Hop til indhold
Guest umiaqse

RedLillyChilli = Magisk

Recommended Posts

Guest umiaqse

RedLillyChilli

Vet att det redan finns många anmeldelser av henne, men det finns en anledning... :wink:
 
Första gången jag såg annonsen var det inte bara bilderna utan även texten som fängslade mig. Har dock inte haft möjlighet att träffa henne tidigare.
 
September:
I september lyckades jag äntligen få till det och bokade 1,5h.
Dörren öppnas och jag står öga mot öga med en av de sexigaste uppenbarelser jag sett....1,5h senare vandrade jag omkring i ett chocktillstånd... tog mig flera timmar att att komma ner på jorden igen..
 
November:
Hon kom tillbaka i 5 dagar...krävdes lite trixande med resplaner, men jag lyckades och bokade 2h..
Om första gången var magisk, var denna episkt...
När hennes förtrollande ögon tittar en djupt i ögonen men en djävulsk glimt går det inte att kontrollera sig...:wub:
 
Ska sammanfatta med 12 ord....
Smart, charmig, söt, vacker, ung men ändå mogen, sexig, mild, men kan växla till vild, mjuk, men samtidigt hård och ovanpå detta  en självsäker tjej med avslappnad attityd..
 
Med andra ord allt vad man kan önska i en och samma person...
 
Hon har åkt hem nu, men gissa om jag åker till KBH när hon kommer tillbaka....
 
PS... glömde nästan nämna hennes helt magiskt sexiga fötter, ben, mage, rumpa, nacke, axlar och läppar... har säkert glömt något, men jag bör nog sluta skriva nu....:rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...