Hop til indhold
Guest rshumi

ODENSE - CATALINA - LATINA MODEL - KÆMPE BRYSTER - NURUMASSAGE - MULTICUM - SEX - KISSES - 69 - ALL - OFFER

Recommended Posts

Guest rshumi

https://annoncelight.dk/showad/260118

Besøgte hende her i dag, og med det samme vil jeg sige at hun ligner ikke som på billederne. Efter at tyde på hendes udseende og tale, så er hun Thai.

Hendes priser var identiske, som hendes annonce. Og siden jeg brugte tid på at komme ud til hende, besluttede jeg at betale for 30 minutter for 700 kr (uden ekstra).

Hendes blowjob er ikke den bedste, men hellere ej den værste (jeg har haft det der var værre). Hun lader til at nyde hvad hun laver og ikke kun for pengenes skyld.

På trods af en okay session, var jeg stadig ageret over at hendes profil ikke indeholder ægte billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, nu skriver hun i annoncen "  mine kæmpe store bryste "  det jo ikke almindeligt for thaier , så holder hun hvad hun lover der ?.   kan du sige i hvilken del af odense hun holder til.

VH 

rshumi skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/260118

Besøgte hende her i dag, og med det samme vil jeg sige at hun ligner ikke som på billederne. Efter at tyde på hendes udseende og tale, så er hun Thai.

Hendes priser var identiske, som hendes annonce. Og siden jeg brugte tid på at komme ud til hende, besluttede jeg at betale for 30 minutter for 700 kr (uden ekstra).

Hendes blowjob er ikke den bedste, men hellere ej den værste (jeg har haft det der var værre). Hun lader til at nyde hvad hun laver og ikke kun for pengenes skyld.

På trods af en okay session, var jeg stadig ageret over at hendes profil ikke indeholder ægte billeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 15 timer siden:

Hejsa, nu skriver hun i annoncen "  mine kæmpe store bryste "  det jo ikke almindeligt for thaier , så holder hun hvad hun lover der ?.   kan du sige i hvilken del af odense hun holder til.

VH 

 

Hun holder til på Nyborgvej nr. xxx......ca. mellem Netto og Lidl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
afløbsrenseren skrev, den 6/11/2018 at 23:00:

Hejsa, nu skriver hun i annoncen "  mine kæmpe store bryste "  det jo ikke almindeligt for thaier , så holder hun hvad hun lover der ?.   kan du sige i hvilken del af odense hun holder til.

VH 

 

Hun har store bryster og hun holder til for enden af nyborgvej (ikke så langt fra Netto og Lidl).

Del dette indlæg


Link til indlæg
rshumi skrev, den 6/11/2018 at 14:54:

https://annoncelight.dk/showad/260118

Besøgte hende her i dag, og med det samme vil jeg sige at hun ligner ikke som på billederne. Efter at tyde på hendes udseende og tale, så er hun Thai.

Hendes priser var identiske, som hendes annonce. Og siden jeg brugte tid på at komme ud til hende, besluttede jeg at betale for 30 minutter for 700 kr (uden ekstra).

Hendes blowjob er ikke den bedste, men hellere ej den værste (jeg har haft det der var værre). Hun lader til at nyde hvad hun laver og ikke kun for pengenes skyld.

På trods af en okay session, var jeg stadig ageret over at hendes profil ikke indeholder ægte billeder.

Jeg har også set hende. Det ER 100% hende på billederne, så jeg ved ikke hvem du har besøgt - men i hvertfald nok ikke Catalina. Der er to andre piger på adressen, den ene er Linda som også er beskrevet herinde. De er vist alle fra Columbia og ingen af dem så meget som ligner en fra Thailand.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...