Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvad ligger til grund for valg af gp?

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Mit  spørgsmål er  rettet  til  mænd  som  benytter sig af købesex. 

Forinden besøg hos  en  gp hvilke faktorer spiller  så  ind?

Der  er  en  del  debat  om  ægte  billeder og  pris. 

Dit sidste  besøg  hos  en  gp,  hvilke  3 kriterier  gjorde  du  netop  valgte hende?

 

1. Hun var THAI

2.Hendes billeder var lækre (havde fået at vide, at de var ÆGTE - og IKKE FAKE)

3. Prisen var OK for mig

- et sted hvor jeg vil komme igen hver 14. dag så længe hun er der ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
LækkerHaps skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er da også nysgerrig på det spørgsmål som Nemtøs skriver og vil gerne tilføje om i kære mænd synes der er stor forskel på GP og på SB ?

Hmm må tilstå at jeg ikke helt med på hvad SB er? 

 

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, Lige nu:

Hmm må tilstå at jeg ikke helt med på hvad SB er? 

 

Kvindebeundren

Sukkerpige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Hvor  er  det  skønt  at  læse  at  I mænd  vægter  andet  end  "blot  billig  fisse"  - nok en  af  mine  fordomme er  blevet gjort til  skamme .

 

Ja for mig var det vigtigste at finde den rigtige :) og ikke bare den første og bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Hvor  er  det  skønt  at  læse  at  I mænd  vægter  andet  end  "blot  billig  fisse"  - nok en  af  mine  fordomme er  blevet gjort til  skamme .

 

jeg går nok også efter hygge ved flere møder. men dejligt at vi kan rykke lidt ved dine fordomme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skiller mig helt klart ud her.  Jeg er lige kommet hjem fra selskab med en af mine favoritpiger og hun er blevet valgt udelukkende på hendes strålende smil og forførende krop. Hun har ingen hjemmeside eller telefonnummer. Men står på sin faste flise.  Og hun er ikke en af de stakkels gadepiger.  Hun udstråler stolthed og varme  og er derfor hurtigt blevet et populært indslag i mit  lokalområdes gadebillede. Hun holder sig ikke for fin til en snak med lokale af begge køn.  Og hun kan mærke vi passer på hende. Hun er 40 og total veltrænet og tjener givetvis flere penge end de fleste,  da hun hverken har udgifter til annoncer eller husleje.  Det blev lige lidt langt...  Også fordi jeg gerne vil ramme en pæl gennem fordomme og generaliseringer om gadepiger der også findes herinde.  Jeg kan godt lide fransk uden. Det tilbyder hun ikke,  men det er heller ikke det vigtigste for mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

gfe, kys og indlevelse. Pris og alder/udseende er ikke irrelevant, men længere nede på listen

Belært af erfaring besøger jeg sjældent nogen uden et godt review.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Hun var en moden kvinde, der så naturlig ud

2. Blond

3. God til rollespil

Faktisk er der flere grunde, bla. at vedkommende har gode anbefalinger herfra, at det passer geografisk, og at hun gider svare ordentligt på en høflig email eller pm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

I er nogle stykker der skriver anmeldelser herinde. Men hvad så med os der er nye? Går I altid kun efter de "sikre" kort? 

Nej - det er også spændende/udfordrende at prøve en ny ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
LækkerHaps skrev, for 30 minutter siden:

Jeg er da også nysgerrig på det spørgsmål som Nemtøs skriver og vil gerne tilføje om i kære mænd synes der er stor forskel på GP og på SB ?

Jeg foretrækker helt klart en gp. Har nu haft 3 forskellige aftaler med en SB hvor de pludselig stopper med og reagere når den aftalte dato nærmer sig. 

Så hellere betale lidt mere for en gp man kan stole på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

I er nogle stykker der skriver anmeldelser herinde. Men hvad så med os der er nye? Går I altid kun efter de "sikre" kort? 

Det vigtigste er nok man får en fornemmelse af hvem det er man møder. Det er måske lige så godt  at man skriver herinde som at der er reviews.

Men at møde op kun på basis af en annonce med nogle falske billeder - det er sjældent en succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

I er nogle stykker der skriver anmeldelser herinde. Men hvad så med os der er nye? Går I altid kun efter de "sikre" kort? 

På en måde ja for trykhed betyder meget for mig i min situation, det skal så siges at jeg først hørte om EG efter mit besøg hos hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Hvor  er  det  skønt  at  læse  at  I mænd  vægter  andet  end  "blot  billig  fisse"  - nok en  af  mine  fordomme er  blevet gjort til  skamme .

For det fleste af os er det ikke muligt at opstille et fast sæt kriterier.

Det er helhedsindtrykket, der afgør sagen for mig, dvs. at kommunikationen (både indholdet, svartiden og imødekommenheden), udstrålingen, BMI’et og udseendet (tydelige, ægte og ikke forskønnede billeder af hele kroppen) er tiltrækkende kombineret med anmeldelser, der indeholder troværdig bekræftelse på, at der er skønhed, sødme, frækhed, varme og ægte sexlyst til stede hos hende. Alder, nationalitet og etnicitet er fuldstændig ligegyldig for mig, blot vi kan kommunikere meningsfuldt sammen.

Hvis helhedsindtrykket er i orden, afgøres mit valg af prisen, hvilket betyder, at hvis prisen er for høj, dvs. over et maksimum på ca. 1.500 kr. for en time (inkl. tungekys og superfransk), går jeg glad videre til næste mulighed.

Good Fun

P. s. Fornemmer jeg i annoncen eller i kommunikationen aggression eller vrede, selvoptagethed, ligegyldighed eller mistillid mister jeg al interesse. Det samme gælder, hvis der er opstillet mange regler og restriktioner, fx ingen tungekys, ingen slikkeri, inden adgang til at kærtegne bryster osv.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo dejlig med de sikre valg men kan også godt lig det spændende i at møde nye piger og så må jeg jo leve med at der ind imellem er en nitte i blandt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1- Billeder!

 Billeder er suverænt det vigtigste når jeg skal besøge en pige første gang. Hun skal være slank og have store bryster. Jeg går ikke op i teksten. Det er vigtigt med en god kemi, men det synes jeg ikke rigtig at man lure ud af en tekst, man er nødt til at besøge pigen. (En undtagelse ville være hvis pigen skrev hun var ikke-ryger, det ville være et stort plus men det skriver piger aldrig) De piger jeg er stamgæst ved er dem hvor jeg synes vi har en god kemi.

2- Helst dansk

Det er bare nemmest at kommunikere med en dansk pige, og det er vigtigt, det er dejligt at kunne ligge og snakke i 5 minutter efter sexen. En gang imellem falder jeg alligevel i og besøger en udenlandsk pige hvis hun har flotte billeder og de ser ægte ud.

3- Helst et bordel

Jeg foretrækker et bordel, det virker bare mest trygt. En af mine absolut alltime favorit piger besøger jeg dog et privat sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Jeg går efter:

En moden naturlig kvinde - det signalerer ofte, at kvinden ikke kun tænker på pengene.

Kemi - som kan bane vejen for en god oplevelse.

Gerne en kvinde med en lidt frodig krop.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Afstand...jeg gider ikke køre for langt...

2. Udseende og kropsbygning......Kan dog sagtens fristes uden billeder...

3. Annoncetekst..... skal være forholdsvis kort og konkret...og velformuleret. 

4. Vigtigt......sex kun med kondom

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

 

Dit sidste  besøg  hos  en  gp,  hvilke  3 kriterier  gjorde  du  netop  valgte hende?

 

Anmeldelse her!

Alder 

Krop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, 1 time siden:

Jeg skiller mig helt klart ud her.  Jeg er lige kommet hjem fra selskab med en af mine favoritpiger og hun er blevet valgt udelukkende på hendes strålende smil og forførende krop. Hun har ingen hjemmeside eller telefonnummer. Men står på sin faste flise.  Og hun er ikke en af de stakkels gadepiger.  Hun udstråler stolthed og varme  og er derfor hurtigt blevet et populært indslag i mit  lokalområdes gadebillede. Hun holder sig ikke for fin til en snak med lokale af begge køn.  Og hun kan mærke vi passer på hende. Hun er 40 og total veltrænet og tjener givetvis flere penge end de fleste,  da hun hverken har udgifter til annoncer eller husleje.  Det blev lige lidt langt...  Også fordi jeg gerne vil ramme en pæl gennem fordomme og generaliseringer om gadepiger der også findes herinde.  Jeg kan godt lide fransk uden. Det tilbyder hun ikke,  men det er heller ikke det vigtigste for mig.  

Jeg må nok indrømme at jeg tilhører gruppen  der har svært ved at se de fede i at trække på gaden i al slags vejr.  Dernæst finder jeg det ej heller særligt eksklusivt, at dyrke sex i en bil, i et solcenter, bag et skur eller hvad man eksempelvis ellers gør i Odense hvor jeg er fra.  Jeg kan såmænd sagtens forstå, at nogle mænd tænder på det "beskidte" i det koncept.  Jeg er så typen der foretrækker at pigen enten er tilknyttet en klinik eller har sit eget sted,  hvor der er pænt rent, badefaciliteter m.v. og hvor hun også har tid til at gøre sig klar, komme i rette stemning m.v.

Som ved alt skal der såmænd nok være undtagelser, og på mig virker din farvorit relation nok mere som en undtagelse, men jeg kan da tage fejl.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Jeg besøger ikke så mange... eller så ofte… har nok at se til hjemme ellers.
Besvarelsen her vedrør sidste gang var på besøg hos en ny pige…  nemlig Marina/Lisa fra Napoli, som lige nu er i Paris. 

1. Hun virkede som om hun havde godt styr på hvilken slags kunder hun var mest motiveret af og at jeg skulle selv arbejde lidt på projektet. Hun havde personlighed og selvtillid. Og aldersmæssig var hun nok i en alder jeg fandt passende… har det ikke så godt med helt unge piger.
2. Var en del anderledes end de fleste profiler man normalt seer… havde gjort sig umage med flot website og havde iscenesat sig selv mere som courtesan. Var ellers stoppet med at se piger udover massage men Lisa virkede bare så udsædvanlig prof. og spændende at hun skulle bare prøves.
3. Dialogen over email inden besøget.

Hvis det skulle være vedr. sidst besøg hos en pige havde det været "fordi det er en pige jeg kender godt, som jeg er ret glad for som person og som jeg "danser" meget godt sammen med - før under og efter."

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

1. At hun er etnisk dansk - fordi at sådan nogle langbenet blonde nordiske piger er de lækreste i hele verden. Det er dem jeg allermest tænder på selvom at jeg selv ikke er dansk. No offence - men afrikanske piger med deres brændte hår og store læber tiltrækker mig slet ikke. Mellemøstlige piger er desværre alt for behåret - altså piger med overskæg er et no go for mig. Asiatiske piger er alt for korte og skæve øjne er ikke sexet og nogle latinske piger kan mene mig om transvertiter. Plus så kommunikere jeg bedre med nordiske piger og kemien passer bedre. 

2. Hun skal have positive anmeldelser herinde. Har hun ikke det, så er det et no go. 

3. Alderen er også vigtigt. Da jeg selv er ung, så er det også vigtigt at pigen også er ung. Hun må ikke være over 30.

Hvis jeg skulle vælge en 4. ting så skal det nok være indikationer på at pigen er i branchen helt friviligt og hun ikke er psykisk syg eller noget.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det vigtigt at billederne tænder mig, så jeg kan gå og være rigtig spændt på at møde hende.
Alderen er også vigtig for mig, da jeg ikke selv er så gammel i nu. (selvom det går hurtigt den vej)

Nogle gange er det vigtig at hun så også tilbyder specielle ydelser som jeg går og drømmer lidt om.


For også lige at svare på spørgsmålet med SB og GP, så syntes jeg der er stor forskel. En SB ser jeg mere som en man bruger noget mere tid med, f.eks. hygge sammen en hel aften med lidt rødvin, og slutte af med noget dejlig sex. Med en GP er der noget mere fokus på sex, med lidt hygge snak bagefter.

Men der er vist mange forskellige fortolkninger af hvad en SB er. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Besøger kun danske kvinder diskret/privat der tilbyder gensidig fornøjelse.

2. At Diskretion og renlighed er en selvfølge.

3. At kvinden ikke tilbyder samleje uden kondom.

4. At kvinden også tilbyder det som jeg efterspørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tre  kriterier...

Nu er det snart længe siden, jeg besøgte én, som jeg ikke kendte i forvejen - så de sidste mange gange har der kun været ét kriterie: at jeg kendte hende i forvejen. ;-)

Hvis jeg skal opsætte kriterier for at besøge en ny pige, må det være udseendet, nationaliteten (overvejende) og logistisk tilgængelighed.

ad 1) En pige, som jeg ikke kender i forvejen må jeg jo vurdere på udseendet efter billede og angivelse af mål og vægt.

ad 2) Af kommunikative årsager foretrækker jeg danske piger, men kender dog én udenlandsk, som er absolut spiselig.

ad 3) Jeg er afhængig af  offentlige transportmidler, så Sjælland er et must.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...