Hop til indhold

Recommended Posts

Ville prøve B2B på Randersvej 13, så drog afsted til Århus og glædede mig. Har ligget temmelig underdrejet i lang tid pga operation i maven, men NU skulle det alligevel være.

Sendte en SMS ved 10 tiden og bad om en tid kl 13.00 samme dag: Ikke nogen respons overhovedet?

Nå, drog nu af sted på chancen, ellers er der jo masser af steder at vælge i mellem :D:D:D

Kom nu ind med det samme og må sige at stedet absolut IKKE er min smag, indrettet med gardiner der trækkes for. Så privatliv er ikke det der er mest af. Bryder mig virkelig ikke om at høre "naboen"

Men, jeg var extremt horny, så valgte at ignorere omgivelserne så godt jeg kunne.

Pigen var en lille buttet Thai - og vil altså helst have dem slanke ;) - men hun var nu sød nok.

Fik en rigtig god gang B2B og naturfransk, så det var helt ok, men var temmelig generet af div aktiviteter i nabogardinerne, så kommer ikke igen, der er andre steder der er meget mere diskrete.

Min bedømmelse:

Stedet: 5 

Pigen: 6

Sex: 8

Kommer jeg igen: Nej

Kunne ikke finde en tråd til stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er mit indtryk at ingen thaisteder svarer på SMS, såfremt de ikke genkender telefonummeret, eller at de direkte på hjemmesiden eller lignende, opfordrer til at booke pr SMS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Det er mit indtryk at ingen thaisteder svarer på SMS, såfremt de ikke genkender telefonummeret, eller at de direkte på hjemmesiden eller lignende, opfordrer til at booke pr SMS

Nej de svarer IKKE på SMS ... hvorfor mon? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Alone2013 skrev, 1 time siden:

Nej de svarer IKKE på SMS ... hvorfor mon? 

Primært fordi de færreste kan skrive dansk/engelsk ;) 

Der er stor forskel på at kunne tale lidt dansk/engelsk, og så skrive det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...