Hop til indhold
Buttman76

Jasmine+roxy nybanegårdsgade Århus.

Recommended Posts

Så blev det endelig min tur til og få en aftale i hus med Jasmine. Vi havde skrevet frem og tilbage nogle dage og aftalt at idag skulle jeg i hendes kyndige hænder. 

Jasmine havde tilbudt mig hende selv plus hendes hjælper, og jeg takkede nervøst ja tak. 

Jeg kommer indenfor og bliver mødt af Jasmine som straks flyver i mine arme og giver mig et ordentlig tungekys :) jeg bad derefter om et bad men hun syntes jeg duftede så godt at det skulle jeg først gøre til sidst.

Hun viste mig rundt og hold op et lækkert frækt sted. Der var rent og fræk belysning og en dejlig duft. 

Endelig inde i rummet hvor vi skulle hygge, og derinde stod roxy smilende og nøgen :) Jasmine sagde trust me baby, let me be in charge :)

Jeg blev klædt af og jasmine begyndte straks og give dybt og vådt blowjob. Det fortsatte et par minutter mens roxy kyssede og kælede for mig. 

Så blev jeg smidt på sengen og fik af vide jeg havde været bad Boy så jeg skulle bindes fast. Derefter skulle jeg på skift slikke deres våde skød og bagefter deres lækre stjerner. 

Bagefter forlod Jasmine rummet og roxy hviskede now we fuck. Så hun løsnede mine bånd og fandt gummi og begyndte og ride mig men hun tungekyssede mig. Så ville hun have den bagfra og jeg adlød som den flinke gæst :) jeg kom så med et brag. Lige i det jeg fik gummiet af flåede Jasmine døren op og sagde jeg havde været slem og skulle straffes. Roxy blev bedt om og forlade rummet. 

Troede så jeg ville blive straffet men hun bad mig ligge på maven og jeg fik så en mega fræk body2body massage. 

Langsomt begyndte hun og komme olie mellem mine lår og baller og kunne høre hun rodede med nogle ting. Pludselig masserede hun først 1 finger op i mig og derefter 2. Hun forstår virkelig og give prostata massage :) efter nogle minutter fjernede hun fingrene og der kom et stykke legetøj op. Det førte hun blidt mens hun kørte hendes dejlige bryster over min ryg. 

Så blev jeg tørt lidt af for olie og pludselig begyndte hun og give meget våde sorte kys. Fuck det var godt og jeg begyndte og få rejsning igen. Det mærkede hun og stoppede med og slikke mig. 

Hun grinte og sagde now i decide. Mine hænder blev bundet op ugen og derefter blev min drøm om facesitting med åndedrætskontrol opfyldt. Hun forstår virkelig og presse den til grænsen og hun giver kun en liv til luft når det passer hende.  Hun forbarmede sig dog efter 10 min og løsnede mine hænder. Vi afsluttede så i en 15 min 69 hvor jeg fik slikket røv og fisse så min tunge er helt øm ( 10 timer senere) :)

Jeg kunne desværre ikke komme igen men det var ikke Jasmine skyld. 

Derefter fik jeg et håndklæde og blev fulgt i bad. 

Efter badet snakkede jeg små 10 min med Jasmine om min oplevelse. Vi havde på forhånd aftalt med stikord hvad jeg tændte på og havde lyst til. 

Som afslutning vil jeg sige at det er min første gang med 2 kvinder, men ikke den sidste :) hold op for en oplevelse. Specielt Jasmine er fucking fantastisk. Hun er så sød og fræk og hun gav mig en sindssyg fed eftermiddag. Hun er meget kønnere irl end hendes billeder viser. Min mening i hvert fald. 

Fra jeg kom og til jeg gik var der gået 1 time og 20 min. Prisen holder jeg for mig selv da den ikke er på hendes annonce :)

Til slut lige link til de to dejlige kvinder jeg havde glæden af og nyde. 

 

https://annoncelight.dk/showad/263161

 

https://annoncelight.dk/showad/263736

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...