Hop til indhold
guka

EroGuides moralske niveau

Recommended Posts

Jeg synes, debatten her på eroguide - i denne tråd navnlig - da om noget viser, at moralen er til stede. Der er ikke én, som skriver, at han knepper en fisse uden at fornemme, om pigen er klar. Så guka... jo mændene - i hvert fald dem, som skriver her - viser både omtanke og moral.

vh. peterkæk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår dog ikke hvordan en mand, der er 25 år eller ældre end den 18-årige overhovedet kan føle sig godt tilpas med at ligge nøgen ovenpå en så spændstig ung 18-årig pige...

Hvad så med en mand på 70 der ligger ovenpå en på 45 eller 10-15 år yngre?? :? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, debatten her på eroguide - i denne tråd navnlig - da om noget viser, at moralen er til stede. Der er ikke én, som skriver, at han knepper en fisse uden at fornemme, om pigen er klar. Så guka... jo mændene - i hvert fald dem, som skriver her - viser både omtanke og moral.

vh. peterkæk

Ja, hvis man synes, det er ok at købe sex af 18 årige, så er alt da i den skønneste orden herinde.

vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu er det, at debatten begynder at køre i ring :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Og nu er det, at debatten begynder at køre i ring

Det har du nok ret i, så derfor låses tråden. Uagtet at nogle nok vil råbe op om cencur og den slags. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...