Guest chef123 Skrevet 8. November, 2018 https://annoncelight.dk/showad/239981 hej til alle i horsens der ikke mener at der er noget godt i horsens...se lige hende her. var forbi hende til 30min og var først ude efter 45min ingen stress. hun kan sit kram men prøv og bedøm hende selv. PS jeg kommer gerne igen, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 8. November, 2018 Kan du sige noget om ydelser og priser, idet hun er en af de piger der ikke oplyser det...ret irreterende. Gætter på hun er brasilianer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 8. November, 2018 Hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 8. November, 2018 krillss skrev, for 15 minutter siden: Hende på billederne? ....normalt er det fake billeder på denne adresse, tror ikke du skal regne med andet, men tiderne kan jo skifte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 9. November, 2018 Røvslikker skrev, for 20 timer siden: ....normalt er det fake billeder på denne adresse, tror ikke du skal regne med andet, men tiderne kan jo skifte. Ud over det er falsk billeder er det en adresse som er kendt for at snyde folk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 9. November, 2018 Men hvor ser i adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 9. November, 2018 Det er bøghsgade det er de eneste i Horsens der bruger så tydelige snydebilleder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 9. November, 2018 Bøghsgade - nå ja det sted er der advaret imod flere steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 9. November, 2018 Mand34horsens det kan godt være du er blevet snydt i bøghsgade men hende her er sku super lækker og ja det kunne godt være hendes billeder men jo altid svært at sige har du måske dit eget billede på din profil her inde prøv hende og se om jeg ikke har ret god og fræk weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 9. November, 2018 Du må også have en god weekend. Vil lige igen på det kraftigste advare imod Bøghsgade. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 17. November, 2018 chef123 skrev, den 9/11/2018 at 17:23: Mand34horsens det kan godt være du er blevet snydt i bøghsgade men hende her er sku super lækker og ja det kunne godt være hendes billeder men jo altid svært at sige har du måske dit eget billede på din profil her inde prøv hende og se om jeg ikke har ret god og fræk weekend Øh..eget billede? Hænger da ikke sammen..Vel ikke nogen der skal betale og bedømme ham Men Bøghsgade er bare lort og der skal jo ske ændringer deroppe..Har nok ikke noget med dig Mand34, men folk er skeptiske ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg