Guest Eron Skrevet 5. November, 2018 (edited) Sabrina er en af vores faste stab. Hun er trofast og prisstærk. For 800 kr kan man få en 1/2 time med det hele. De skønneste varme GFE kys - det dybeste økoblow øst for Valby, de skønneste naturlige bryster og en varm nærværende og service minded pige. Var her sent aften, har nok været med hende 10-14 gange. Tror jeg vil prøve med en @cumonface scala Sabrina lille og skøn pige, nogle ville sige erotisk curvey kvinde 8.5, med dejlige naturlige store bryster (E skål) - gfe 9.5, sf 10 (vedvarende dybt og firm) Stedet 8.5 Gentagelses fare 100 procent Og må da lige spørge hende næste gang om det netop er cumonface! nogle der ved? Men tror det næsten... Hun tager hjem den 24/12 - og kommer igen - hun er det helt sikre lækre kort jeg hiver op med mellemrum. Hun er ikke en ultra skønhed, men rigtig sød at se på og fantastisk at være sammen med - hun gir sig 100 procent. Redigeret 5. November, 2018 af Eron Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 6. November, 2018 Eron skrev, for 8 timer siden: Og må da lige spørge hende næste gang om det netop er cumonface! nogle der ved? Men tror det næsten Jeg tror ikke det er cumonface. Mest fordi cumonface højst sandsynligt er en mand og godt kan lide at cumme kvinder i ansigtet, men jeg kan tage fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 6. November, 2018 Sweex skrev, for 3 timer siden: Jeg tror ikke det er cumonface. Mest fordi cumonface højst sandsynligt er en mand og godt kan lide at cumme kvinder i ansigtet, men jeg kan tage fejl Ja man ved aldrig i disse moderne tider Og tænk hvor stor forskel en sætning kan have når man bytter et t ud med et r, i bare et ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg