Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Er det bare mig , eller er der rigtig mange piger der popper up, for derved at forsvinde hurtigt igen....??

Sjovt nok kommer det i stimer gerne fra samme by...

Har også anmeldt flere som bruger et FB billede, som alle kan finde, tjecker SD overhovedet noget der..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også bemærket der kan være flere fra samme by og samme alder online samtidig. Kan jo være veninder der tjekker det ud. Generelt er det almindeligt unge piger kun er der en kort periode for at se hvad det er eller bare for at prøve det. Når de finder ud af det er prostitution forsvinder de fleste igen. Det er jo gratis at gøre det.

Og mange af pigerne er faktisk ret naive i betragtning af de laver en profil et sted hvor sex sælges og købes. Jeg kender dokumenterede eksempler på piger jeg kender fra min søns privatskole som med deres fb billeder og eget navn i profilen og den rigtige by de bor i opretter en profil. Og så har det endda været muligt at få tilbudt købesex af dem! Utroligt men sandt Og vi snakker ikke om taber piger .. det er smukke piger fra en privatskole i Nordsjælland med veluddannede forældre. 

Andre gange får man mistanke om om fake profiler der bruges til at snyde med at sælge billeder eller kræve forudbetaling. De kommer typisk i bølger og det er de samme personer der står bag og billederne er sikkert stjålet på nettet De bør anmeldes til sd

Derimod tror jeg ikke sugardaters står bag som fyld profiler. De ville aldrig bruge billeder fra fb, blev det politianmeldt ville sitet kunne blive lukket ved dom. Gør de det køber de sikkert modelbilleder i udlandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist noget med, at pigerne kan være der gratis med fuld funktionalitet i en periode, hvorefter funktionaliteten falder til det sammw som mænd, der ikke betaler, og så opretter de en ny profil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...