Hop til indhold
Hanshj

Priser sexyclub.dk?

Recommended Posts

Hej

Inspireret af et andet indlæg og besøg på www.sexyclub.dk overvejer jeg et besøg.

På min mobilos kan jeg ikke se priser under fanebladet.

Hvad skal man regne med en halv time eller en hel time koster?

Man bør vel ringe på dagen for at høre hvad gudinderne den konkrete dag tilbyder f.eks. Kys

Mvh Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Man bør vel ringe på dagen for at høre hvad gudinderne den konkrete dag tilbyder f.eks. Kys

Mvh Hans

Jeps, det er altid en god idé. De er såmænd så flinke, de der telefon madammer hos sexyclub. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Inspireret af et andet indlæg og besøg på http://www.sexyclub.dk overvejer jeg et besøg.

På min mobilos kan jeg ikke se priser under fanebladet.

Hvad skal man regne med en halv time eller en hel time koster?

Man bør vel ringe på dagen for at høre hvad gudinderne den konkrete dag tilbyder f.eks. Kys

Mvh Hans

det er det sammen hos eventyrpigerne og vordingborgpigerne

men normal ligger det på 1000-1100 kr og 1200-1300 for flere udløsning samt 1 time vil koste omkring 2000 -2100kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

1000-1100 for een udløsning

1200-1300 for flere udløsninger

Får man så pengene retur hvis hun ikke formår at få den til at sprøjte? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Får man så pengene retur hvis hun ikke formår at få den til at sprøjte? :lol:

Fnis... Det er så ikke alle pigerne på stedet, som tager ekstra for flere eksplosioner i forbindelse med en halv time... Og sådan med hånden på hjertet... Hvor mange kan i det hele taget præstere det på 30 min? Jeg har i hvert fald sjældent oplevet det ;)

Tit er det jo sådan, at man inden festen har masser af store planer, for man er jo bare så satans liderlig... Og det er altså bare sjældent, at det går helt som planlagt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bliver nød til at komme ud med det! FUCK hvor er du pisse lækker, Nikita! :P Den røv... Tror sgu det vil være muligt at 'skyde doublet' med udsynet til den. Kunne være man skulle se om man kan finde ud til Søborg.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fnis... Det er så ikke alle pigerne på stedet, som tager ekstra for flere eksplosioner i forbindelse med en halv time... Og sådan med hånden på hjertet... Hvor mange kan i det hele taget præstere det på 30 min? Jeg har i hvert fald sjældent oplevet det ;)

Tit er det jo sådan, at man inden festen har masser af store planer, for man er jo bare så satans liderlig... Og det er altså bare sjældent, at det går helt som planlagt :D

Enig ND, det går sjældent som planlagt i virkeligheden.

Men det er muligt hvis man sparer op forinden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og sådan med hånden på hjertet... Hvor mange kan i det hele taget præstere det på 30 min? Jeg har i hvert fald sjældent oplevet det ;)

når kvinderne er hotte, skulle det kunne lade sig gøre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fnis... Det er så ikke alle pigerne på stedet, som tager ekstra for flere eksplosioner i forbindelse med en halv time... Og sådan med hånden på hjertet... Hvor mange kan i det hele taget præstere det på 30 min? Jeg har i hvert fald sjældent oplevet det ;)

Tit er det jo sådan, at man inden festen har masser af store planer, for man er jo bare så satans liderlig... Og det er altså bare sjældent, at det går helt som planlagt :D

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Undskyld jeg svarer ;)

Men du har jo ret. Endnu engang :)

Så skriver du:

Oh well... Så er jeg nok bare ikke særlig hot

Der har du for engangs skyld ikke ret :lol::lol:

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle svarene.

Og tak til dig Nikita for at hjælpe mod præstationsangst. Min næste Kbh tur er desværre en dag du ikke er på vagt. Æv!!!!!

Du virker helt fantastisk og jeg synes det er super fedt du er aktiv på siden.

Mit spm om pris var ej heller for at finde et billigt sted. Men jeg vil gerne besøge et sted som er ordentligt for pigerne og kunderne.

/hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...