SmartFart 14 Skrevet 9. November, 2018 Halløj. Ja som overskriften siger - Er der nogen steder i Randers man kan få sig en rigtig god gang massage der rigtig løsner op på en ryg der føles som om den er blevet gennembanket med et stort jern rør? Tak på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 9. November, 2018 (edited) Jiramon (min favorit), Pranthip. Bua og Muan - i Min prioritrrede rækkefølge. God bedring og god weekend Curiosity P. S. Men forvent ikke mere end den gode massage, disse steder. Redigeret 9. November, 2018 af Curiosity P. S. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 9. November, 2018 Hej. Mariagervej 36, er også et godt bud. Hun tager godt fat, og nogle gange er de to piger på samme tid til at massager, men kun massage. Hvis du skal have sex er det nr 32 . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 9. November, 2018 Så har jiramon da skiftet holdning jeg har fået fp der 2 gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 9. November, 2018 Buttman76 skrev, for 2 timer siden: Så har jiramon da skiftet holdning jeg har fået fp der 2 gange. Jeg skriver ikke at de er "grønne" - blot at "man" ikke skal forvente ekstra... Forøvrigt har jeg også fået masser af rigtig god massage hos Lamyai plus en hel del mere, så hvis det er en kombopløsning som efterspørges, er Lamyai mit bedste bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg