Hop til indhold
Randersmand

Absolutte bedstes fkk eller flatrate

Recommended Posts

Hvis jeg skal vælge udfra hvad klubben giver af service for entréen, så er mit valg Golden Time. 

Her er rent, både på rum, men også på wc og bade rum. Der var altid masser af rene håndklæder. Og jeg oplevede ikke at måtte vente på at komme i bad. 

Klubben har sauna og bobblebad indenfor og ude er der en fin have og en masse små hytter. Maden er rigtig god,og der var meget at vælge imellem.

For mig var det dog et minus at der er meget røg i bar rummet og at musikken også er meget høj der. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sted, jeg nok har været flest gange, er Club Rosengarten (som tidligere hed Totalclub Hannover). Det er ikke den fedeste klub i Tyskland, ikke det største antal piger, og selv om der kan være en lille juvel imellem heller ikke de flotteste piger. Men der er en hyggelig atmosfære, det er billigt, og flere af pigerne kan genkende mig, når jeg kommer. Jeg har haft udemærkede flatrate-oplevelser der. Det er ikke et sted, hvor man tilbringer hele dagen, for det bliver hurtigt for kedeligt. Til gengæld er stedet perfekt til et 2-3 timers stop når man er på vej ned i Tyskland i bil, hvor man så kan nå en 3-4 piger alt efter dagsform. Det ligger heller ikke alt for langt væk fra motorvejen.

Link: http://www.club-rosengarten.com/

Redigeret af DenRødeBaron
Tilføjelse af link

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, den 19.11.2018 at 21:51:

Det sted, jeg nok har været flest gange, er Club Rosengarten (som tidligere hed Totalclub Hannover). Det er ikke den fedeste klub i Tyskland, ikke det største antal piger, og selv om der kan være en lille juvel imellem heller ikke de flotteste piger. Men der er en hyggelig atmosfære, det er billigt, og flere af pigerne kan genkende mig, når jeg kommer. Jeg har haft udemærkede flatrate-oplevelser der. Det er ikke et sted, hvor man tilbringer hele dagen, for det bliver hurtigt for kedeligt. Til gengæld er stedet perfekt til et 2-3 timers stop når man er på vej ned i Tyskland i bil, hvor man så kan nå en 3-4 piger alt efter dagsform. Det ligger heller ikke alt for langt væk fra motorvejen.

Link: http://www.club-rosengarten.com/

Hej 

Jeg er helt ny i det her flat rate, og overvejer at besøge rosengarten lørdag aften, men mit tysk er elendigt så jeg kan ikke helt fremlæse hverken priser eller ydelser. Men er det bare at betale eksempelvis 100euro i døren, og så skal man ikke betale mere for at have sex med pigerne osv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amatoeren991 skrev, for 10 minutter siden:

Hej 

Jeg er helt ny i det her flat rate, og overvejer at besøge rosengarten lørdag aften, men mit tysk er elendigt så jeg kan ikke helt fremlæse hverken priser eller ydelser. Men er det bare at betale eksempelvis 100euro i døren, og så skal man ikke betale mere for at have sex med pigerne osv? 

Det korte svar er ja.

Men den type af klub er ikke længere lovlig i Tyskland. Så nu betaler du et beløb i døren, og det giver så ret et antal gange på rum med en pige. Somregl er det 4-5 gange af 15 min til 89-100 euro alt efter hvilken klub du vælger. Kan dog ske der er sket ændringer det er ved at vær3 2 år siden min sidste gang i en af disse klubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...