Hop til indhold
Guest Agetha

Trussel

Recommended Posts

Guest Agetha

I nat er det lykkes mig at få nogle alvorlige trusler.

Igennem alle de opkald jeg modtog, blev der hvisket fra hemmeligt nummer..." Jeg ser dig nu " du kan aldrig løbe " eller gemme dig " Jeg var tilfældigvis på arbejde, og der blev efterfølgende ringet til hus telefonen. Hvad jeg gerne vil oplyse herinde, er jeg selvfølgelig ikke finder mig i den slags....Jeg har en anelse, men festen stopper ved den slags med mindre andre end politiet overtager opgaven. 

En ting er ironi, leg, en anden er alvor. Og her har alle en forpligtelse for reglerne indenfor debat og uenighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  er  enig med dig  - der er  en  verden  til  forskel  at  diskutere og  have  forskellige holdninger/meninger  - at  true  andre  er  ikke  i orden  lige meget hvad. 

Jeg  håber  du  har  det  godt  efter  omstændighederne og  den  trussel  får  konsekvenser for personen  bag. 

Mit  indlæg  er  skrevet  i bedste  mening  til  dig  og  jeg  håber  du  læser  det  som  dette.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  er  enig med dig  - der er  en  verden  til  forskel  at  diskutere og  have  forskellige holdninger/meninger  - at  true  andre  er  ikke  i orden  lige meget hvad. 

Jeg  håber  du  har  det  godt  efter  omstændighederne og  den  trussel  får  konsekvenser for personen  bag. 

Mit  indlæg  er  skrevet  i bedste  mening  til  dig  og  jeg  håber  du  læser  det  som  dette.  

Rigtig mange tak.

Jeg har kontaktet vestegnspoliti for det var faktisk rigtig ubehageliget. Det eneste jeg tænkte på var mine børn. Det var lige hårdt nok. Tak for din støtte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
John1982 skrev, for 35 minutter siden:

Det er da latterligt at nogle gør sådan noget..

jeg fatter ikke at der findes sådan nogle mennesker i denne verden..

Vi er enige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
John1982 skrev, for 58 minutter siden:

Det er da latterligt at nogle gør sådan noget..

jeg fatter ikke at der findes sådan nogle mennesker i denne verden..

Jeg forstår det heller ikke. Men når jeg så skal sidde med min mor total katolsk kvinde, så finder jeg faktisk forståelsen i de dybere lag. Jeg vil dog aldrig finde forståelsen for mødet - som aldrig gav mere end nogle tårer....Forstår du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
John1982 skrev, for 27 minutter siden:

Det er sørgeligt at de findes..

Det er aldrig sørgeligt noget findes, det er sørgeligt vi aldrig finder det. Jeg har altid savnet min bror, men det smukke i hans forståelse og min er så tæt, at jeg føler ham nær. Det er mystisk. Men det er kærlighed.

d. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 2 timer siden:

I nat er det lykkes mig at få nogle alvorlige trusler.

Igennem alle de opkald jeg modtog, blev der hvisket fra hemmeligt nummer..." Jeg ser dig nu " du kan aldrig løbe " eller gemme dig " Jeg var tilfældigvis på arbejde, og der blev efterfølgende ringet til hus telefonen. Hvad jeg gerne vil oplyse herinde, er jeg selvfølgelig ikke finder mig i den slags....Jeg har en anelse, men festen stopper ved den slags med mindre andre end politiet overtager opgaven. 

En ting er ironi, leg, en anden er alvor. Og her har alle en forpligtelse for reglerne indenfor debat og uenighed. 

Lad være med at svare hemmelige numre, problemet løst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er jo vanvittigt. Jeg håber du er ok og at fyren indser at det er gået langt over grænsen og han skal stoppe sig selv. Og så vil jeg anbefale at du ikke tager den når det er hemmeligt nummer. Kram herfra. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeeez, 

Since he’s calling from a private number and acting the way he does. My analyzis of his profile will be:

Lonenly, veerery lonely.

Probably impotent.

Living with his mom.

approx 163cm tall

approx 5cm or under in dick size

no friends (except his goldfish)

no hobbies

skidmarks in his underwear

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 2 minutter siden:

Jeg vil godt lige sige, jeg ikke har udtalt de sidste 3 indlæg i denne tråd. 

Øøøh, hvem har så skrevet dem ?  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, Lige nu:

Øøøh, hvem har så skrevet dem ?  :)

Det vil jeg faktisk gerne kunne forklare dig, og muligvis kan det være skrevet fra denne bærbar, men det er ikke mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Det vil jeg faktisk gerne kunne forklare dig, og muligvis kan det være skrevet fra denne bærbar, men det er ikke mig. 

Ok, så er jeg med -  En anden har haft adgang til din profil.   Uha.. du må nok hellere i første omgang. skifte alle dine password.  Du er ligeledes nødt til at forholde dig til, om du har ladet nogen komme så tæt på dig, at de har kunnet tiltuske sig dine koder.  

Hvis der er tale om en snu ræv, så er ovenstående desværre ikke nok.   Hvis du ikke kan få bugt med, kan du i yderste konsekvens være nødsaget til at skifte alt dit udstyr. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, Lige nu:

Ok, så er jeg med -  En anden har haft adgang til din profil.   Uha.. du må nok hellere i første omgang. skifte alle dine password.  Du er ligeledes nødt til at forholde dig til, om du har ladet nogen komme så tæt på dig, at de har kunnet tiltuske sig dine koder.  

Hvis der er tale om en snu ræv, så er ovenstående desværre ikke nok.   Hvis du ikke kan få bugt med, kan du i yderste konsekvens være nødsaget til at skifte alt dit udstyr. :(

Hvad nu hvis min bærbar har stået på en arbejdsplads? Skal jeg så skifte kode? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Agetha skrev, for 19 minutter siden:

Jeg vil godt lige sige, jeg ikke har udtalt de sidste 3 indlæg i denne tråd. 

Så forstår jeg bedre :) det er vist ikke første gang en fremmed har haft adgang til din bærbare:) du har før skrevet, skal vi kalde det, svært forståelige indlæg:) nej, spøg til side, jeg håber du har fået løst situationen. Trusler af enhver art er naturligvis fuldstændigt uacceptable for enhver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Jolly Roger skrev, for 27 minutter siden:

Så forstår jeg bedre :) det er vist ikke første gang en fremmed har haft adgang til din bærbare:) du har før skrevet, skal vi kalde det, svært forståelige indlæg:) nej, spøg til side, jeg håber du har fået løst situationen. Trusler af enhver art er naturligvis fuldstændigt uacceptable for enhver

Tak, jeg mødtes faktisk med nordsjællandspoliti, derefter Bellahøj, der en løsning :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 58 minutter siden:

Hvad nu hvis min bærbar har stået på en arbejdsplads? Skal jeg så skifte kode? 

Det vil jeg mene.  Du skal ligeledes undlade at lade browsere m.v. huske dine koder. Det samme gælder EG.   I det hele taget skal man gøre sig nogle overvejelser om hvad man vil bruge en firma PC til, rent privat  - Undlad at bruge den til alt hvad man ikke ønsker at andre skal vide. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, Lige nu:

Det vil jeg mene.  Du skal ligeledes undlade at lade browsere m.v. huske dine koder. Det samme gælder EG.   I det hele taget skal man gøre sig nogle overvejelser om hvad man vil bruge en firma PC til, rent privat  - Undlad at bruge den til alt hvad man ikke ønsker at andre skal vide. 

 

Enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså det er sgu sørgeligt at der sidder nogen og vil true pigerne..

 

godt er jeg medlem herinde og ja også kunde hos nogle af pigerne.. men det afholder ikke at jeg bliver truet i email af en gp og hendes kæreste eller hvad man nu kalder det.. og det er skide træls..

og jeg ved ikke hvordan jeg blokere dem har prøvet... men de kan stadigvæk sende... men nu har jeg oprettet ny email for at slippe for dem..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...