Hop til indhold
nickvan

Chiang Mai ladyboys

Recommended Posts

Hej, 

Er ny her, og vidste ikke rigtig, om jeg skulle skrive her eller det øvrige udland. Jeg vil gerne prøve en ladyboy for første gang, og jeg skal til Chiang Mai i Thailand på ferie næste måned, så tænkte om der er nogen, der har nogle tips. Har ikke så meget erfaring med "købesex", da jeg har været i fast forhold mange år, og derudover er jeg 35 år og holder mig godt, så ingen problem med at finde piger, men jeg er begyndt at fantasere om at prøve en ladyboy, og tænkte at det måske kunne være en god mulighed, når jeg nu skal til Thailand. Har læst lidt på nettet, og ved godt Chiang Mai er et rimeligt roligt sted (tager også derhen for primært naturen etc), men håber det kunne kombineres med en god førstegangsoplevelse af ladyboy også. Takker pænt for alle svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se på www.thaifriendly.com og søg på Ladyboys og Chang Mai, så finder du over 450 af slagsen i Chang Mai i aldresgruppen 18 til 30 år. Så det burde være nok til alle....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...