Hop til indhold
Guest vardeboy

Coco Darling Esbjerg.

Recommended Posts

Guest vardeboy

https://annoncelight.dk/showad/238086

Ja så er det blevet min tur til prøve med en anmeldelse herinde.Husk at dette er min oplevelse,og at kemi er forskellig. Jeg mødte op til den aftalte tid,og Coco lukkede op iført frækt lingeri. Jeg betalte 1000 kr for 30 min,og vi havde aftalt alm sex. Jeg blev ført ind i hyggerummet,hvor hun begyndte at klæde mig af. Efter kort tid sad hun på knæ med min pik i munden,og så gik det ellers derudaf. Sex i flere stillinger,og masser af super fransk til os begge.Øjenkontakt og masser af liderlighed fra Cocos side. Til sidst overraskede hun mig med anal til mig. Jeg blev placeret stående op af sengen og så begyndte hun bagfra med en finger i anus. Det endte med en vibrator i anus og hende siddende på knæ suttende mig helt færdig medens hun kiggede mig i øjende.Jeg var helt færdig bagefter.Ja jeg skal se hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Coco, er en dejlig kvinde :)

Jeg har også haft fornøjelsen at besøge hende - og hvor er hun bare dejlig fræk på alle måder!

Lækker feminin med røde negle, lingeri og høje hæle. Og ja, lige når man træder ind af døren "sparker" hun benene væk under én. Moden ja, men slet ikke så moden som jeg er - og med en sødme som man sjældent møder.

Efter en god snak - ramte vi hendes "arbejdsværelse" - hvor hun har remedier til de fleste ønsker! ;)

Hun fik mig helt op at ringe, hvilket desværre ikke er en selvfølgelighed. Hun trykkede på de rigtige knapper, og jeg fornemmede hvor meget hun selv var med i det!

Hun er sgu en frækkert!

Jeg gik glad fra adressen, og er helt sikker på at komme igen, og jeg har på fornemmelsen det bliver endnu bedre - nu hvor vi kender hinandens forudsætninger.

Tak for oplevelsen Coco!

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, den 18. november 2018 at 15:34:

Jeg gik glad fra adressen

Tak for oplevelsen Coco!

 

 

 

 

:)  mit hjerte er så glad for jeres søde ord. Mange selv tak. Jeg elsker god gensidig hygge. Og det bedste er når i går glad ud af min dør :) kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...