Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Langenæs Thai Massage

Recommended Posts

Gæst

Nogen der har prøvet det ?

http://www.yai-thaimassage.dk/prisliste

De skriver godt nok ingen sexuelle ydelser - men det er der jo så mange der gør. HJ er jo heller ikke sex :mrgreen:

Jeg er bange for du bliver skuffet der Århuselsker ;) Måden siden er bygget op på, uddannelse niveau m.m. indikerer hun er en seriøs massør :) Men hun vil sikkert ikke have noget imod, du besøger hende 10-20 gange, i håbet om et HJ hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja du har nok ret liderligfyr.

Prøvet den lille i Læsøgade for nyligt?

Og hvad med de to på Jordbrovej. Asiatisk og Relax?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej kommer meget sjældent i Århus, lidt ærgerligt, for kan se i har mange gode steder, med Thaipiger ;) Der er nu noget specielt ved de små tøser hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det lyder ikker som succes. Du kan prøve thai stedet i Solbjerg. Der får man massage i mindst 40 min inden de tilbyder HJ. Men de gør det hver gang. De er mere engageret i selve massagen i HJ hvilket nok glæder en del bruger herinde men som nok også genere nogle af de andre bruger.

good luck :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bange for du bliver skuffet der Århuselsker ;) Måden siden er bygget op på, uddannelse niveau m.m. indikerer hun er en seriøs massør :) Men hun vil sikkert ikke have noget imod, du besøger hende 10-20 gange, i håbet om et HJ hehe

Jeg passerede stedet ved et tilfælde en dag. Der sad to godt pimpede op thai-tøser i en sofa, som var meget synlig fra vinduet. Lignede lidt et udstillingsvindue.

Det får mig til at gætte på at der _måske_ ydes andet end massage.

Er der nogen der definitivt ved at de svarer nej hvis man spørger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg passerede stedet ved et tilfælde en dag. Der sad to godt pimpede op thai-tøser i en sofa, som var meget synlig fra vinduet. Lignede lidt et udstillingsvindue.

Det får mig til at gætte på at der _måske_ ydes andet end massage.

Er der nogen der definitivt ved at de svarer nej hvis man spørger?

Prøv og skriv om det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet stedet en 3-4 gange.

Der er ikke andet end massage, det var indehaveren selv alle gangene

Massagen er udemærket

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...