Hop til indhold
Krebsen80

Tæt på stadion i Odense

Recommended Posts

Jeg kan da godt forstå du vil høre om nogen herinde fra kan byde ind med noget, for de annoncer er da fuldstændig intetsigende. 

Det må de gøre bedre hvis de ønsker mig som kunde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke selv besøgt dem. Men de har tidligere været i Fredericia, hvor deres annoncer var lidt mere informerende.

De fik dengang gode anmeldelser. Tror du kan finde anmeldelser under Jylland hvis du søger på deres navne, eller også fynsgade Fredericia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kræsenmakker

Jeg har kigget på hende melisa, men fornemmer det ikke er hende der åbner når det er.. nogle der har besøgt adressen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fandt ud til adressen.. men aldrig ind af døren...

2 grunde herfor.

1. På gaden overfor, havde 5-6 unge mænd af anden etnisk herkomst valgt og stille op... alle uden at lave andet end at kigge mod besøgs adressen.

2. Jeg sendte en sms om at jeg var ved adressen og at der gerne måtte låses op.. men fik først et svar 15 min efter..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebsen80 skrev, for 6 timer siden:

Jeg fandt ud til adressen.. men aldrig ind af døren...

2 grunde herfor.

1. På gaden overfor, havde 5-6 unge mænd af anden etnisk herkomst valgt og stille op... alle uden at lave andet end at kigge mod besøgs adressen.

2. Jeg sendte en sms om at jeg var ved adressen og at der gerne måtte låses op.. men fik først et svar 15 min efter..

 

Hi Guys :wub:

That's why I will never rent my apartment again to a Romanian prostitute. They come with pimps, they sit under or inside  the house and watch.

This is not pleasant for the customer. Each of you needs discretion. RIGHT?  These girls are forced to prostitution.

Few months ago found an article about what is happening there- Romania. If someone wishes I will send a private message.

Have a good weekend :wub:

Regards, Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men behøver jo ikke at være “pimps” - har tit snakket med udenlandske GP, hvor de er bange for folk med anden etnisk baggrund, de behandler dem ikke pænt, siger de. En GP fortalte mig, at hun skulle lukke en ind, så stod der fire andre som så voldtog hende på skift, men som hun sagde “thats life” Fik helt ondt i maven, troede først hun sagde det, grundet medlidenhed, men har fået lignede histore fra andre også.

Kunne også være de ventede på at komme til, alle 5-6 mænd på en gang... Det var et sidespring, ikke trådens mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...