Hop til indhold

Recommended Posts

Guest fynbomanden

Minder jo lidt om en anmeldelse, der vel bedst kan kategoriseres som et meget dårligt skjult reklameindslag. 

Helt ærligt, så er den trend faktisk ved at være trættende. Mindste ligeså trættende som det er at læse dét her indlæg, der jo bare er en konstatering af det åbenlyse. Sorry all, men jeg blev bare lige lidt irriteret, og den irritation skulle lige ud af den store krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende under navnet  Miky.  Hun er uden for enhver tvivl vanvittig smuk. Som på billederne.  Men som glædespige var der ikke meget godt at sige.  Men måske manglende kemi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 7 timer siden:

Minder jo lidt om en anmeldelse, der vel bedst kan kategoriseres som et meget dårligt skjult reklameindslag. 

Helt ærligt, så er den trend faktisk ved at være trættende. Mindste ligeså trættende som det er at læse dét her indlæg, der jo bare er en konstatering af det åbenlyse. Sorry all, men jeg blev bare lige lidt irriteret, og den irritation skulle lige ud af den store krop.

Ja den anmeldelsen er intetsigende og ligegyldig, hvis der er ikke er noget at tilføje siden trådstarters sidste besøg.........

Tilføjelse: Det samme er pigens annonce. Ikke meget information at hente der.

Redigeret af DK fyr 34
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Same location, so northern Copenhagen? And how northern...? What train station is closest?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja den komplet manglende tekst beskrivelse i hendes annonce siger jo nok det hele om hendes attitude. Hvis hun ikke engang gider gøre sig umage og bruge lidt tid på at beskrive sig selv, så gør hun nok hellere ikke når man ligger der, fælden er klappet og pengene afleveret. 

 

Sikke et spild med sådan en smuk GP. Jeg hader den der ligegyldighed især mange af de udenlanske har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha tag jer dog sammen. Klart I er skuffede over anmeldelsen, hvis I forventer en erotisk novelle, som I kan geile jer op med. Det kunne jo også være, folk bare havde brug for at vide, om personen er ægte og sød. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha

mmm. smuk Rumæner... hvis der ikke snart var black friday og der står et nyt OLED storskærm på min liste, så var jeg smuttet forbi :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...