Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

jeg er 25 og lider af social angst. Har aldrig haft en kæreste og har heller aldrig haft sex.

Har skrevet herinde før, men har aldrig ture gøre noget andet end at skrive.

jeg leder efter en kvinde der ikke har noget imod en uerfarn gut og som ikke kun tilbyder sex men også noget nærvær.

leder efter en pige på fyn, helst mellem 25 og 40

På forhånd tak

Redigeret af anonym

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg er sikker på du nok skal finde en smuk og sød pige der kan hjælpe dig, men husk at skrive hvor i landet du søger hende og ca hvilken alder hun skal være. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er svær. En glædespige er lige det rette hvis man er angst og liderlig på samme tid og har brug for en accepterende favn at komme i. Men to ting gør det svært:

De udenlandske piger kan som regel ikke meget sprog. Det gør det svært at finde ud af hvad man aftaler, især hvis man er lidt genert.

De danske piger er som regel meget korte for hovedet og utålmodige med kunderne. Man føler sig ofte ikke så velkommen.

Begge dele er vanskeligt, med social angst.

 

Hvis jeg var dig, ville jeg specifikt lede efter de polske piger. Der er noget med kulturen, de er som regel meget ligetil søde og forstående. Mange af dem tilbyder også en "girlfriend experience", hvor man får kys og kram. (egentlig er det sjovt at kvinder som regel skyder på mænd for at være kyniske og sexfikserede. De mest efterspurgte glædespiger er jo netop dem der kan give en dejlig varm og følsom oplevelse. Nå). Du kan prøve "Huset" i Valby ved Gl. Køgevejen, men der skal du forbi nogle sure stirrende naboer, så selv om pigerne er enormt søde og priserne rimelige, så er det svært, selv uden socialangst. Men der er et andet sted i Valby omkring Folehaven, hvor der også er polske piger. Jeg har ikke selv været der, men det er sikkert forsøget værd. Så hvis du kommer til København...

Du kan også unde dig en tur på briksen hos "Lykke-delfin", en ældre dame i Hvidovre som har en helt almindelig massagesalon men som for lidt ekstra også tager sig godt af at tage trykket. Du får ikke kys, nærvær eller den slags, men hun er altid god for en fordomsfri snak om det hele mens hun tager fat om roden af problemet og ordner sagerne for dig. Hyggelig dame.

Men, hvis du kan finde en polsk pige i Odense og betaler for fx en hel time ad gangen, og lige sikrer dig med annoncen at hun tilbyder "GFE" eller på anden måde signalerer at hun tager sig godt af dig, så ville det være mit bud. Lad os høre hvad du finder ud af  :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...