Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvad ligger til grund for valg af gp?

Recommended Posts

liderlig-dreng skrev, for 35 minutter siden:

1. At hun er etnisk dansk - fordi at sådan nogle langbenet blonde nordiske piger er de lækreste i hele verden. Det er dem jeg allermest tænder på selvom at jeg selv ikke er dansk. No offence - men afrikanske piger med deres brændte hår og store læber tiltrækker mig slet ikke. Mellemøstlige piger er desværre alt for behåret - altså piger med overskæg er et no go for mig. Asiatiske piger er alt for korte og skæve øjne er ikke sexet og nogle latinske piger kan mene mig om transvertiter. Plus så kommunikere jeg bedre med nordiske piger og kemien passer bedre. 

2. Hun skal have positive anmeldelser herinde. Har hun ikke det, så er det et no go. 

3. Alderen er også vigtigt. Da jeg selv er ung, så er det også vigtigt at pigen også er ung. Hun må ikke være over 30.

Hvis jeg skulle vælge en 4. ting så skal det nok være indikationer på at pigen er i branchen helt friviligt og hun ikke er psykisk syg eller noget.  

Brændt hår. Det er anden gang,  du bruger det racistiske udtryk om afrikanske kvinder.  Og skæve øjne...  Transvestitter...  Meget klammere kan man næppe udtrykke sig. 

Redigeret af Gerrard

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 41 minutter siden:

1. At hun er etnisk dansk - fordi at sådan nogle langbenet blonde nordiske piger er de lækreste i hele verden. Det er dem jeg allermest tænder på selvom at jeg selv ikke er dansk. No offence - men afrikanske piger med deres brændte hår og store læber tiltrækker mig slet ikke. Mellemøstlige piger er desværre alt for behåret - altså piger med overskæg er et no go for mig. Asiatiske piger er alt for korte og skæve øjne er ikke sexet og nogle latinske piger kan mene mig om transvertiter. Plus så kommunikere jeg bedre med nordiske piger og kemien passer bedre. 

2. Hun skal have positive anmeldelser herinde. Har hun ikke det, så er det et no go. 

3. Alderen er også vigtigt. Da jeg selv er ung, så er det også vigtigt at pigen også er ung. Hun må ikke være over 30.

Hvis jeg skulle vælge en 4. ting så skal det nok være indikationer på at pigen er i branchen helt friviligt og hun ikke er psykisk syg eller noget.  

Gennemracistisk indlæg.  Han er anmeldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Gerrard skrev, for 5 minutter siden:

Brændt hår. Det er anden gang,  du bruger det racistiske udtryk om afrikanske kvinder.  Og skæve øjne...  Transvestitter...  Meget klammere kan man næppe udtrykke sig. 

Orrh hold nu op med at blive tøsse-fornærmet. Jeg lagde ud med at sige "no offence". Det er bare min ærlig mening. Næste gang skal jeg nok skrive "groft hår" hvis det lyder mildere... :)    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Gud ved hvad han egentligt mener med brændt hår ?  

Altså groft krøllet hår.... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Gud ved hvad han egentligt mener med brændt hår ?  

Det er, hvad der kan ske, når man tisser i askeskuffen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 minutter siden:

Altså groft krøllet hår.... :) 

Ok, et lidt interessant udtryk.  På vores breddegrader dækker det vist mere over tørt, udpint, spaltet hår, typisk pga af forkert pleje.  Det kunne være for meget glattejern m.v.  Er man "ren" afrikaner er man jo typisk født med krusset hår.  Dette hår er typisk ikke så blødt at røre ved som blødt skandinavisk hår, men derfra og så til at kalde det brændt ? Aaah.

I øvrigt er der jo mange mørke piger i branchen der bruger exentions, får lavet specielle fletninger og andre ting, så det er måske lige at skære for mange over en kam :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Mit  spørgsmål er  rettet  til  mænd  som  benytter sig af købesex. 

Forinden besøg hos  en  gp hvilke faktorer spiller  så  ind?

Der  er  en  del  debat  om  ægte  billeder og  pris. 

Dit sidste  besøg  hos  en  gp,  hvilke  3 kriterier  gjorde  du  netop  valgte hende?

 

Hun var dansk, tilbød det jeg søgte, havde et sted det kunne foregå, beskrivelse af alder og udseende passede,  der var god tid til besøget og endelig aftale blev lavet telefonisk.

Dette var ikke billig fisse, men en god oplevelse som gerne gentages. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha... Sådan i punktform af hvad jeg kan huske: 

Hun tilbød noget med fødder / nylon 

Jeg efterlyste herinde og blev anbefalet pigen i pynte puderne :)

Annonce billeder af pigens krop / en bestemt krops type 

Billeder af en pige med meget flotte læbestift røde læber til mange kys 

Pige som var meget høj 

Jeg har også besøgt piger hvor annoncen var ret standard og billederne ikke sagde noget som helst, som jeg endte med at besøge flere gange 

Jeg har også besøgt dagens pige fordi at det ikke var så langt fra min bopæl :huh: :lol:

Men ens for langt de fleste af besøgene var, at det var gode besøg som var pengene værd. Positiv og venlig indstilling som gæst, kan man komme langt med, og så nyder man også besøget endnu mere tror jeg :) 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg må nok indrømme at jeg tilhører gruppen  der har svært ved at se de fede i at trække på gaden i al slags vejr.  Dernæst finder jeg det ej heller særligt eksklusivt, at dyrke sex i en bil, i et solcenter, bag et skur eller hvad man eksempelvis ellers gør i Odense hvor jeg er fra.  Jeg kan såmænd sagtens forstå, at nogle mænd tænder på det "beskidte" i det koncept.  Jeg er så typen der foretrækker at pigen enten er tilknyttet en klinik eller har sit eget sted,  hvor der er pænt rent, badefaciliteter m.v. og hvor hun også har tid til at gøre sig klar, komme i rette stemning m.v.

Som ved alt skal der såmænd nok være undtagelser, og på mig virker din farvorit relation nok mere som en undtagelse, men jeg kan da tage fejl.  

Jeg var godt klar over at mit indlæg ville vække opsigt og udløse slet skjulte moralske opstød. Nu har frisk luft aldrig skadet nogen. Selv min læge anbefaler det. Men jeg pensler det gerne ud.  Hun har stået på samme flise i fire år nu.  De første treethalvt år nøjedes jeg med at smile og hilse på hende.  Og nogle gange en lille sludder om vejret.  Jeg går overhovedet ikke efter gadepiger,  fordi det tænder mig i sig selv.  Jeg bor et spytkast fra Istedgade, så jeg kender alt til stakkels kvinder.  Før i tiden var det især kvindelige narkomaner af dansk herkomst.  I dag er det mest nigerianske kvinder overvåget af dystert udseende pimps,  der også sælger stoffer.  

Elena er i en helt anden kategori.  Hun tager godt nok med mænd i bil.  Jeg har ikke en bil,  så vi tager i stedet til Klub 35, hvor jeg lejer en kabine.  Næste gang bliver det hjemme hos mig selv.  Vil hellere have at hun får pengene. Hun er absolut ikke typen,  der bruger pengene på stoffer,  dyrt tøj og rejser til Langbortistan.  Hun har to næsten voksne børn i Rumænien, som hun kan give en opvækst uden armod og sørge for at de får en god uddannelse.  Og hver sommer kan hun invitere dem på en måneds  ferie ved Sortehavet. Hun har uden tvivl også sparet sammen til fremtiden.  Måske til at åbne en modebutik i Bukarest... Hvad ved jeg.  Dygtig forretningskvinde er hun helt sikkert. Jeg var bare så heldig at hun stod lige uden for min tobakskiosk.  På den pæne side af Gasværksvej.... 

Jeg forstår godt behovet for at være forarget over mit valg.  Når man nu selv er kunde i denne stigmatiserede branche,  er det rart at kunne lufte sin egen "politiske korrekthed ".Og føle sig lidt bedre end andre "liderbukse". Men som en klog mand skrev i går:

"Helt enig.  Det må være op til være enkelt at forholde sig til de risici der er forbundet med at modtage og give ubeskyttet Bj, herunder også risikoen ved at kysse, dyrke sex når pigen har mens osv  

Jeg har respekt for de enkeltes valg og forventer det samme for mine valg. "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Jeg  fik  lige  en  besvarelse  privat  som  jeg  vil dele herinde;

Først og fremmest at de ikke er fulde af løgn ligesom dig? At de ikke er selvglade og arrogante som dig.

Denne besked modtog jeg efter at have sagt en lille mand imod herinde....Skræmmende hvad vi må høre på herinde.

 

*Jo, du siger jo at det er reklame din lille so. 

Har du overvejet at en anmeldelse af dig er at oversælge et lig... Du er jo lige så dum som Hedensted, hvis nogen klikker på mit profilannonce så kan de læse alt, det er squ dig der er helt væk fra vinduet. Men jeg håber da du har fået gang i din butik, so. *

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden:

Denne besked modtog jeg efter at have sagt en lille mand imod herinde....Skræmmende hvad vi må høre på herinde.

 

*Jo, du siger jo at det er reklame din lille so. 

Har du overvejet at en anmeldelse af dig er at oversælge et lig... Du er jo lige så dum som Hedensted, hvis nogen klikker på mit profilannonce så kan de læse alt, det er squ dig der er helt væk fra vinduet. Men jeg håber da du har fået gang i din butik, so. *

 

 

Det er  sørgeligt  at  folk  er  så  svinske  og  ubehøvlet.  Mangel  på  respekt  for  andre mennesker.  Det  er  som  du  skriver meget  små  mennesker.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Sikke nogle "skønne" mænd der findes. Jeg fik en mail i dag hvor der stod "fede so". Det eneste jeg havde gjort var at møde op på den adresse jeg havde fået tilsendt og så skrevet til ham "hvorfor spilder du min tid og lader mig tage helt hertil?" (han boede der ikke så jeg havde spildt 2 1/2 time på transport (i alt, ikke hver vej)). 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det er  sørgeligt  at  folk  er  så  svinske  og  ubehøvlet.  Mangel  på  respekt  for  andre mennesker.  Det  er  som  du  skriver meget  små  mennesker.

 

 

Ja, og det "sjove" er, at det er PB og ikke indlæg på forum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden:

Sikke nogle "skønne" mænd der findes. Jeg fik en mail i dag hvor der stod "fede so". Det eneste jeg havde gjort var at møde op på den adresse jeg havde fået tilsendt og så skrevet til ham "hvorfor spilder du min tid og lader mig tage helt hertil?" (han boede der ikke så jeg havde spildt 2 1/2 time på transport (i alt, ikke hver vej)). 

Jeg  registrer de  "ikke-venlige" mails  som  spam så  jeg  ser  dem  ikke  længere,  tømmer  spam-bakken uden  at  læse  de  mails  der  havner  der.  Mit  liv  er  for  kort  til  at  bruge  tid på folk som  har  behov  for at  svine  mig til. 

Kan  kun  anbefales <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Jeg  registrer de  "ikke-venlige" mails  som  spam så  jeg  ser  dem  ikke  længere,  tømmer  spam-bakken uden  at  læse  de  mails  der  havner  der.  Mit  liv  er  for  kort  til  at  bruge  tid på folk som  har  behov  for at  svine  mig til. 

Kan  kun  anbefales <3

Jeg har blokeret ham. Så kan han spilde sin tid tiden at spilde mere af min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Christina ssbbw skrev, for 5 timer siden:

I er nogle stykker der skriver anmeldelser herinde. Men hvad så med os der er nye? Går I altid kun efter de "sikre" kort? 

Går ikke efter de "sikre" kort, men efter dem der tilbyder det man ønsker af ydelser, alder og udseende / kropsbygning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

1. Bilderna skapar intresse...

2. Texten fångar mig... (fyllig, personlig text där det tydligt framgår vad som gäller. Extra ydelser för allt muligt är direkt avtändande..inte mycke utrymme för spontanitet)

3. Kommunikationen avgör... (Redan här kan man få en känsla för kemi.)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tilføje,  at jeg ellers tænder på billeder og tekst.  Jeg er både visuelt og skriftligt orienteret. Da jeg især tænder på ansigter bliver det mest til udenlandske kvinder.  Jeg forstår selvfølgelig herboende kvinder ikke viser ansigtet,  men smukke og levende øjne er meget vigtige for mig. Så der har de udenlandske kvinder en konkurrencefordel. Men jeg er iøvrigt aldeles farveblind. Efterhånden er jeg også holdt op med at søge efter økoblow.  Det er i hvert fald ikke noget jeg vil betale ekstra for. Våde kys er derimod et must for mig. Og at hun har et par smukke store bryster, er absolut heller ikke en hindring! Anmeldelser betyder mindre for mig,  da jeg flere gange har oplevet at ellers meget velanmeldte kvinder har været en skuffelse. 

Redigeret af Gerrard
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden:

Orrh hold nu op med at blive tøsse-fornærmet. Jeg lagde ud med at sige "no offence". Det er bare min ærlig mening. Næste gang skal jeg nok skrive "groft hår" hvis det lyder mildere... :)    

Du kan jo starte med at lære at skrive dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går primært efter min mavefornemmelse. Billeder og anmeldelser betyder mindre, da begge dele kan være ret misvisende. Nationalitet er heller ikke så væsentlig en parameter. Men jeg prøver at fornemme, om der er chance for sex med indlevelse.

Dernæst kigger jeg på, hvad hun gør sig i. Kys er ofte vigtigt. Et par kinks der signalerer, at hun ikke bare er søstjernetypen er også positivt - uanset om jeg lige deler disse. Jeg kan godt lide kvinder, som tør færdes på hele paletten ;)  Så er fællesmængden af likes med al sandsynlighed også større.

Og så foretrækker jeg flat rate. Niveauet af denne er så mindre væsentligt, men lysten ryger, hvis jeg up front skal bestille ‘ydelser’ (hader det ord) som var det en drive-in fastfood restaurant. Jeg vil meget hellere se, hvor stemningen bringer os hen :) 

Kropsbygning .. gerne lidt kurvet, men ingen regel uden undtagelser.

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Hvor  er  det  skønt  at  læse  at  I mænd  vægter  andet  end  "blot  billig  fisse"  - nok en  af  mine  fordomme er  blevet gjort til  skamme .

 

Åhr, vi gør vi dog gerne fordomme til skamme :-)

Men for at komme tilbage til tråden:

Der er muligvis nogen, der vælger "blot billig fisse", men for mig er der meget andet, og prisen kommer i anden, måske tredje række.  Først og fremmest geografien - dvs. hun skal være i nærheden af det sted, jeg befinder mig, måske maks. 25 - 30 km. Jeg orker ikke at køre 100 km frem og efter at par timer 100 km tilbage, desuden er jeg ikke altid undervejs med bilen, så der betyder transporttid noget = alt.

Så er en "passende" alder passende :-) - jeg er selv langt over de 50, så en pige på  20 - 25  (eller endda yngre)  føles forkert - og jeg antager, at det også gælder den anden vej ...?

Dertil en vis form for curvy - spinkle modeller, hvor jeg kan tælle samtlige ribben, siger mig ikke noget. Men det er ikke afgørende, og undtagelser kan forekomme, det væsentlige er - som også nævnt i andre besvarelser - en vis form for troværdighed. Annoncen skal udstråle en vis seriøsitet, min mavefornemmelse skal sige ja.

Nationaliteten spiller ikke den store rolle, jeg blev snydt af både danske og udenlandske piger :-) - vigtigere er at jeg kan kommunikere med pigen, dvs. at hun taler et af de sprog jeg taler.

Også af betydning: en nem kommunikation i forvejen. Jeg vil ikke anvende min private telefon (og slet ikke min arbejdstelefon ...), så hun skal acceptere enten mail eller opkald / sms fra en "bollofon", dvs. med et nr. der ikke kan forbindes med en person / adresse. Og ja, I piger kan ikke bruge hele dage på at svar mails, sms'er mv, men når skriver høfligt, hilser og præsenterer mig, forventer jeg lidt mere end:  "tid" / "pris" - ingen roman, men f,eks, "Hej s..., tak fordi du henvender dig, jeg kan sagtes finde tid til dig som du spørger efter kl. XX.XX, glæder mig til at hilse på dig ... "

Et lille tillæg - jeg nævnte før, at prisen kommer i anden række. Det virker måske lidt dobbeltmoralsk, det faktum taget i betragtning, at mine aktiviteter i de senere år først og fremmest er foregået syd for den dansk-tyske grænse. Men det er ikke så meget prisen, men netop den seriøsitet jeg har oplevet hos (nogen) piger i Flensburg, som tiltaler mig,  modsat de erfaringer jeg har gjort her i de allersydligste del af Kongeriget. Men qua mit job kommer jeg indimellem også i andre dele af DK  :-) -og betaler gerne den pris det koster - når der er sammenhæng mellem prisen og kvaliteten!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 9 timer siden:

Denne besked modtog jeg efter at have sagt en lille mand imod herinde....Skræmmende hvad vi må høre på herinde.

 

*Jo, du siger jo at det er reklame din lille so. 

Har du overvejet at en anmeldelse af dig er at oversælge et lig... Du er jo lige så dum som Hedensted, hvis nogen klikker på mit profilannonce så kan de læse alt, det er squ dig der er helt væk fra vinduet. Men jeg håber da du har fået gang i din butik, so. *

 

 

Sørgeligt at folk bliver personlige på den måde. Jeg tager hatten af for dette forum og at i kvinder overhoved gider bruge så meget tid herinde. Det gør man nemmere har ved og vælge den gp som man selv synes matcher ens lyster bedst muligt. 

Jeg har desværre ikke mødt dig endnu Ida, men vi har da snakket i telefon sammen for et års tid siden hvor vi snakkede om hvad du tilbød og hvad jeg havde lyst til og prøve. Desværre kunne vi ikke finde en dag der passede os begge to. Men jeg fik et dejligt positivt indtryk af dig :) og jeg glæder mig da stadig til og skulle opleve dig. Desværre er der lidt langt mellem hvor jeg bor og hvor du primært florerer.

Kys herfra :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ahhh, det har jo ændre sig ad åre :-)  I mine yngre dage var kriterierne

1. At der var puls

2. At kroppen var ca. 37 grader

3. at der var et tilgængelig hul at anvende

4. At vedkommende var tilgængelig når behovet opstod. :-) 

Nu, er det noget anderledes :-) 

1. At det lignet en kvinde, vægt er ikke så væsentligt, men der skal være figur (er en succer for timeglas og god røv :-) )

2. At der tales et fælles sprog på konversionniveau

3. At der er lidt kemi ved henvendelsen, og jeg får en fornemmelse af,  at der også er nogen mellem ørene

4. At der er forståelse for mine specielle udfordringer ved besøget * 

5. Og selvfølgelig at de ydelser jeg ønsker er mulige.

 

* Som skrevet i andre tråde har jeg parfume og latex allergi, så GPèn skal være ny-badet og der skal være luftet ud ved min ankomst, ligesom det skal accepteres at jeg har egne Latexfri kondomer med. Grundet kræftsygdom skal jeg bruge en injektion for at få rejsning, hvilket også kan være grænseoverskridende for nogen.

Af alle disse nævnte årsager besøger jeg i reglen kun "Faste" GPèr det sparre tid og forklaringer når vedkommende kender mig og mine behov.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...