Blended 1 Skrevet 6. November, 2018 Ved godt hvem hun er og hvilket navn hun brugte før, vil bare høre folks oplevelser hvis i har været omkring for nyligt og om det er det værd https://annoncelight.dk/showad/257906 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 6. November, 2018 Nej har ikke været der. Hvis du sætter prisen for sex uden kondom højere end en lækker krop, så er hun noget for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. November, 2018 barrøv skrev, for 6 minutter siden: Nej har ikke været der. Hvis du sætter prisen for sex uden kondom højere end en lækker krop, så er hun noget for dig. Heldigvis er smag individuel - og mon ikke @Blended tænder på hendes krop. Har du mon selv en lækker krop? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blended 1 Skrevet 6. November, 2018 barrøv skrev, for 46 minutter siden: Nej har ikke været der. Hvis du sætter prisen for sex uden kondom højere end en lækker krop, så er hun noget for dig. Smag og behag vel. men har du intet andet og tilføje hvorfor så skrive her ? er faktisk lidt nysgerrig angående det, du skriver i denne tråd bare for at sige at du ik har været der og du ik syntes om hendes krop så hvorfor overhovedet skrive her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 7. November, 2018 Nemtøs skrev, for 17 timer siden: Heldigvis er smag individuel - og mon ikke @Blended tænder på hendes krop. Har du mon selv en lækker krop? Ja jeg synes selv, at jeg er smækkerlækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 7. November, 2018 ha ha vær du glad for mit svar, ellers havde du slet ikke fået nogen svar. Blended skrev, for 18 timer siden: Ved godt hvem hun er og hvilket navn hun brugte før, vil bare høre folks oplevelser hvis i har været omkring for nyligt og om det er det værd https://annoncelight.dk/showad/257906 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngAarhus 5 Skrevet 7. November, 2018 Jeg har været der, se evt min anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg