Hop til indhold
olemadsen

Hamborg tidligt åbent

Recommended Posts

Hej

Jeg skal til Hamborg i næste uge og hente en tidligt, men jeg kan se at Atmos og Babylon lukker kl 04.

Findes der steder der har åbent lidt længere eller måske åbner tidligt? kl 05-06 ??

Lidt træls at være i byen med de mange muligheder uden at kunne benytte dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg skal til Hamborg i næste uge og hente en tidligt, men jeg kan se at Atmos og Babylon lukker kl 04.

Findes der steder der har åbent lidt længere eller måske åbner tidligt? kl 05-06 ??

Lidt træls at være i byen med de mange muligheder uden at kunne benytte dem.

Reeperbahn har længere åbent, men pas på der er mange turistfælder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille det er fint nok at du ikke har en løsning for mig, og muligt den ikke eksisterer i Hamborg.

Hvad jeg leder efter siger vel sig selv i det indledende spørgsmål. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille det er fint nok at du ikke har en løsning for mig, og muligt den ikke eksisterer i Hamborg.

Hvad jeg leder efter siger vel sig selv i det indledende spørgsmål. ;)

Øehhh...Nille forsøger at være behjælpelig - præcis med det du efterspørger! :?:

Måske skulle du selv lige forventningsafstemme hvad du eftersøger... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thomsen ;)

Helt i orden, måske man også kunne bede den der svarer på ens indlæg om at læse hvad det er der bliver eftersøgt. :D

Alt hvad jeg spurgte om, var om nogen kendte et sted der var åbent længere end kl 04.

Så bliver jeg belært med at det er meget tidligt eller sent, og at man ikke kan bolle på det tidspunkt.

Jeg kan godt bolle på det tidspunkt, og hvis man læste hvad jeg spurgte om var det netop et sted jeg kunne besøge / ankomme tidligt.

Så mit ønske om et morgen bolle sted kendte ingen til og det er også ok.

Jeg er da overbevist om at der er flere end undertegnede der er morgenliderlige. ;)

Nu er jeg kommet hjem, og ja ingen kunne hjælpe mig med en løsning denne gang. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...