Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Jordbrovej, Nalee

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Forsøgte atter at besøge Somhkid, men de åbner åbenbart ikke før op af dagen. 

Videre mod Helge Rodesvej, men slog et slag inden om Jordbrovej. Hos Nalee var der lyst i bling-bling skiltet. Da jeg ikke anede hvem der var der, eller på Helge Rodesvej, kunne jeg lige så godt besøge Nalee. Har før været på Helge Rodesvej ved 11 tiden og de ikke havde åbent. 

En lille dansktalende småbuttet dame tog imod. Hun var i et vældigt morgenhumør, og det var hendes assistent også. 

Det blev assistenten der vandt væddemålet om hvem der skulle massere dagens lækkermås :mrgreen:

Hun gav en meget blid massage, men på opfordring fik hun dog strøget nogle ujævnheder i skulder/nakke væk. Hun pirrede ikke undervejs, slet ikke. Efter rotationen af legemet blev der masseret videre, og kun yderst lidt attention til blyanten. Lidt kraftige antydninger fra mig fik dog opmærksomheden vendt lidt. Men der skete ikke rigtigt noget. Hun virkede oprigtigt genert. Jeg spurgte så om  hun havde et lidt større program. Som hvad, spurgte den lille kønne? Efter nogen betænkningstid sagde hun ja til hele udtrækket. 

Det startede lidt stille og genert, men efterhånden kom der gang i den lille, og det blev faktisk ret godt, og vi kunne også grine sammen undervejs, når noget gik lidt skævt. Der er gummi med på hele turen.  

Hun er ret køn, midt 30, str. B. 

Taler lidt engelsk, og 3 sætninger på dansk. 

Alm Århus pris

 

Nix, intet linkssssssssss. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...