Hop til indhold
Guest Eron

Sabrina - Fræk GFE med dybt blow

Recommended Posts

Guest Eron

Sabrina er en af vores faste stab. Hun er trofast og prisstærk. For 800 kr kan man få en 1/2 time med det hele. De skønneste varme GFE kys - det dybeste økoblow øst for Valby, de skønneste naturlige bryster og en varm nærværende og service minded pige. Var her sent aften, har nok været med hende 10-14 gange.

Tror jeg vil prøve med en @cumonface scala

Sabrina lille og skøn pige, nogle ville sige erotisk curvey kvinde 8.5, med dejlige naturlige store bryster (E skål) -  gfe 9.5, sf 10 (vedvarende dybt og firm) Stedet 8.5
Gentagelses fare 100 procent

Og må da lige spørge hende næste gang om det netop er cumonface! nogle der ved? Men tror det næsten...

 

Hun tager hjem den 24/12 - og kommer igen - hun er det helt sikre lækre kort jeg hiver op med mellemrum. Hun er ikke en ultra skønhed, men rigtig sød at se på og fantastisk at være sammen med - hun gir sig 100 procent.

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Eron skrev, for 8 timer siden:

Og må da lige spørge hende næste gang om det netop er cumonface! nogle der ved? Men tror det næsten

Jeg tror ikke det er cumonface. 

Mest fordi cumonface højst sandsynligt er en mand og godt kan lide at cumme kvinder i ansigtet, men jeg kan tage fejl:ph34r::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Sweex skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror ikke det er cumonface. 

Mest fordi cumonface højst sandsynligt er en mand og godt kan lide at cumme kvinder i ansigtet, men jeg kan tage fejl:ph34r::D

Ja man ved aldrig i disse moderne tider ;-) 

Og tænk hvor stor forskel en sætning kan have når man bytter et t ud med et r, i bare et ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...