Hop til indhold
Svensken80

Gangbang med Stina

Recommended Posts

benwoods9 skrev, den 7/11/2018 at 11:30:

Men det bliver til en meget pæn timeløn for hende! :blink::P

Ja man må da sige at 22500 for 1,5 timer er en helt god timeløn. Helt præsis er det jo SKATTEFRIT 15000 kr i timen. Det skal vi andre godt nok arbejde længe for ;-)  Vi da sige det er betalt. Må da håbe der kun kommer 6 mand så hendes timeløn kan komme helt "ned" på 6000kr i timen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
youngatheart skrev, den 8/11/2018 at 14:35:

Ja man må da sige at 22500 for 1,5 timer er en helt god timeløn. Helt præsis er det jo SKATTEFRIT 15000 kr i timen. Det skal vi andre godt nok arbejde længe for ;-)  Vi da sige det er betalt. Må da håbe der kun kommer 6 mand så hendes timeløn kan komme helt "ned" på 6000kr i timen.

Sådan kan du slet ikke regne timelønnen ud. Hun skal jo forberede sig mentalt i 12 timer. Stå foran spejlet i 2 timer. Betale husleje, kørepenge, pension og arbejdstøj. For slet ikke at tale om glidecreme og kondomer. Vaske håndklæder og gøre rent. Og når der så har været 15 ungersvende og stoppet deres pikkemænd i hende i 1,5 time, så kan hun ikke arbejde i 2 dage.

Så når alt det er trukket fra, så er timelønnen faktisk kun 200 kr, ca...

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt som nogle får ondt bag i over pigernes evt. indtjening. Hvis gæsterne vil betale, så er prisen sat rigtigt (eller for lavt), hvis ikke er den for høj og pigens indtjening bliver væsentligt mindre. Det er simpel udbud og efterspørgsel på et frit og gennemsigtigt marked. Jeg under hende pengene og håber også, at det bliver rart, hyggeligt og sjovt for alle involverede. (Ikke mig).

Venligst den røde OT ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Oldtimer

Utroligt, som nogle gider gentage den slags økonomiske selvfølgeligheder.

Men det kommer jo heller aldrig til at ske i det virkelige liv, at 15 mand hver betaler 1.500 kr. for at få lov til at stå i kø til, hvad der (i gennemsnit) svarer til 6 minutters aktivitet pr. mand. :lol:

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Good Fun skrev, den 10/11/2018 at 15:33:

@Oldtimer

Utroligt, som nogle gider gentage den slags økonomiske selvfølgeligheder.

Men det kommer jo heller aldrig til at ske i det virkelige liv, at 15 mand hver betaler 1.500 kr. for at få lov til at stå i kø til, hvad der (i gennemsnit) svarer til 6 minutters aktivitet pr. mand. :lol:

Good Fun

Meget godt perspektiv! 6 minutter pr. mand.... :blink:

Jeg vil næsten bruge ordet “begærlighed”, men hvis der kommer 10-15 mand, så er prisen jo rigtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

....med lidt god vilje kan det vel komme op på 18 min. pr. mand, hvis der permanent er adgang til alle 3 huller. Erhvervsøkonomi har aldrig været min stærke side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen bestemmer hun jo selv.  Godt at hun ikke har lejet sig ind hos mig - Tro sgu ikke min dobbelt kan bære vægten af så mange mænd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 3 timer siden:

Findes der nogle billeder af prinsessen?

http://romantica.dk/profil.php?id=111

Roden skrev, for 15 timer siden:

....med lidt god vilje kan det vel komme op på 18 min. pr. mand, hvis der permanent er adgang til alle 3 huller. Erhvervsøkonomi har aldrig været min stærke side.

Med endnu mere god vilje bliver det 30 min., for hun har jo også to hænder, og så ser vi helt bort fra spansk. Desuden er man selv med i et 90 min. liveshow :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svensken80 skrev, den 6/11/2018 at 21:44:

http://romantica.dk/profil.php?id=142

Stina är ju en grym pige, men 15 st verkar väl lite mycket?!

he he - hvis jeg besøgte hende på basis af hendes profil ville jeg nok ikke lige forvente at hun kom fra et gb med 15 stk:)

"Jeg er den pæne smilende og imødekommende pige med langt, lyst hår ... jeg er meget nærværende ..."

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stina

Til jer der ikke har bedre at tage jer til end at beregne priser så husk lige at det er min krop min pris. 

Der vil være en styretyr så ingen misser ud på noget alle deltager på lige fod. 

Jeg glæder mig helt sindsygt, jeg har prøvet GB før i privat regi og det er noget der tænder mig enormt meget, jeg glæder mig til at blive forkælet i alle huller og pyntet op til jul ned guirlander af sæd på min krop. 

Jeg er meget imødekommende, nærværende intens og kysser gerne dybt og inderligt. Men selvom jeg nyder at hengive mig 100% til en. Kan jeg stadig tænde på flere ☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...