kiggeren 14 Skrevet 7. November, 2018 Er der nogen, som ved om Dia blue er startet igen?? https://60212881.webnode.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 7. November, 2018 Det vil jeg mene, hun er, jeg har besøgt hende for et par måneder siden. Det var et dejligt og frækt besøg. - Og nu kan hun ses med en veninde! Jamen, man kommer da i paradis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gladfordet Skrevet 8. November, 2018 fafnersbane skrev, for 8 timer siden: Det vil jeg mene, hun er, jeg har besøgt hende for et par måneder siden. Det var et dejligt og frækt besøg. - Og nu kan hun ses med en veninde! Jamen, man kommer da i paradis. Fedt - hun skulle jo være een af de bedste. Må man godt få udløsning eller det imod hendes principper? Tak. Glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 8. November, 2018 Man må gerne få udløsning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gladfordet Skrevet 11. November, 2018 fafnersbane skrev, den 8/11/2018 at 13:38: Man må gerne få udløsning. Beklager - jeg glemte at spørge: Er hun een af dem man gerne må røre lidt ved ? Brysterne i bedste fald. Jeg har læst i en tråd at hun er lækker og smuk og så kan det helt ærlig være mere end svært at holde fingrene for sig selv ;) Takker Glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 11. November, 2018 Gerne må røre lidt ved? Aner det ikke, men skriv dog til hende og spørg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 13. November, 2018 Uha, hende der Belle lyder interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1308 Skrevet 13. November, 2018 hvordan er Dia's bryster? store/små, ægte/silicone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gladfordet Skrevet 15. November, 2018 Gammel rotte skrev, den 13/11/2018 at 11:43: hvordan er Dia's bryster? store/små, ægte/silicone? Jeg skal ud til hende i næste uge - så skal der nok komme et par friske bemærkninger om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. November, 2018 Hej gammel rotte Dias bryster er helt fine og ok store Sili nok D skål ,har lige besøgt hende Mvh Hunter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gladfordet Skrevet 22. November, 2018 Jeg har også besøgt hende i denne uge. Fik een af de allerbedste udløsninger jeg nogensinde har fået. Det var helt vildt godt. Jeg synes hun er rigtig god til det hun gør. Hun er meget nærværende, ser godt ud og har lækre bryster der er hjulpet lidt på vej. God fornøjelse brødre. Glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 22. November, 2018 Hvad med hendes veninde Belle..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. November, 2018 Ved ikke Thomsen ,, Har kun fået hende beskrevet ,Belle Lille nips ,slank mv. Skal møde dem begge 2 i dec.,,til den ultimative pirrengs session ,, Denne gang regner jeg ikke på andet end rigtig lækker massage og berøring , Så blir jeg kun posetivt overrasket hvis der tilbydes mere ,, Blir nok noget svært at ligge med spændt fjeder og have sådan 2 dejlige gudinder kravlende rundt på en Hvis der er nogle som har prøvet både Dia og Belle samtidig er de mere end velkommen til at beskrive deres oplevelse ,, Er klar over at der er ventetid ,men der er vel nogle brødre som har været der nu Pft.,,, Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 22. November, 2018 Hunting for beaver skrev, for 6 timer siden: Ved ikke Thomsen ,, Har kun fået hende beskrevet ,Belle Lille nips ,slank mv. Skal møde dem begge 2 i dec.,,til den ultimative pirrengs session ,, Denne gang regner jeg ikke på andet end rigtig lækker massage og berøring , Så blir jeg kun posetivt overrasket hvis der tilbydes mere ,, Blir nok noget svært at ligge med spændt fjeder og have sådan 2 dejlige gudinder kravlende rundt på en Hvis der er nogle som har prøvet både Dia og Belle samtidig er de mere end velkommen til at beskrive deres oplevelse ,, Er klar over at der er ventetid ,men der er vel nogle brødre som har været der nu Pft.,,, Hunter Spændende.....jeg er klar på at høre nærmere..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg