Hop til indhold
Nikita Darling

Jeg ønsker mig en iPad-venlig tjat

Recommended Posts

Hej Admin,

Jeg er sikkert helt vildt krævende, og burde bare være glad for, at du overhovedet tilføjede en tjat - hvilket jeg osse er - men når man nu er ivrig iPad-bruger, så fungerer det altså bare ikke optimalt :(

Jeg fiser ind og ud af tjatten, selvom jeg slet ikke går nogen steder i virkeligheden... Og alle andre faner, jeg har åbne samtidig med tjatten, går helt kolde... Kan noget gøres?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ND,

Hvilken Ipad har du,

Du kan prøve at installere Google Chrome på din Ipad og prøve chatten via Chrome (webbrowser eller en netlurer på dansk :D )

Downloades den via Itunes.

http://www.google.com/intl/en/chrome/br ... e/ios.html

Hvis du skal have hjælp må du endelig sige til ;)

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nikita,

Google Chrome browseren er egentlig bare et skin til Safari...derfor er det langt fra sikkert, at google chrome til iphone/ipad vil løse problemet. Jeg bruger chrome på både iphone og ipad, men har desværre ikke været på chatten med hverken den ene eller den anden "dims".

Hvis chrome ikke løser problemet, kunne Puffin web browser være løsningen. Puffin findes både i en betalingsudgave og en gratisudgave

Den primære forskel er, at man med ved at betale får mulighed for at se flashvideo i browseren (med gratis udgaven får man 14 dages gratis flashvideo).

Personligt bruger jeg Puffin free, når der er websites, som ikke fungerer helt optimalt på iPhone/iPad - især ved flashbaserede websites.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået Google Chrome på nu, og skal så bare have testet, om det har en virkningen på tjatten i den positive retning :)

Og hvis ikke, må jeg jo prøve Martins forslag. (Tak, Martin :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ND,

Jeg hæfter mig ved dit citat-underskrift :lol: , jeg har hørt dette citat før:

"En affære med en ubegavet kvinde er som en kop kold kaffe"

Jeg vil sige en begavet kvinde som er kedelig i sengen, er ligeså slem...så hellere en ubegavet kvinde som er super god i sengen...

Du ved jo godt hvad du er... en kop hot Caffè latte :D

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige en begavet kvinde som er kedelig i sengen, er ligeså slem...så hellere en ubegavet kvinde som er super god i sengen...

Hihi, det ene udelukker jo ikke det andet :D

Du ved jo godt hvad du er... en kop hot Caffè latte :D

Det vil jeg gerne være ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige en begavet kvinde som er kedelig i sengen, er ligeså slem...så hellere en ubegavet kvinde som er super god i sengen...

Jeg tror nu at Amalie-typerne vil have svært ved at vække min begejstring, uanset hvor stor en tornado de er i sengen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være de ikke kan vække din intellektuelle begejstring, men de kan helt sikkert vække noget andet...

Tjah, sådan er vi jo så forskellige....Vi ville aldrig nå så langt, at jeg ville opdage tornadoen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det lige jeg føler at jeg selv først er nået til det forrige århundrede :?:

Derfor måske

Fra min seneste tur sammen med Nille:

Som sædvanligt havde jeg hjemmefra undersøgt beliggenheder, offentlige trafikforbindelser til og fra, fundet hvor det alt sammen ligger på Google maps i forhold til ankomst stationer, printet, sat i plasticlommer og samlet det hele i et A5 ringbind, navngivet denne "Studietur tur Berlin april 2012". Denne mappe viste jeg jeg nu Nille, men han havde en lidt anden tilgang til planlægning end jeg.

Nille havde ikke brug for min mappe, han viste mig sin Ipod, Smarthone, eller hvad det var, jeg er ikke helt med på noderne des angående. Han koblede internet på GPS navigation, på Google maps og den Berlinske rejseplan, wupti Nille fandt på no time ud af hvor vi var, hvordan vi kom der til vi skulle, sådan gjorde han hele turen - det var godt nok smart. Nille mente at jeg har for god tid, når jeg resaearcher på min måde, det har jeg også når jeg har fri, men jeg er nok mest bare IT analfabet.

Jeg bryder mig så ejheller om mobiltelefoni, deslige, hader at være tilgængelig i et omfang som det sådan er blevet moderne, og kan heldigvis klare mig primært med email og fastnet telefon.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Ja du er født 50 år for sent :-)

Jeg vill nødig leve uden mit mobile kontor

Samsung Galaxy Note

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, sådan er vi jo så forskellige....Vi ville aldrig nå så langt, at jeg ville opdage tornadoen ;)

Martin

Du har ret ! Vi to vil ikke nå så langt at du oplever tornadoen... jeg er desværre ikke til mænd :shock:

din sætning kan misforstås, LOL

Du er nok ikke helt med på min ironi, jeg tænder på både på intelligente og smukke kvinder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det lige jeg føler at jeg selv først er nået til det forrige århundrede :?:

Jeg bryder mig så ejheller om mobiltelefoni, deslige, hader at være tilgængelig i et omfang som det sådan er blevet moderne, og kan heldigvis klare mig primært med email og fastnet telefon.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

RN

Du har jo en laptop/notebook, så håbløst bagud er du ikke :) Du skal bare anskaffe din en smartphone (har Internet, navigation, mv.) og begynde at bruge den, så er du med på IT-vognen. Du kan godt hvis du vil. Alt begyndelse er vanskeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige en kommentar. Man høre altid at ipads iphone og anden i udstyr kan det hele, hvorfor skal der så laves en speciel chat for at det virker

Eroguide chat virker skam også på Ipad/Iphone,

men man bliver randomlig smidt ud af chatten :(

nok fordi chat-delen ikke optimeret til Ipad/Iphone eller omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...