ved udemærket, hvad hun gør og laver. 
god weekend 

oldtimer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, den 4.7.2020 at 03:15:

Men sex uden kondom med en GP?

Dette spørgsmål tages i en anden tråd. 
Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...