Hop til indhold
Balshoi

Kan nogen af pigerne herinde forklare?

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 11 minutter siden:

Det kommer måske også lidt an på, hvor mange besøg gæster har haft, i forhold til om pigen synes at han er en fast gæst, og derved skal have besked? 

ja men jeg har haft min. 12 besøg årligt i flere år så fra hende forventer jeg et svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gengangeren
FrokostUartig skrev, for 4 timer siden:

@MrLovaLova - med risiko for at være lidt ord-knepper-agtig - så er ghosting et dating-term - her er vist primært tale om dårlig kundepleje, da relationen ml. GP/SB og mand er et kunde-relateret forhold.. :rolleyes::rolleyes: - ell relation for at minimere den emotionelle belastning ved ordet forhold...

Nu er det jo bare det at kunderelationer ikke udelukker at der kan være følelser i spil og i den forbindelse forekommer ordet at være meget egnet til at beskrive fænomenet som noget der mere generelt foregår i relationer.

Wikipedia skriver også:

Ghosting is not limited to only intimate relationship contexts, but can also happen between friends or even family members.[19]The term "ghostbusting" is "when you force them to reply"; Marleying is "when an ex gets in touch with you at Christmas out of nowhere"; and “Caspering” is a "friendly alternative to ghosting. Instead of ignoring someone, you’re honest about how you feel, and let them down gently before disappearing from their lives." [20]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et eller andet sted er alle mennesker konfliktsky, graden er blot forskellig.  Metoden med tavshed er ganske udbredt, i de situationer hvor man gerne vil ud af noget, have noget bragt til ophør osv og hvor man ikke rigtigt ved hvordan man skal få det sagt.  Undskyldningen/forklaringen hvis man kender en der har brugt den metode og siger "hvorfor har du ikke bare sagt det som det er"  er typisk,  jeg vil jo helst ikke gøre personen ked af det,  eller hvis jeg rænker personen en lillefinger, tager personen hele armen.  Det kan så også krydres lidt med "Jeg har faktisk flere gange sådan lidt diskret, givet nogle små hint omkring, at holde relationen, korrespondancen m.v. på et lavere niveau, men modparten forstår det bare ikke.

Selvfølgelig bliver man påvirket af det, hvis man oplever det ofte nok.  Det er så nok her, at man bør vende blikket ind af, snarere end at søge forklaring på hvorfor modparten er tavs.  Et eller andet sted ved man sikkert også selv hvad det handler om, specielt hvis man har haft mange gode stunder sammen.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
lottelust skrev, for 5 timer siden:

Det ville være go stil af gperne at give en kort forklaring om hvorfor du efter gode stunder bliver afvist, når nu du spørger.

Men når det så er sagt, så tænker jeg, at hun ikke skylder dig noget. Ligesom du ikke skylder hende noget efter et besøg. Det er vel en del af konceptet med købesex

Jeg har aldrig forventet mere og andet fra pigerne end hvad der er af- og betalt, og mener at opføre mig som et ordentligt menneske. Pigerne skylder mig ikke noget, det er slet ikke der jeg vil hen. Jeg behøver eller beder egentlig ikke om en forklaring, men det er da underligt bare at forsvinde efter mange gode timer sammen uden et ord eller svar. Kun hvis jeg har gjort noget galt eller har såret pigen vil jeg gerne vide det, så jeg kan sige undskyld og lære noget af det.

mvh
balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Balshoi skrev, for 3 timer siden:

Jeg har aldrig forventet mere og andet fra pigerne end hvad der er af- og betalt, og mener at opføre mig som et ordentligt menneske. Pigerne skylder mig ikke noget, det er slet ikke der jeg vil hen. Jeg behøver eller beder egentlig ikke om en forklaring, men det er da underligt bare at forsvinde efter mange gode timer sammen uden et ord eller svar. Kun hvis jeg har gjort noget galt eller har såret pigen vil jeg gerne vide det, så jeg kan sige undskyld og lære noget af det.

mvh
balshoi

Tror jeg får lyst til at henvise til en parallel situation  der findes i forretningslivet - nærmere betegnet det at fyre en medarbejder...

Ofte foregår det jo på den måde, at der allerede ligger en opsigelse klar til den pågældende, typisk med meddelelse om, at denne har haft sin sidste dag på kontoret( dvs. løn m.v. indtil fratrædelsen) og at denne har 1/2 time til at pakke sine personlige ejendele...

Det kan synes koldt og kynisk - men ret beset er begrundelsen jo ligegyldig, for beslutningen er allerede truffet...Man undgår som menneske og chef diskussion (og dermed følelser) og deraf følgende tvivl om beslutningen.

Mennesker har sommetider behov for at cutte af - dette er utvivlsomt hyppigere set i en relation til en GP, end der hvor man normalt ikke betaler noget for reelt det samme der ydes - nemlig (ægte)nærvær, (ægte)kærlighed o.s.v. 

Håber det gav mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gengangeren
Balshoi skrev, for 3 timer siden:

mvh
balshoi

Jeg kan godt forstå du søger et svar. Det må være en underlig fornemmelse. Jeg kan ikke lade være med at spørge dig: hvis du nu selv skulle komme med 2-3 kvalificerede gæt på hvorfor det her sker gentagne gange, hvad ville dine gæt så være?

Redigeret af Gengangeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gengangeren skrev, for 42 minutter siden:

Jeg kan godt forstå du søger et svar. Det må være en underlig fornemmelse. Jeg kan ikke lade være med at spørge dig: hvis du nu selv skulle komme med 2-3 kvalificerede gæt på hvorfor det her sker gentagne gange, hvad ville dine gæt så være?

Mon ikke han har nogle bud, som han bare ikke har lyst til at fortælle.   Baseret på de fakta der gives, har jeg svært ved at tro, at man kan være så uheldig at ingen af de 7-8 piger skulle have lyst til, at give en kort begrundelse, hvis man ellers henvender sig høfligt.   Sidst nævnte kan måske lyde lidt banalt, men faktum er nok, at det bestemt også kræver, at man lige tænker sig lidt om, hvordan man spørger, hvornår m.v. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gengangeren
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Mon ikke han har nogle bud, som han bare ikke har lyst til at fortælle.  

Jamen jeg forestiller mig da også at Balshoi må have et par bud hvis han tænker efter, og jeg synes vi skal lade ham selv afgøre om han vil fortælle dem. Men når han nu selv gav bolden op, er der vel ikke noget galt i at spille den tilbage og se hvad der så sker? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min længste relation i denne verden, var en kvinde jeg besøgte 10-12 gange. Hun var en meget lille spirrevip med en meget lille barn.  Og var egentlig slet ikke min type,  da jeg har en svaghed for kvinder med yppige tributter.  Men hun var skide sød og dejlig at dyrke sex med.  Vi fik selvfølgelig et mere fortroligt forhold og hun kunne være hudløs ærlig om problemerne i livet. Men en dag,  jeg besøgte hende,  fortalte hun mig,  at jeg tilfældigvis var ankommet på hendes sidste dag i branchen. Jeg fortalte oprigtigt at jeg ville komme til at savne hende,  men at jeg var glad på hendes vegne, især fordi jeg vidste,  hun ikke gjorde det af lyst,  men af økonomiske problemer.  

Det var altså et tilfælde,  at jeg fik sagt pænt farvel til hende. Jeg er glad for, jeg fik den mulighed.  Men jeg tror,  at for hende gjaldt det om at komme videre så hurtigt som muligt og få afstand til dårlige oplevelser. Brænde alle broer til en tilværelse,  hun ikke var vild med. Jeg kan i hvert fald sætte mig ind i sådan en tankegang og tror, der er mange andre kvinder,  der har reageret på samme vis. Og jeg mener bestemt ikke, man behøver at tage det personligt, hvis de lige pludselig forsvinder i den blå luft. 

Redigeret af Gerrard
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

Mon ikke han har nogle bud, som han bare ikke har lyst til at fortælle.   Baseret på de fakta der gives, har jeg svært ved at tro, at man kan være så uheldig at ingen af de 7-8 piger skulle have lyst til, at give en kort begrundelse, hvis man ellers henvender sig høfligt.   Sidst nævnte kan måske lyde lidt banalt, men faktum er nok, at det bestemt også kræver, at man lige tænker sig lidt om, hvordan man spørger, hvornår m.v. 

Jeg har egentlig ikke rigtigt nogle bud, og selv om jeg vitterlig er høflig får jeg ikke nogle svar når hverken telefon eller sms'er besvares, og jeg kunne naturligvis ikke drømme om at opsøge pigerne på deres arbejdssted uden at have en aftale.

Jeg må hellere understrege at der ikke er tale om store traumatiske oplevelser blot en stille undren - og så har der jo været 4-5 år mellem oplevelserne så jeg føler mig ikke særlig forfulgt.

Gengangeren skrev, for 7 timer siden:

Jamen jeg forestiller mig da også at Balshoi må have et par bud hvis han tænker efter, og jeg synes vi skal lade ham selv afgøre om han vil fortælle dem. Men når han nu selv gav bolden op, er der vel ikke noget galt i at spille den tilbage og se hvad der så sker?

Jo, jeg kan da sagtens komme med et par bud, men hvis du læser alle de gode kommentarer er skrevet tror jeg at mine egne gæt er dækket

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet noget lignende. Det var med en thai kvinde i Østjylland. Jeg besøgte hende 6 gange og det udviklede sig til telefon samtaler om aftenen, en masse flirten, og det var ren gfe når jeg besøgte hende i hendes biks. 

Efter Ca 6 måneder begyndte hun og bede om flere og flere tjenester, bla noget med økonomi, sende penge for hende. Jeg nægtede på et tidspunkt fordi jeg ikke kunne finde ud af om hun brugte mig som et redskab eller hun havde følelser for mig. Jeg troede på det sidste. Men stoppede da hendes krav blev større og større. 

Hun kom ved en fejl til og give mig hendes rigtige navn via et chatprogram og der kunne jeg så finde hende på fb og der opdagede jeg hun var gift. Da jeg konfronterede hende benægtede hun indtil jeg viste hende billeder af hende. 

Så det viste sig at jeg kun var et værktøj til og hjælpe hende med og få penge ud af landet udenom hendes mand. Jeg følte mig godt nok forrådt da jeg var faldet for tøsen. 

Min point er at der kan være mange årsager til hun stoppede med kontakten, men spørg hende om det. Det kan være grundet følelser, at du er for tæt på, eller noget helt tredje :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Buttman,

det var godt nok en grimmer oplevelse du har haft med Thai damen. Jeg har ikke været i nærheden af noget tilsvarende, og føler mig egentlig mest undrende over de piger der sagde nej til yderligere indtjening på samvær de tilsyneladende var godt tilfredse med, og tilsyneladende var glade for fyren der leverede begge dele

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gengangeren
Buttman76 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har prøvet noget lignende. Det var med en thai kvinde i Østjylland. Jeg besøgte hende 6 gange og det udviklede sig til telefon samtaler om aftenen, en masse flirten, og det var ren gfe når jeg besøgte hende i hendes biks. 

Efter Ca 6 måneder begyndte hun og bede om flere og flere tjenester, bla noget med økonomi, sende penge for hende. Jeg nægtede på et tidspunkt fordi jeg ikke kunne finde ud af om hun brugte mig som et redskab eller hun havde følelser for mig. Jeg troede på det sidste. Men stoppede da hendes krav blev større og større. 

Hun kom ved en fejl til og give mig hendes rigtige navn via et chatprogram og der kunne jeg så finde hende på fb og der opdagede jeg hun var gift. Da jeg konfronterede hende benægtede hun indtil jeg viste hende billeder af hende. 

Så det viste sig at jeg kun var et værktøj til og hjælpe hende med og få penge ud af landet udenom hendes mand. Jeg følte mig godt nok forrådt da jeg var faldet for tøsen. 

Min point er at der kan være mange årsager til hun stoppede med kontakten, men spørg hende om det. Det kan være grundet følelser, at du er for tæt på, eller noget helt tredje :)

Ja rigtig træls oplevelse du har haft der. Det er desværre et klassisk trick som nogle udenlandske gp'er benytter. Få en mand på krogen, få ham til at tro at der er ægte følelser indblandet og pump ham for penge. Det er før hørt brugt af nogle thaipiger og nogle østeuropæiske piger (men overflødigt at sige at det ikke gælder alle). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gengangeren skrev, for 5 timer siden:

Ja rigtig træls oplevelse du har haft der. Det er desværre et klassisk trick som nogle udenlandske gp'er benytter. Få en mand på krogen, få ham til at tro at der er ægte følelser indblandet og pump ham for penge. Det er før hørt brugt af nogle thaipiger og nogle østeuropæiske piger (men overflødigt at sige at det ikke gælder alle). 

Ja det var en træls oplevelse, men en erfaring rigere :P

Heldigvis er der masser af andre dejlige damer rundt omkring. 

Den største fordel ved bekendtskabet med hende var meget fordelagtige priser og tid jeg nåede og få med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...