Hop til indhold
Gabel

Nibe/St. Restrup

Recommended Posts

Jeg var forbi her idag, da jeg ikke syntes der er meget omtale her på siden om stedet. 

https://annoncelight.dk/showad/235906

Jeg blev mødt af en mand i gårdspladsen, som jeg mistænker for at være hendes mand. Han går og renovere deres hus. 

Så stedet er egentligt pænt nok. Men bryder mig bare ikke om, at hilse på manden, inden jeg overhovedet kommer inden for døren til kvinden. Så hvis man vil være anonym, så det nok ikke lige stedet man skal besøge. 

Nå men efter som jeg ikke var interesseret i denne lidt ældre thai kvinde, spurgte jeg til pigen på billedet. Hun var der ikke, men blev spurgt om jeg ikke ville have massage af hende selv. 

Jeg takkede nej tak, og nævnte jeg nok ville komme forbi når hende på billedet ville være der. Hun kunne ikke svare på hvornår. 

Priserne hun nævnte var iøvrigt i den høje ende, da jeg spurgte om det. 

Hun er okay til det danske sprog, men meget kold og meget bestemt. Tænkte hun nok kunne tænde af hvert øjeblik. 

Skyndte mig at kører igen, med ingen gentagelses farer. 

Synd, for stedet er ellers pænt, og ligger ugeneret fra alt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...