Hop til indhold

Recommended Posts

Den skulle have været under efterlysning.,, undskyld.. 

de krogede fingre rammer Af og til forkert.,

sådan er det med en gammel buk

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs venligst her, der er mange anmeldelser som omhandler mange forskellige opfattelser / oplevelser af Isabel

Hun har indenfor kort tid haft 3 forskellige adresser i Jylland. ( såvidt jeg ved)

Redigeret af Frøns

Del dette indlæg


Link til indlæg

så Kom jeg forbi isabel. Jeg lavet en aftale med hende torsdag aften om at kigge forbi her lørdag formiddag. 

30 min med kys så 1000 for det. 

Jeg skrev fredag lige for at sige vi havde en aftale alt var fint jeg skulle bare lige skrive igen lørdag morgen. 

Jeg kommer til stedet går op af trappen banker på og døren åbner. 

Der står isabel så i sine små g trusser og uden bh, så et dejlig syns at komme ind til. 

Dog lignede hun en som lige var stået op af sengen. 

Jeg kommer ind smider jakken og lidt Af tøjet, vi snakker lidt frem og tilbage hun er god til engelsk, så var rart nok man kunne snakke sammen. 

Hun er en sød flot smilende pige. 

Jeg giver hende penge vi aftaler de 30 min med kys. Hun siger jeg skal smide tøjet og over i sengen. 

Hun sætter musik på og står og danser lidt. Hun lister sig langsomt ned til mig i sengen og tager røret i munden, og giver det en omgang kærlighed.

dog et kedeligt bj.

så vil hun havde gummi på men siger jeg nej til da jeg os gerne vil smage og nusse lidt om hende.

det virket hun ikke så tilfreds med. Hun ligger sig ned jeg prøver at kysse hende men følder hun afviser det. Så vil jeg hygge lidt om hendes dejlige patter, men hun er meget kilden så hun kunne ikke rigtig slappe af, og fik afvide jeg skulle være forsigtig med dem. 

Jeg prøvet at komme længer syd på men hun grinte bare, fordi det kildet så meget  så siger hun, hun er ikke så glad for at blive slikket, fair nok så dropper vi det da.

der lod jeg så os mærke til det nok var en dag eller 2 siden hun havde barberet sig og hendes ben stikket. Det os fair nok self federe at hygge om en glat mis hvis man er til det.

men der opstod tanken så os rigtig. Havde hun været i bad før jeg kom, havde hun givet underlivet vand, havde hun børstet tænder. Var hun bare lige hoppet ud af sengen som min første tanke var da jeg gik ind.

 

nå vi droppet slikke turen, jeg sagde hun gerne måtte sutte lidt mere og så kunne hun hoppe op og ride.

igen kedeligt blow, ride turen var kedelig, efter lidt tid ville hun skifte stilling så blev det til doggy, men jeg skulle være forsigtig, fair nok ikke noget vildt, dejlig numse og dejlig krop. På et tidspunkt kommer jeg så for langt ind og hun vender sig rundt og ligger sig, og siger jeg skulle passe på og være forsigtig, jeg undskylder men kan godt mærke hun er lidt “pige sur” så blev det til en omgang missionær hvor jeg igen skulle være forsigtig. Jeg prøvet at kysse hende men igen var det ikke rigtig noget hun havde lyst til.

Så det hele døde lidt så jeg kørte den i hus og kom så. Jeg kom i noget tøj vi snakket lidt jeg sagde så det var ret dyrt at betale 200kr for hendes kys.

hun sagde self hun gerne ville kysse men hun ville ikke bare snave mig i gulvet. Men den købte jeg ikke  og fik de 200kr tilbage  

snakket lidt igen og ja hun er jo en sød pige. Men jeg skal ikke besøge hende igen og jeg kan ikke anbefalede hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været på besøg..

Sød, smilende, flot krop.

Dansede mens håndklædet langsomt gled ned og den dejlige slanke krop kom frem..

Dejlige bryster,  god røv og lækker pussy..

jeg vil ikke skrive så meget, men tilslutter mig Jernrørs beskrivelse..

Isabel, så meget træt ud.. Har måske haft for mange kunder i Jylland og nu på Fyn..

Den 19 årige pige har meget at lærer endnu, for at tilfredsstille de Fynske mænd, så de kommer igen..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 21 timer siden:

Den skulle have været under efterlysning.,, undskyld.. 

de krogede fingre rammer Af og til forkert.,

sådan er det med en gammel buk

Ja, du må lære at tænke med hovedet og ikke pikken. Så sker den slags ikke. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Lige præcis det her er hvorfor jeg er mest til kvinder over 30. En pige I den alder er samme alder som mine egne børn og jeg ved at de ikke er psykisk stærke  nok endnu til et psykisk opslidende arbejde. Det var jeg hellere ikke selv da jeg var 20.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den neutrale skrev, for 9 timer siden:

Er der nogen som ved, om hun stadig er i Odense? Har sendt hende flere SMSèr, uden at modtage svar? 

Hendes annonce er fra den 4/8-2019

Hun er erstattet af en anden smuk, slank, smilende, velanmeldt ung kvinde ved navn Pippa

Del dette indlæg


Link til indlæg

I formiddags fik jeg lyst til noget ung f.... og kom i tanke om hende her Isabel, sms’ede til hende og hun svarede hurtigt tilbage og så skrev vi frem og tilbage og aftalte en tid og lige kommet hjem efter en dejlig time sammen med hende.

Hun er skide sød, lige ud af landevejen og ung og rigtig lækker :x jeg vil ikke gå i detaljer med agten men blot konstatere at vi vidst nød det helt godt begge 2, hun blev ihvertfald godt våd og hun nød at få finger og lå selv og bevægede underlivet og viste vejen, og vi lå og tunge kyssede som et andet nyforelsket kæreste par, og til sidst kom hun, jeg er ret sikker for jeg kunne mærke hun trak sig sammen om mine fingre og skælvede og stønnede, frækt nok.. :x jeg kan ikke genkende det med at hun ikke kan lide man krammer hendes bryster hårdt, belært af hvad jeg har læst herinde var jeg meget blid i mine berøringer og hun bad mig pludselig om at tage hårdere fat, så enten er jeg bare meget blid overfor de unge piger, eller også er der nogle der tager fat som en anden murerarbejdsmand :biggrin:

Rigtig dejlig oplevelse, en anderledes pige på mange måder synes jeg og jeg kan varmt anbefale hende, hun er ret kvik også, hun kan snakke en masse sprog og hun kan synge, ja vi kom vidt omkring, kan godt lide at snakke lidt efter sexen.

Pas godt på hende !

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest boomah

Hej folkens. Jeg har læst herinde med i mange år, og nydt godt af jeres anmeldelser herinde. 
Nu tænker jeg det er min tur, da det her er suverænt den værste oplevelse, jeg nogensinde har haft med en GP. Det er til trods for, at jeg har set omkring 30-40 GPs i hele mit liv. Den her topper listen over de værste uden tvivl. 

Det starter med at jeg sender en tekst om hun har tid til et besøg, hun spørger hvor længe jeg gerne vil være der, hvor jeg så svarer 30 min. Hun spørger derefter om jeg kunne tænke mig ekstra services, og jeg svarer "blowjob uden kondom og kys ville være rart" (selvfølgelig på engelsk) Og hun sender 2 thumbs up efter. Jeg spørger om pris for de ekstra services og en halv time, og hun siger 1000 kr og det er inkl tungekys osv. 

Jeg smutter i bad og får hævet, tager en taxa derud og allerede der starter den dårligt ud. Jeg venter 15 min ude foran hendes dør, og er pludselig langsom til at svare. Nåh, det ender med at hun endelig får sagt hvilket nummer det er, og jeg går så op af trapperne. Hun åbner døren, og jeg siger "hej" ganske normalt, er godt klar over man skal være lidt stille og diskret, men alligevel synes hun jeg var meget højlydt. "Shhhhhhhhhh!" Er det første hun siger, med en lidt gnaven attitude. Jeg går ind, vi snakker lidt sammen, men hun virker meget fjern og begynder at sætte musik på og synge helt vildt. 

Jeg prøver at nærme mig hende, men bliver åbenbart beordret til at hoppe over i sengen nøgen, som om at jeg ikke måtte røre hende. Hun danser og synger som en gal, og jeg må indrømme at jeg allerede der fortryder, at jeg tog afsted. Hun kysser min krop, men jeg måtte ikke nærme mig hendes læber, hvilket er lidt underligt når hun selv havde sagt tungekys. Efter lidt distanceret nussen, spørger hun om jeg er klar til at få kondom på, og det er uden at have rørt lillefyren, som kun er halvstiv. Jeg spørger derefter "Vi aftalte da blow uden kondom"? Hun virker helt ophidset og siger NO!!! WHAT?. Derefter mister jeg naturligvis lysten fuldstændigt, da det ikke var hvad vi havde aftalt og specielt med den reaktion. Det virkede generelt som om, at hun bare synes jeg var ulækker, og det er til trods for at jeg er en ganske nydelig ung mand sidst i tyverne, som normalt har kemi med de fleste GP'er jeg har set. 

Jeg tager mit tøj på igen, og siger jeg ikke vil være med til det her. Hun siger at jeg ikke kan få pengene tilbage, selvom vi intet har lavet, men alligevel får jeg lokket hende til at give mig 500 kr tilbage, hvilket bestemt er på sin plads, hvis ikke mere. 

Fx så jeg Anna fra Estland for lidt siden, som der også er rigtig mange gode anmeldeser på, hvilket klart er den bedste oplevelse jeg har haft. Og det var hende jeg sidst så, nok derfor kontrasten også føles større. Så min anbefaling: HOLD JER FRA HENDE! Ellers er det noget af et sats. 
Ærlig talt synes jeg det er noget svineri og har aldrig oplevet noget lignende. 

Kh 
boomah
 

Redigeret af boomah

Del dette indlæg


Link til indlæg
boomah skrev, for 1 time siden:

Hej folkens. Jeg har læst herinde med i mange år, og nydt godt af jeres anmeldelser herinde. 
Nu tænker jeg det er min tur, da det her er suverænt den værste oplevelse, jeg nogensinde har haft med en GP. Det er til trods for, at jeg har set omkring 30-40 GPs i hele mit liv. Den her topper listen over de værste uden tvivl. 

Det starter med at jeg sender en tekst om hun har tid til et besøg, hun spørger hvor længe jeg gerne vil være der, hvor jeg så svarer 30 min. Hun spørger derefter om jeg kunne tænke mig ekstra services, og jeg svarer "blowjob uden kondom og kys ville være rart" (selvfølgelig på engelsk) Og hun sender 2 thumbs up efter. Jeg spørger om pris for de ekstra services og en halv time, og hun siger 1000 kr og det er inkl tungekys osv. 

Jeg smutter i bad og får hævet, tager en taxa derud og allerede der starter den dårligt ud. Jeg venter 15 min ude foran hendes dør, og er pludselig langsom til at svare. Nåh, det ender med at hun endelig får sagt hvilket nummer det er, og jeg går så op af trapperne. Hun åbner døren, og jeg siger "hej" ganske normalt, er godt klar over man skal være lidt stille og diskret, men alligevel synes hun jeg var meget højlydt. "Shhhhhhhhhh!" Er det første hun siger, med en lidt gnaven attitude. Jeg går ind, vi snakker lidt sammen, men hun virker meget fjern og begynder at sætte musik på og synge helt vildt. 

Jeg prøver at nærme mig hende, men bliver åbenbart beordret til at hoppe over i sengen nøgen, som om at jeg ikke måtte røre hende. Hun danser og synger som en gal, og jeg må indrømme at jeg allerede der fortryder, at jeg tog afsted. Hun kysser min krop, men jeg måtte ikke nærme mig hendes læber, hvilket er lidt underligt når hun selv havde sagt tungekys. Efter lidt distanceret nussen, spørger hun om jeg er klar til at få kondom på, og det er uden at have rørt lillefyren, som kun er halvstiv. Jeg spørger derefter "Vi aftalte da blow uden kondom"? Hun virker helt ophidset og siger NO!!! WHAT?. Derefter mister jeg naturligvis lysten fuldstændigt, da det ikke var hvad vi havde aftalt og specielt med den reaktion. Det virkede generelt som om, at hun bare synes jeg var ulækker, og det er til trods for at jeg er en ganske nydelig ung mand sidst i tyverne, som normalt har kemi med de fleste GP'er jeg har set. 

Jeg tager mit tøj på igen, og siger jeg ikke vil være med til det her. Hun siger at jeg ikke kan få pengene tilbage, selvom vi intet har lavet, men alligevel får jeg lokket hende til at give mig 500 kr tilbage, hvilket bestemt er på sin plads, hvis ikke mere. 

Fx så jeg Anna fra Estland for lidt siden, som der også er rigtig mange gode anmeldeser på, hvilket klart er den bedste oplevelse jeg har haft. Og det var hende jeg sidst så, nok derfor kontrasten også føles større. Så min anbefaling: HOLD JER FRA HENDE! Ellers er det noget af et sats. 
Ærlig talt synes jeg det er noget svineri og har aldrig oplevet noget lignende. 

Kh 
boomah
 

Totally fake review and shame on you pictures are in the other thread that you wrote in too 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabel_19 skrev, for 7 timer siden:

Totally fake review and shame on you pictures are in the other thread that you wrote in too 

I read the other review and saw the pictures in your answer. You have many good reviews, so I believe you and feel I have to see you . I think you look nice, sweet and with a sexy body <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har tidligere været skrevet i en tråd om at det næppe er pigerne selv der besvarer sms på dette sted. Også jeg har med en anden pige på stedet været ude for at pigen på helt troværdig vis ikke vidste hvad der var aftalt - bl.a. megafransk som hun ikke gjorde overhovedet, og også besøgt en pige der overhovedet ikke kunne tale engelsk skønt sms-korrespondancen havde foregået på udmærket engelsk, ikke præget af googletranslate

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op! Alle kan da se det er fake news, 

 

har besøgt en del piger på den adresse, og selvfølgelig er det ikke pigerne selv man skriver med, det ved alle ! Men jeg har aldrig oplevet dårlig service eller manglende aftaler ! Billeder er også altid iorden så stop jeres hetz, har desværre ikke nået en omgang med isabel endnu, da vores kalendere ikke har gået op! Men jeg skal nok få hende besøgt og meldt herinde når det er !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, for 14 minutter siden:

Hold nu op! Alle kan da se det er fake news, 

 

har besøgt en del piger på den adresse, og selvfølgelig er det ikke pigerne selv man skriver med, det ved alle ! Men jeg har aldrig oplevet dårlig service eller manglende aftaler ! Billeder er også altid iorden så stop jeres hetz, har desværre ikke nået en omgang med isabel endnu, da vores kalendere ikke har gået op! Men jeg skal nok få hende besøgt og meldt herinde når det er !! 

Enig

Du når dog ikke at besøge hende denne gang, da det er hendes sidste dag idag. 

Forsøgte nemlig selv at bestille tid til tirsdag, så øv øv, men håber hun kommer tilbage en anden gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft gode og enkelte meget gode oplevelser på adressen, og da heldigvis flere end dem jeg har beskrevet  med ringe sprogkendskab og manglende afstemning mellem den man skriver med og pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den dejlige pige kan nu træffes nær vejle.

(NB ved ikke om jeg burde oprette en ny tråd, da det jo er en ny adresse, men jo samme pige?)

https://annoncelight.dk/showad/284090

Selvom jeg ikke er meget for det her med ikke at kende adressen på forhånd, tog jeg mig i dag sammen til at besøge Isabel i nærheden af vejle.

Har haft kig på hende i noget tid, men da hun har været i Odense, har det ikke duet for mig. Kender for mange folk der og når man ikke kender adressen, kunne det jo være lige ved siden af en bekendt, der ikke nødvendigvis behøver at vide, at man betaler for at hygge sig med en GP i start tyverne :-)

Nå over til det sjove.

Havde booket 45 minutter uden at aftale andre detaljer over telefonen.

Hun er præcist som på billederne. Dejligt ansigt, en perfekt krop i de helt rigtige proportioner og de mest fantastiske intense øjne, man kan forestille sig som hun virkelig forstår at bruge.

Turen derhen gik fint med et lille mellemstop og sms med den præcise adresse lige før ankomsten. Ok sted med fin parkering og let at finde. Var der til tiden og blev modtaget af en glad og sød pige.

Isabel er frisk og lige til. Hun vil meget gerne snakke og gør det på fejlfrit engelsk. Hun virker glad for musik og vi hørte og snakkede en del om musik i løbet af seancen. Hun er virkelig sød og dejlig på denne her ubekymrede og lidt spacy måde, man kun er som ung. Det er sgu charmerende!

Jeg var solgt fra starten, så da jeg afleverede pengene, bad jeg samtidig om en runde to, da det koster ekstra, men kunne godt fornemme, at der ved hende her, var en god mulighed for at runde et ville være hurtigt overstået ;-).  Spurgte ind til mega fransk, men da hun sagde, at hun gjorde det, men at det ikke rigtigt var hende, droppede jeg det. Har ikke lyst til at presse nogen til at gøre noget som de giver udtryk for, at de i bund og grund ikke har lyst til.

Mig af med tøjet og over på sengen. Isabel lavede derefter et lille strip nummer. Wow en krop og hendes røv er bare himmelsk i et par high cut Kalvin Klein trusser. Vi kælede lidt og så gik hun i gang med et blow job og hold da kæft, hvor kan hun sutte!!! Masser af tunge, dybt og godt med sug. Samtidigt ser hun en lige i øjnene med et frækt og intenst blik, så det bare kildrer hele vejen ned i bollerne. Har jeg nævnt, at hendes øjne er helt fantastiske?

Der er en lille skuespiller gemt i hende og det virker som om, hun nyder at spille små roller og enactments undervejs. Det gør det sjovt og forfriskende at være sammen med hende.

Hendes krop er særdeles berøringsvenlig og hun er god til at vise, hvad hun gerne vil, men også hvad hun ikke vil. Vi havde lækker tæt kropskontakt under hele seancen og i det hele taget var det bare dejligt.

Som forudsagt varede første akt ikke alt for længe og efter en lille pause og lidt musik snak, begyndte hun at puste liv i mig igen. Her kan man vist roligt bruge udtrykket ”bappe den op fra slap” ;-)

Det lykkedes dog, at få udstyret halvrejst, efter ihærdig brug af Isabels fantastiske orale evner. Vi kørte endnu en halvtur, men desværre holdt det ikke til endnu en udløsning, hun havde simpelthen pumpet mig tør i første runde!

Efter præcist 45 minutter var jeg igen på vej ud af døren. Glad, afslappet, fuldstændigt tømt og med viden om, at jeg er blevet for gammel til at kunne klare 2 udløsninger på 45 minutter, selv med en ultra lækker tøs, der sutter som en drøm :-)

Det er sgu hårdt at blive gammel!

Når man lige ser bort fra et par unøjagtigheder i annoncen, så var det, der blev leveret superlækkert og høj klasse. Jeg må indrømme, at hendes BJ evner nok ryger ind på en top 3 hos mig og kan, uden at det skal lyde pralende sige, at der er langt imellem at nogen ryger ind i bare top 20.

Redigeret af BJL

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse, og kan skrive under på at hun er sød og lækker.

for hendes og jydernes skyld, burde du lave samme anmeldelse under Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...