Hop til indhold
Gerrard

Sure sokker og bremsespor?

Recommended Posts

Guest MichSims
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Det her et emne som er super sårbart for GP’ere at debattere om offentligt. 

Dels vil man jo ikke gøre nogen ked af det, dels vil man ikke udstille sig selv som en der modtager gæster som er knapt så rene. 

Men ALLE har dem... Og det er så mega svært at takle dem, for man bliver jo selv så øv over situationen. For hvordan pokker siger man til en mand som måske selv føler sig ok pæn og ren, at han faktisk ikke er det. Det er de aller aller færreste piger som ikke prøver at gøre det så godt de kan i den givne situation. Og desværre misbruger nogle mænd, at pigerne er for ‘flinke skole agtige’. 

Siger man ikke bare til ham, at alle gæster skal tage 5 minutter under bruseren før leg? Han ved jo ikke det kun er ham der bliver sendt i bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Det er fordi, vi i virkeligheden aldrig har forladt landbrugssamfundet.

Meget morsomt, men kan du forklare det nærmere? Jeg er opvokset på landet, min slægt er fra landbrugssamfundet, og med mit kendskab til landbrugssamfundet ved jeg det var folk der gik meget op i hygiejne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
MichSims skrev, for 2 timer siden:

Siger man ikke bare til ham, at alle gæster skal tage 5 minutter under bruseren før leg? Han ved jo ikke det kun er ham der bliver sendt i bad.

Jo som udgangspunkt. Men der findes vitterligt mænd, som siger at de lige har været i bad, og så opdager man først balladen når de ligger i sengen, og man går i gang. Og den er svær at takle, for det er en sårbar situation for begge parter.

Der findes også mænd som går i bad og bare ‘glemmer’ at vaske de vigtige områder. Og det er en umulig situation, for det er endnu sværere at bede en mand om at bade om igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 34 minutter siden:

Der findes også mænd som går i bad og bare ‘glemmer’ at vaske de vigtige områder. Og det er en umulig situation, for det er endnu sværere at bede en mand om at bade om igen. 

Det er ufatteligt hvis mænd i år 2018, ikke kan finde ud af at trække forhuden tilbage, eller sprede ballerne for den sags skyld. Jeg blev godt lidt paf oven en indkaldelse til en mindre operation på hospitalet, hvor de skrev at man skulle møde nyvasket og bemærkede husk navlen. Ved ankomst spurgte jeg om det virkeligt var nødvendigt at skrive, og fik det svar - ja det er det. 

Gad vide hvad de selv samme mænd ville skrive i malende anmeldelser herinde, hvis de mødte GPere med "nakkeost" på indersiden af skamlæberne, og en stank af l..., havde spredt sig når ballerne var kommet lidt fra hinanden.

Det er ingen skam at lugte at mand, men det er en skam ikke at gøre noget ved det inden pigebesøg.

Derfor kunne jeg ikke tænke mig at prøve en gade-pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går ibad mellem hver aftale... jeg kan jeg lige nå når jeg er nyopstartet. Det bliver hurtigt til 4-5 bade.. men gør mig intet for jeg elsker at bade. Ren skal begge personer være. Det synes jeg er en pligt. Jeg sutter ikke en lugtende sur pik. Så ryger de ibad .. ;-) og Make up, glem det... du kan ligeså godt lade vær... det er spild af tid.. ;-) men stadig se pæn ud i kjole når jeg tager imod kunder. And keep smiling and be happy. Enjoy the 1 hour slowly and nice. Ingen stress heller vel? ;-) tjo... måske bare lidt stress hehe ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
XLBlowTøs skrev, for 16 minutter siden:

Jeg går ibad mellem hver aftale... jeg kan jeg lige nå når jeg er nyopstartet. Det bliver hurtigt til 4-5 bade.. men gør mig intet for jeg elsker at bade. Ren skal begge personer være. Det synes jeg er en pligt. Jeg sutter ikke en lugtende sur pik. Så ryger de ibad .. ;-) og Make up, glem det... du kan ligeså godt lade vær... det er spild af tid.. ;-) men stadig se pæn ud i kjole når jeg tager imod kunder. And keep smiling and be happy. Enjoy the 1 hour slowly and nice. Ingen stress heller vel? ;-) tjo... måske bare lidt stress hehe ;-)

Hvis dig og en gæst er gået i gang, og du så opdager at han lugter af tis/whatever, stopper du så og beder ham om at Gå i bad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Hvis dig og en gæst er gået i gang, og du så opdager at han lugter af tis/whatever, stopper du så og beder ham om at Gå i bad ?

Det synes jeg ville være helt OK, og håber en GP ville sende mig i bad, hvis hun ikke synes jeg var ren. Selv om det er en betalt service skal det sgu være en fornøjelse for begge!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
sn57 skrev, for 17 minutter siden:

Det synes jeg ville være helt OK, og håber en GP ville sende mig i bad, hvis hun ikke synes jeg var ren. Selv om det er en betalt service skal det sgu være en fornøjelse for begge!!!

Det er absolut ok.... Jeg må bare indrømme at jeg personligt syntes at det er en svær og ubehagelig situation. Jeg er for flink. Det er SÅ svært at skulle gøre folk forlegne....også selvom de faktisk sætter mig i en rigtig ‘lorte’ situation som dybest set er krænkende.

Oftest ender jeg med at gøre det så godt som jeg kan, og tager så aldrig den gæst ind igen. Og jeg vil æde min gamle hat ( baseret på en del års baglokale samtaler med mange piger ) at de aller fleste piger gør det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Det er absolut ok.... Jeg må bare indrømme at jeg personligt syntes at det er en svær og ubehagelig situation. Jeg er for flink. Det er SÅ svært at skulle gøre folk forlegne....også selvom de faktisk sætter mig i en rigtig ‘lorte’ situation som dybest set er krænkende.

Oftest ender jeg med at gøre det så godt som jeg kan, og tager så aldrig den gæst ind igen. Og jeg vil æde min gamle hat ( baseret på en del års baglokale samtaler med mange piger ) at de aller fleste piger gør det samme.

tror vi er lidt i samme båd her. Kom i flere år hos en pige/domina som jeg var rigtig glad for. Men en dag da jeg under "tvang" skulle slikke hende var hun absolut ikke ren. Jeg sagde ikke noget (ved godt jeg er fej) og kommer aldrig igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Inden jeg modtager besøg, har jeg som oftest spist en lakrids, som jeg synes clearer munden godt inden en omgang kysserier.. Men en af mine faste besøgende er nok ikke nær så meget til lakrids, som jeg er - og han havde svært ved at kysse mig ved et besøg.. Jeg måtte erkende, at lakrids nok er liiiige skrapt nok i munden, så nu står den på et glas vand og en håndfuld rosiner for det lidt sødere kys... Jeg ville afsky at kysse en kvinde, som bare skam-smager af Colgate.. ell mundskyl... - så nu er jeg sød og kysse-venlig og blød i munden... <3

Og jo.. nogle mænd undlader at vaske pikhovedet.. det er bare IKKE winwin...:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Det er absolut ok.... Jeg må bare indrømme at jeg personligt syntes at det er en svær og ubehagelig situation. Jeg er for flink. Det er SÅ svært at skulle gøre folk forlegne....også selvom de faktisk sætter mig i en rigtig ‘lorte’ situation som dybest set er krænkende.

Oftest ender jeg med at gøre det så godt som jeg kan, og tager så aldrig den gæst ind igen. Og jeg vil æde min gamle hat ( baseret på en del års baglokale samtaler med mange piger ) at de aller fleste piger gør det samme.

Hos mig finder jeg først ud af det når de ligger på briksen.. Og så siger man ikk.. Vil du lige gå ud i bad.. Så gør hva jeg skal og nej de kommer så ik igen... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

en tråd der ikke burde være nødvendig-men det er den.

oplever det selv, værst at stå i kø,i nærheden af en der lugter af gammel sved

tror nogen sover med tøjet på, og måske et bad om ugen.

være intim med sådan en person , nej tak :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 3 timer siden:

Inden jeg modtager besøg, har jeg som oftest spist en lakrids, som jeg synes clearer munden godt inden en omgang kysserier.. Men en af mine faste besøgende er nok ikke nær så meget til lakrids, som jeg er - og han havde svært ved at kysse mig ved et besøg.. Jeg måtte erkende, at lakrids nok er liiiige skrapt nok i munden, så nu står den på et glas vand og en håndfuld rosiner for det lidt sødere kys... Jeg ville afsky at kysse en kvinde, som bare skam-smager af Colgate.. ell mundskyl... - så nu er jeg sød og kysse-venlig og blød i munden... <3

Og jo.. nogle mænd undlader at vaske pikhovedet.. det er bare IKKE winwin...:oops:

Der er nu intet galt i at smage af enten Colgate, mundskyl eller sågar lakrids. Hvis man er så sart mht til fx piger der ryger, som jeg er, skal der stærke sager til at neutralisere den stank. Jeg ved ikke hvor rosiner rangerer i den henseende. Du ryger måske ikke. Men jeg vil tage en subtropisk hvirvelvind af Piratos hver dag i ugen over en netop slukket rød prince. 

At mænd ikke vasker sit pikhoved ude i badet fatter jeg ikke en kæft af. Ulækkert. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

De  mænd som  jeg  har  haft  fornøjelsen  af,  har  alle  haft  styr  på  deres  hygiejne. 

Har  ikke  mødt  en  sur ostepik,  gammel svedlugt  ect. 

Mænd  der  ryger kan  smages  når der  kysses, men  jeg  ved  hvad  smagen  skyldes. 

At  mænd  har  været  svedige  efter  mødet  med  mig  er  kun  frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 9 minutter siden:

@underdog40 - jeg ryger da ikke... men en lille håndfuld rosiner er en fin intro, inden en aftale fyldt med kys... <3

Så har du fået et plus i min bog :). Men igen...intro med rosiner? Jeg fik en gang tilbudt peanuts, hvilket jeg tænkte var højst besynderligt. I min verden ligger de i en gusten top 5 sammen med tobak, makrel, flæskesvær og ostepops. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Hahaha  - my bad, det var klodset formuleret. Jeg spiser en håndfuld rosiner, så jeg smager sødt, når jeg kysser.. Har endnu ikke tilbudt andre den slags.. @underdog40 og dejligt at få et + <3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

Hahaha  - my bad, det var klodset formuleret. Jeg spiser en håndfuld rosiner, så jeg smager sødt, når jeg kysser.. Har endnu ikke tilbudt andre den slags.. @underdog40 og dejligt at få et + <3<3

Hehe...Javel. Troede man blev mødt af dig stående med en skål i hånden. "Velkommen. En rosin, gode herre?" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

… det er jo snart jul.. måske kan "find mandlen" erstattes med find rosinen ??? @underdog40 :mrgreen::mrgreen:

Nu er du tarvelig. Hvis din "mandel" er et andet ord for klitoris, har jeg tabt på forhånd. Har i en tidligere tråd givet udtryk for jeg stadig er i den søgende fase. And by the way...så lang tid har du slet ikke på menuen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg vil lige vende den om og sige, det gælder også tøserne!

Jeg får at vide at jeg er hysterisk, og tja det kan da godt være, at det måske er for meget at vaske mig imellem hver og sågar børste tænder hver gang - for mine søde kollegaer Der ofte minder mig om deres mening.

Men jeg får lidt ondt af jer mænd når jeg ser samme "ovennævnte" tøser, smutte ud og suge i en cancer-stick og hoppe ind til jer uden vajayjay og mund, så meget som er blevet truet med en tur af bruseren, servietter, tandbørste, mundskyl etc :) Sex skal være rent, lækkert og velduftende fordi vi kan erkende at mennesker (også kvinder) kan lugte ret fælt.

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et eller andet sted er det vel "alles" skyld at emnet er blevet så helvedes følsomt.  Alle mennesker dufter indimellem skidt uagtet at det dagligt tager bad,  Reelt gør vi jo os en bjørnetjeneste ved altid at holde kæft, for så typisk bagefter at fortæller alle andre at vedkommende ikke duftede godt.  

Hvorfor mon ? Tja måske har det noget med at vi alle bruger sætningen "jeg har lige været i bad og nu er jeg ren".  Her kan må så konkludere at ren ikke betyder det samme som "jeg dufter godt eller neutralt".  Hvorfor tager vi egentligt bad ?  Hovedsageligt for at fjerne dufte.  Det betyder jo således også da de fleste tager dagligt bad, at et almindeligt forholdsvist hurtig bad ikke altid fjerne dufte.  Hvis man selv hørte bag sin ryg, at man måske nogle gange duftede lidt som gammel gnu, ville man så egentligt ikke gerne vide, specielt når man har taget sit bad og føler sig "ren" og lækker ?

Det vil jeg faktisk tro at de fleste gerne ville.  Jeg er da enig i, at det kræver lidt teknik og en dyb indånding lige at få sagt, at hvis vi skal være tæt på hinanden,  skal du nok lige gøre noget ved den "kaffeånde" eller du er sgu nok lige nødt til at fortage en undervognspuling hvis vi skal trække vejret samtidigt med at vi skal ligge i en 69´er.    Jeg har da kendt nogle piger, som jeg synes klarede det rimeligt godt.  De var så i PD hvor de typisk krammede og sludre lidt inden begivenhederne, og derved kunne få nogle identifikationer.  Når tiden var inde blev der bare sagt noget i stil med,  "Nå men inden vi går i gang skal du lige tage et bad, nogen gange blev de vist også tilføjet der er vaskeklude, forskellige sæber m.v  Der er også mundskyld og engangstandbørster, så du kan blive kysseklar , Bare tag hvad du har brug for.  

Jeg kommer som så mange andre også altid nyvasket, med rent tøj osv.  Jeg har da også oplevet, at få en lille rundvisning for så til sidst at finde mig selv i badeværelset.  Jeg tror såmænd ikke at jeg duftede forkert.  Jeg tog badet, og tænkte "Tja, måske er hun lidt hysterisk eller også er det bare standart procedure".  Den slags er måske lidt svært at praktisere på klinik, eller hvis man ikke har meget luft imellem hvert besøg. 

Afslutningsvis vil jeg så påpege en ting, som jeg faktisk synes måske er et større problem eller i hvert fald et problem som er større end blot at dufte godt.  Der er at vaske sine hænder inden man rør ved hinanden.  Det er duftmæssigt rigtigt godt at man kommer nyvasket, men på turen derhen, har man typisk rørt ved adskille dørhåndtag, rattet i bilen, nøgler, pengesedler m.v.  Jeg tror, at i min købekarriere kun at jeg har oplevet en pige frabedre sig fingre i missen.  Jeg har så aldrig hørt nogen at de andre sige "Du skal lige  vaske hænder, specielt hvis du skal pille ved de intime steder

Skrivet løser nok ikke alle problemer, men pointen kunne være, at vi skal være lidt bedre til at fortælle andre, hvis de ikke dufter så helvedes godt, uden at tro at hele verdenen brasser sammen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Generelt er mænd nogle svin...jojo, møder en kunde på trappen som er på vej ud, pigen åbner døren omsvøbt med et håndklæde, badet er totalt tørt...så mester, nu har du 29 min tilbage af din tid, og det koster 1100 kr... af med tøjet fister, hmmmm vælger at komme tilbage til samfundet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, den 10/11/2018 at 00:03:

Dels vil man jo ikke gøre nogen ked af det, dels vil man ikke udstille sig selv som en der modtager gæster som er knapt så rene. 

Men ALLE har dem... Og det er så mega svært at takle dem, for man bliver jo selv så øv over situationen.

Jojo...hvis man ikke siger fra så åbner man jo døren uden forbehold, og på den måde vil man jo opleve disse situationer...de piger jeg kommer hos siger heldigvis fra, og de har også nogle grænser som de ikke går på kompromis med... så det er heldigvis langt fra ALLE piger der har disse oplevelser, et eller andet sted må det jo dreje sig om evnen, eller måske mere viljen til at vudere situationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...