Hop til indhold
En fyr fra Sorø

Som sagt, hende besøger jeg gerne igen!

Recommended Posts

Jeg har igen været sammen med en en pige som jeg synes er super-skøn! 

Dejlige MieMarie Luux har endnu engang haft mig under kærlig behandling og jeg har fandme svært ved at komme ned på jorden igen. 

Hun taler om sex med et frisind der gør mig helt rundtosset hun vækker ideer og fantasier som jeg ikke troede jeg ville dele og hun overlader sin smukke krop til mig med tillid og nydelse som jeg ikke har oplevet det før i et snart langt liv. 

Kors hvor er hun dejlig! Møder du hende så vær sød at passe på hende, hun er det værd (men HEY! lad være med at forsøge at prutte om prisen - hun er hver en krone værd - og det ved hun godt)

Del dette indlæg


Link til indlæg
En fyr fra Sorø skrev, den 8/11/2018 at 22:49:

Jeg har igen været sammen med en en pige som jeg synes er super-skøn! 

Dejlige MieMarie Luux har endnu engang haft mig under kærlig behandling og jeg har fandme svært ved at komme ned på jorden igen. 

Hun taler om sex med et frisind der gør mig helt rundtosset hun vækker ideer og fantasier som jeg ikke troede jeg ville dele og hun overlader sin smukke krop til mig med tillid og nydelse som jeg ikke har oplevet det før i et snart langt liv. 

Kors hvor er hun dejlig! Møder du hende så vær sød at passe på hende, hun er det værd (men HEY! lad være med at forsøge at prutte om prisen - hun er hver en krone værd - og det ved hun godt)

 

Meget fin kærlighedserklæring....men....kunne man måske få lidt yderligere info om den søde pige;

Alder, højde, drøjde, pris, mv....det andet tangerer ren reklame, hvilket er fint (så længe det ikke fiser til himlen), men det andet hører med i en anmeldelse ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... jeg kan sagtens forstå din opfordring og jeg vil gerne forsøge at finde nogle ordentlige ting at skrive som svar. I mellemtiden har du forhåbentlig set at jeg har henvist til Maria's egen beskrivelse? Det burde besvare nogle af dine fakta-søgende spørgsmål. 

Find hende på Hvidovrepigerne.dk og på sexysecret.dk, de har prisliste på sitet... 

Billederne er "justerede", hun har nogle flotte tatoveringer, jeg *har* faktisk efterlyst billeder der viser dem! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria luux

Amen altså tak for en fin anmeldelse, i finder mig på ecortguiden der er  mine priser og info...

Xoxo Mie Maria luux<3

Redigeret af Maria luux

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria luux

Kbh2200 det helt okay du mener jeg ikke har ret til privat liv for det faktisk det du sir mellem linjerne!

Men jeg er et menneske og hvis du vidst hvor ubehagelig nogle mennesker er så ville du tage retoceret  billeder lige så seriøst som ikke ret. 

Jeg har valgt a få alle mine tatoveringer fjernet da man ellers kan kender mig og så har jeg streget mine øjne.

Forstår egentlig slet ikke du deltager i anmeldelsen hvis du intet intelligent har at sige. 

Men ud over det så må du have en skøn aften 

 

Redigeret af Maria luux

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er overhovedet ikke det jeg siger.

Jeg opponerer bare imod flere af jer piger, der lægger billeder op, der er kraftigt photoshoppede.

Fint at du vil skjule ansigt og tattoos, det forstår jeg godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria luux

Men det er det så ikke jeg har endda bedt fotograf lade det ligne mig SÅ meget som muligt, og du da i din ret til at have en mening!

Men lad da være at stryge alle over samme kam

Dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...