Krebsen80 62 Skrevet 6. November, 2018 Ærede hulbrødre... Hvem kan byde ind med lidt oplysninger omkring nedenstående piger som alle deler adresse omkring Stadionvej i Odense https://annoncelight.dk/showad/262673 https://annoncelight.dk/showad/248160 https://annoncelight.dk/showad/248819 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 6. November, 2018 Jeg kan da godt forstå du vil høre om nogen herinde fra kan byde ind med noget, for de annoncer er da fuldstændig intetsigende. Det må de gøre bedre hvis de ønsker mig som kunde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 367 Skrevet 7. November, 2018 Har ikke selv besøgt dem. Men de har tidligere været i Fredericia, hvor deres annoncer var lidt mere informerende. De fik dengang gode anmeldelser. Tror du kan finde anmeldelser under Jylland hvis du søger på deres navne, eller også fynsgade Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebsen80 62 Skrevet 7. November, 2018 Jeg søgte... og jeg fandt... Tak sunkist1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kræsenmakker Skrevet 9. November, 2018 Jeg har kigget på hende melisa, men fornemmer det ikke er hende der åbner når det er.. nogle der har besøgt adressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebsen80 62 Skrevet 10. November, 2018 Jeg fandt ud til adressen.. men aldrig ind af døren... 2 grunde herfor. 1. På gaden overfor, havde 5-6 unge mænd af anden etnisk herkomst valgt og stille op... alle uden at lave andet end at kigge mod besøgs adressen. 2. Jeg sendte en sms om at jeg var ved adressen og at der gerne måtte låses op.. men fik først et svar 15 min efter.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitty25 141 Skrevet 10. November, 2018 Krebsen80 skrev, for 6 timer siden: Jeg fandt ud til adressen.. men aldrig ind af døren... 2 grunde herfor. 1. På gaden overfor, havde 5-6 unge mænd af anden etnisk herkomst valgt og stille op... alle uden at lave andet end at kigge mod besøgs adressen. 2. Jeg sendte en sms om at jeg var ved adressen og at der gerne måtte låses op.. men fik først et svar 15 min efter.. Hi Guys That's why I will never rent my apartment again to a Romanian prostitute. They come with pimps, they sit under or inside the house and watch. This is not pleasant for the customer. Each of you needs discretion. RIGHT? These girls are forced to prostitution. Few months ago found an article about what is happening there- Romania. If someone wishes I will send a private message. Have a good weekend Regards, Kitty 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter1000 62 Skrevet 19. Marts, 2019 Ja, men behøver jo ikke at være “pimps” - har tit snakket med udenlandske GP, hvor de er bange for folk med anden etnisk baggrund, de behandler dem ikke pænt, siger de. En GP fortalte mig, at hun skulle lukke en ind, så stod der fire andre som så voldtog hende på skift, men som hun sagde “thats life” Fik helt ondt i maven, troede først hun sagde det, grundet medlidenhed, men har fået lignede histore fra andre også. Kunne også være de ventede på at komme til, alle 5-6 mænd på en gang... Det var et sidespring, ikke trådens mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg