Hop til indhold
henka71

Red Lilly Chilli som Mistress Chilli

Recommended Posts

Detta är mitt första inlägg har på Eroguide.dk Jag har dock varit medlem och läst hör i några år och haft mycket nytta av det. Jag bor i Sverige men besöker Köpenhamn några gånger per år och försöker förena arbete med lite andra trevliga stunder.

Red Lilly Chilli är som bekant omskriven här många gånger och jag har träffat henne sedan 1,5 år tillbaks vid kanske 5 - 6 tillfällen. Bilderna av hemma är helt äkta och allt som hon skriver i sin profil stämmer till 100% Hon har i mina ögen en helt fantastiskt naturlig petit liten kropp med några tatueringar samt långt rött hår. Enkel att kommunicera med via mail och få till en träff. När man pratar med henne så får man nästan intrycket av att hon är lite blyg och berömmer man til exempel bilderna hon har så är det nästan så att hon rodnar, men det är inget som märks sedan…

Hade tillfälle att träffa henne nu senast under helgen, tyvärr så har hon redan lämna Köpenhamn, bokning smidig som vanligt, diskret, stor och fräsch lägenhet. Hade på förhand mailat om mina önskemål som var 60 min PSE med inslag av Mistress Chilli. Wow vilken härlig syn när dörren öppnades, klädd i lårhöga röda stövlar och latex, klarade av det formella och sedan en snabb dusch. När jag kommer från duschen så tar hon över och ber mig att sätta mig på knä på golvet, därefter instruerar hon mig precis vad jag ska göra, på med handbojor och kör vidare med mig. Sedan är det min tur att få njuta och vilken resa det blev, fattar inte att det finns så mycket idéer och energi i den lilla kroppen, hon vet precis vad hon ska göra och den blicken man får ibland... vet inte hur många gånger jag var på väg när hon plötsligt slutade och bara tittade på mig och sa, not yet !

Kommer garanterat bli en tur till Köpenhamn igen när hon återkommer :)

Red Lilly Chilli

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...